To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-18
Ogłoszenie nr 510196876-N-2019 z dnia 18-09-2019 r.
Gmina Leżajsk: Budowa i modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych w obrębie: Brzóza Królewska dz. o nr ewid. 5475, Brzóza Królewska dz. o nr ewid. 473, Biedaczów dz. o nr ewid. 100, 137
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 578207-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540156011-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Leżajsk, Krajowy numer identyfikacyjny 54637700000000,
ul. ul. Opalińskiego
2,
37-300
Leżajsk, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
017 240 62 00, e-mail
ug.sekretariat@gminalezajsk.pl, faks
017 240 62 48.
Adres strony internetowej (url): https://www.gminalezajsk.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa i modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych w obrębie: Brzóza Królewska dz. o nr ewid. 5475, Brzóza Królewska dz. o nr ewid. 473, Biedaczów dz. o nr ewid. 100, 137
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.16.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres wykonywanych prac: 1) Budowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m Biedaczów dz. nr ewid. 100, 137, długość 470 m, szerokość 3,2 m - Roboty pomiarowe wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej, - Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką kamienia łamanego 0-31,5 mm o średniej grubości 5 cm, - Podwójne powierzchniowe utrwalenie emulsją i grysami, - Podbudowa, warstwa górna z mieszanki kamienia łamanego 0-31,5 mm, grubości 8 cm, - Pobocza gruntowe o średniej szerokości po 0,30 m z każdej strony. 2) Budowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m Brzóza Królewska dz. nr ewid. 5475, długość 235, szerokość 4,5 m. - Roboty pomiarowe wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej, - Koryto na całej szerokości jezdni o głębokości 10 cm wraz z wywozem urobku, - Mechaniczne karczowanie zakrzaczeń, - Korytka kolejowe skrzynkowe bez przykrycia, - Przepusty rurowe pod zjazdami fi 40 ze ściankami czołowymi żelbetowymi, - Podbudowa t, warstwa dolna z mieszanki kamienia łamanego 0-63 mm, grubości 10 cm, - Nawierzchnia z tłucznia kamiennego, warstwa górna z mieszanki kamienia łamanego 0-31,5 mm, układane rozściełaczem, grubość warstwy po uwałowaniu 7 cm, - Pobocza gruntowe o średniej szerokości po 0,30 m z każdej strony. 3) Budowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m Brzóza Królewska dz. nr ewid. 473, długość 131, szerokość 3,5 m. - Roboty pomiarowe wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej, - Koryto na całej szerokości jezdni o głębokości 10 cm wraz z wywozem urobku, - Przepusty rurowe pod zjazdami fi 40 ze ściankami czołowymi żelbetowymi, - Podbudowa, warstwa dolna z mieszanki kamienia łamanego 0-63 mm, grubości 10 cm, - Nawierzchnia z tłucznia kamiennego, warstwa górna z mieszanki kamienia łamanego 0-31,5 mm, układane rozściełaczem, grubość warstwy po uwałowaniu 7 cm, - Pobocza gruntowe o średniej szerokości po 0,50 m z każdej strony. 4) Remont nawierzchni emulsją i grysami na dz. nr ew. 166 i 337 w m. Biedaczów - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką kamienia łamanego 0-31,5mm o średniej grubości 5 cm - podwójne powierzchniowe utrwalenie emulsją i grysami Szczegółowy zakres robót określa: 1) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 2) Przedmiary robót Wykonawca podczas odbioru przedstawia Zamawiającemu komplet dokumentacji niezbędnej do odbioru, który powinien zawierać w szczególności: kosztorys powykonawczy, atesty wbudowanych materiałów, deklaracja zgodności, certyfikaty, inwentaryzację powykonawczą. Określone w przedmiarach robót i STWiOR typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia, o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Każda pozycja w kosztorysie ofertowym powinna być odrębnie wyceniona. Kosztorys ofertowy uproszczony musi być w pełni zgodny z zapisami zawartymi w przedmiarze robót (materiał, opis, ilość) i ma zawierać ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji. W cenie kosztorysu ofertowego należy uwzględnić wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, wytyczenie geodezyjne. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a uPzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1040) - osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: roboty ziemne, podbudowy, nawierzchnia. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie - nie krótszym niż 3 dni - Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika/pracowników na podstawie umowy o pracę 2) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika/pracowników - zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności: imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i wymiaru etatu oraz zakres obowiązków pracownika. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233123-7
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
151632.45
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Drogowy Tadeusz Popek Sp. J.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
167131.17
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LEŻAJSKA
- Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2024/2025 część 1, 2, 3
- Dostawa produktów nabiałowych
- Dostawa mięsa i wędlin
- Dostawa produktów spożywczych
- "Przebudowa toalet szkolnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 51"
- Dostawa materiałów opatrunkowych
więcej: przetargi w Leżajsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja dróg w: Kadłub Turawski, Zakrzów Turawski, Ligota Turawska, Bierdzany, Rzędów, Turawa, Kotórz Mały, Kotórz Wielki, Zawada, Węgry i Osowiec
- Zagospodarowanie terenu na podzamczu przy wieży zamkowej w Golczewie
- Przebudowa dróg wewnętrznych - dojazdowych do pól
- Przebudowa drogi nr 5297P Górzno - Gutów - Gałązki Małe - Gałązki Wielkie - Kotowiecko na odc. dł. ok. 7,2 km
- Budowa 3 klas lekcyjnych w centrum oświatowo-sportowym w Rychtalu oraz budowa klas lekcyjnych wraz z biblioteką w centrum oświatowo-sportowym w Rychtalu
- Przebudowa dróg w centrum miasta Chełmży - ulice Rynek Bednarski, Rybaki
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.