eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wronki › Budowa dźwigu osobowego w budynku wartowni w Oddziale Zewnętrznym w Szamotułach Zakładu Karnego we Wronkach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-08

Ogłoszenie nr 510196403-N-2020 z dnia 08-10-2020 r.

Zakład Karny: Budowa dźwigu osobowego w budynku wartowni w Oddziale Zewnętrznym w Szamotułach Zakładu Karnego we Wronkach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 562872-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Karny, Krajowy numer identyfikacyjny 32030200000000, ul. ul. Partyzantów 1, 64-510 Wronki, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 672 545 000, e-mail zk_wronki@sw.gov.pl, faks 672 545 015.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka organizacyjna Skarbu Państwa nie posiadająca osobowości prawnej - więziennictwo

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa dźwigu osobowego w budynku wartowni w Oddziale Zewnętrznym w Szamotułach Zakładu Karnego we Wronkach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Rb/9/ZP/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z niniejszą specyfikacją, w szczególności z opisem przedmiotu zamówienia (lit. a) i lit.b)) i zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz obowiązującymi normami, z należytą starannością oraz zasadami sztuki budowlanej. Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia stosowane przez wykonawcę muszą być fabrycznie nowe, posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty, aprobaty techniczne, spełniać wymagane przepisami normy oraz posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu gospodarczego. a) Zakres rzeczowy. Zamówienie obejmuje: 1) Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej zgodnie z wymaganiami Zamawiającego (projekt budowlany i wykonawczy) zgodnie z wymaganiami Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych uzgodnień, zezwoleń, decyzji niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i z uwzględnieniem wymogów z nich wynikających. 2) Dopełnienie formalności związanych z rejestracją dźwigu w Urzędzie Dozoru Technicznego oraz uzyskania decyzji zezwalającej na eksploatację dźwigu. 3) Na podstawie opracowanej przez siebie dokumentacji projektowej wykonanie robót budowlanych. 4) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej oraz uzyskanie niezbędnych pozwoleń. b) Charakterystyczne parametry określające wielkość robót Przedmiotem zamówienia jest budowa dźwigu osobowego wewnątrz budynku Oddziału Zewnętrznego w Szamotułach Zakładu Karnego we Wronkach. Zamówienie obejmuje, wykonanie i montaż dźwigu osobowego wraz z dostosowaniem szybu oraz wykonanie niezbędnych robót budowlano - instalacyjnych. Zamawiający wymaga, by dźwig spełniał wymagania normy dźwigowej PN-EN 81-20 i PN-EN 81-50 aktualne przepisy pożarowe, BHP, dyrektywy 2014/33/UE Urządzenia Dźwigowe oraz z polskimi przepisami wdrażającymi postanowienia dyrektywy. Zamawiający przewiduje aby zamówienie spełniało następujące założenia: Typ dźwigu - osobowy, przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, Udźwig - od 400 do 630 kg / 5 - 8 osób Ilość przystanków - 3 Ilość dojść - 3 Napęd - elektryczny bezreduktorowy z odpowiednimi zabezpieczeniami zapewniającymi łagodny start i zatrzymanie Prędkość jazdy - 1 m/s Wymiary wewnętrzne szybu - 1500 mm x 1500 mm Zasilanie - 400 / 230 V; 50 Hz Kabina - Nieprzelotowa, - Podłoga: wykładzina trudnościeralna, antypoślizgowa, w kolorystyce dostosowanej do ścian kabiny i uzgodnionej z Zamawiającymi, - Ściany i sufit: segmenty ze stali nierdzewnej szczotkowanej lub malowanej proszkowo (dopuszczalne łączenie faktur), lustro na ścianie tylnej lub na częściową szerokość, - Listwy przypodłogowe: stal nierdzewna szczotkowana, - Poręcze ze stali nierdzewnej, - Oświetlenie: energooszczędne typu LED, rozproszone o natężeniu zgodnym z normą, z funkcją oświetlenia awaryjnego, z czasem podtrzymania min. 2 godz., automatyczne wyłączenie oświetlenia w kabinie po zrealizowaniu dyspozycji, - Panel dyspozycji: ze stali nierdzewnej szczotkowanej lub równoważny wyposażony w przyciski nierdzewne podświetlane z grafiką Braille`a przyciski dyspozycji, otwieranie i zamykanie drzwi, - Wentylacja: automatyczne wyłączenie wentylatora w kabinie po zrealizowaniu dyspozycji, - Kamera CCTV w kabinie: rozdzielczość: min. 1920 x 1080, ilość pikseli: min. 2Mpx obudowa: klasa szczelności (IP67), wandaloodporna (IK10),podgląd obrazu z przeglądarek internetowych: IE, Firefox, Chrome, Safari Drzwi: automatyczne teleskopowe - panelowe, stal nierdzewna szczotkowana, Inne funkcje: - Kontrola dostępu zintegrowana z istniejącym systemem u Zamawiającego, - Informacja głosowa w kabinie, - Awaryjny dojazd do najbliższego przystanku i automatyczne otwarcie drzwi, - Czujnik pożaru zjazd na przystanek podstawowy i automatyczne otwarcie drzwi, - System łączności awaryjnej do komunikacji głosowej. c) Ogólne warunki wykonania i odbioru robót budowlanych Dokumentacja budowlana powinna obejmować swym opisem cały zakres prac niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia w szczególności program funkcjonalno - użytkowy, a także stanowić dokumentację przebiegu prac konserwatorskich, restauratorskich opisujący w sposób jednoznaczny lokalizację przestrzenną wszystkich czynności, użytych materiałów oraz dokonanych odkryć. Dokumentacja powinna również zawierać opis sposobu postępowania z zabytkiem po zakończeniu prac stanowiących przedmiot zamówienia. Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentacji budowlanej i wykonawczej w 4 egzemplarzach, z których jeden, po uzgodnieniu zostanie przekazany do realizacji wykonawcy. Dokumentacja budowlana i wykonawcza powinna być opracowana zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonywania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. 2013 r. poz. 1129) i formie wynikającej z rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 września 2018 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2018 r. poz. 1935). W zakres zobowiązań projektowych wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia wchodzi również opracowanie informacji projektanta o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Obowiązkiem wykonawcy jest sporządzenie także harmonogramu rzeczowo-finansowego, który będzie przedstawiał realizację przedmiotu umowy w miesięcznych okresach rozliczeniowych z podsumowaniem kwot pozycji harmonogramu w każdym miesiącu. Rozbicie przedmiotu umowy powinno być uszczegółowione co najmniej w stopniu takim, w jakim przedmiot umowy. Miesięczne okresy rozliczeniowe powinny określać procentowe zaawansowanie wykonania przedmiotu umowy. Przekazanie placu budowy i rozpoczęcie prac objętych przedmiotem zamówienia musi zostać poprzedzone pozytywnym uzgodnieniem z Zamawiającym dokumentacji projektowej (budowlanej i wykonawczej) opisującej te roboty i przekazaniem jej Zamawiającemu. Zamawiający, w trakcie realizacji umowy dopuszcza dokonywanie uzgodnionych z Zamawiającym zmian części dokumentacji wykonawczej dotyczącej użytych materiałów, dokonanych odkryć i sposobu postępowania z zabytkiem po zakończeniu prac. Pozytywne uzgodnienie z zamawiającym projektu wykonawczego nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za ewentualne wady lub braki w wykonaniu przedmiotu zamówienia, które zostaną ujawnione w trakcie odbiorów (częściowych, końcowego, ostatecznego), a które wynikną z niewłaściwych założeń projektowych. Ze względu na użytkowanie pomieszczeń, roboty budowlane powinny być prowadzone z zachowaniem szczególnych warunków bezpieczeństwa użytkowników obiektu w trakcie prowadzonych prac. Zamawiający zwraca uwagę na zamknięty charakter obiektu, na którym prowadzone będą prace. Wstęp na teren zakładu osób wykonawcy będzie każdorazowo rejestrowany i weryfikowany z imienną listą. Osoby wyznaczone przez wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązane są stawić się i odbyć szkolenie wewnętrzne dotyczące sposobu poruszania się i kontaktowania z innymi osobami na terenie zakładu a także odnośnie używania narzędzi i maszyn potrzebnych do realizacji robót. Zamawiający może odmówić wstępu na teren zakładu osobom nieprzeszkolonym, niezgłoszonym, lub nie przestrzegającym obowiązujących na terenie zakładu zasad. Wjazd pojazdów na teren zakładu jest rejestrowany, kontrolowany i podlega uprzedniemu zgłoszeniu. 1.1 MEDIA Niezbędne do przeprowadzenia robót media w postaci energii elektrycznej oraz dostępu do instalacji wodno-kanalizacyjnej dostępne są z instalacji zamontowanych w Oddziale Zewnętrznym w Szamotułach Zakładu Karnego we Wronkach, będących w dyspozycji Zamawiającego. Powyższe media udostępnione zostaną odpłatnie. Rozliczenie za korzystanie z instalacji wodno-kanalizacyjnej nastąpi w formie ryczałtowej, zgodnie z Rozporządzeniem Min. Infr. z 14.01.2002r., w sprawie określenia przeciętnych norm zużycia wody (Dz.U.2002 nr 8 poz.70) - tabela 3, poz. 42, w wysokości 15 dm3 wody i ścieków za każdą zadeklarowaną przez wykonawcę do wykonywania robót osobę, przemnożonej przez liczbę dni kalendarzowych realizacji robót (od dnia przekazania placu budowy do dnia potwierdzonego przez Zamawiającego, pisemnego zgłoszenia zakończenia realizacji robót). Cena 1 m3 ustalona zostanie z aktualną taryfą dostaw wody i odbioru ścieków obowiązującą w Oddziale Zewnętrznym w Szamotułach Zakładu Karny we Wronkach. Rozliczenie za korzystanie z energii elektrycznej nastąpi w formie obmiarowej, na podstawie zamontowanego podlicznika, według jego wskazań, za okres od dnia przekazania placu budowy do dnia potwierdzonego przez Zamawiającego, pisemnego zgłoszenia zakończenia realizacji robót. Licznik zostanie dostarczony i zamontowany na koszt wykonawcy, przy udziale zamawiającego. Stan początkowy i końcowy licznika zostanie wpisany i potwierdzony przez obie strony w dzienniku budowy. Cena 1 kWh energii elektrycznej, ustalona zostanie zgodnie z aktualną taryfą energii elektrycznej obowiązującą Zakład Karny we Wronkach Oddział Zewnętrzny w Szamotułach. Wykonawca może zrezygnować z korzystania z mediów udostępnianych przez zamawiającego i korzystać z własnych mediów, w sposób uzgodniony z zamawiającym. W tym celu wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie najpóźniej w dniu rozpoczęcia robót. Fakturę za zużyte media, obliczoną według powyższych zasad, wystawi Zakład Karny we Wronkach i obciąży nią wykonawcę przedmiotu zamówienia. Rozliczenie nastąpi przelewem, w terminie 14 dni od dnia wystawienia faktury. Potwierdzenie uregulowania należności za zużyte media będzie warunkiem podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego robót. Wykonawca będzie zobowiązany umową do przyjęcia odpowiedzialności od następstw i za wyniki działalności w zakresie: - organizacji i wykonywania robót budowlanych, - zabezpieczenia interesów osób trzecich, - ochrony środowiska, - warunków bezpieczeństwa pracy, - zaplecza dla potrzeb wykonawcy, - bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego w otoczeniu budowy, - ochrony mienia związanego z budową. Wyroby budowlane, stosowane w trakcie wykonywania robót budowlanych, mają spełniać wymagania polskich przepisów, a wykonawca będzie posiadał dokumenty potwierdzające, że zostały one wprowadzone do obrotu, zgodnie z regulacjami ustawy o wyrobach budowlanych i posiadają wymagane parametry. 1.2 KONTROLA Zamawiający przewiduje bieżącą kontrolę wykonywanych robót budowlanych. Kontroli zamawiającego będą poddane w szczególności: 1. rozwiązania projektowe zawarte w dokumentacji budowlanej - w aspekcie jej zgodności z programem funkcjonalno-użytkowym oraz warunkami umowy, 2. stosowane gotowe wyroby budowlane w odniesieniu do dokumentów potwierdzających ich dopuszczenie do obrotu oraz zgodności parametrów z danymi zawartymi w projektach wykonawczych i programie funkcjonalno-użytkowym, 1. wyroby budowlane lub elementy wytwarzane w budownictwie, np. beton konstrukcyjny lub elementy konstrukcyjne na okoliczność zgodności ich parametrów z dokumentacją projektową wykonawczą i programem funkcjonalno-użytkowym, 2. sposób wykonania robót budowlanych w aspekcie zgodności ich wykonania z projektem budowlanym, programem funkcjonalno-użytkowym i umową. Dla potrzeb zapewnienia współpracy z wykonawcą i prowadzenia kontroli wykonywanych robót budowlanych oraz dokonywania odbiorów zamawiający przewiduje ustanowienie osoby do zarządzania realizacją umowy. 1.3 ODBIORY Zamawiający ustala następujące rodzaje odbiorów: a) odbiór uzgodnionej dokumentacji - dotyczący sprawdzenia zgodności z programem funkcjonalno-użytkowym części projektowej przedmiotu zamówienia. Odbiór tego typu nie stanowi podstawy rozliczenia robót, b) odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu - dotyczący sprawdzenia technicznego tych elementów, których prawidłowa ocena w trakcie odbioru końcowego będzie niemożliwa. Odbiór tego typu nie stanowi podstawy rozliczenia robót, c) odbiór częściowy - dotyczący sprawdzenia technicznego oraz rozliczenia części przedmiotu zamówienia d) odbiór końcowy - dotyczący sprawdzenia technicznego oraz rozliczenia całości przedmiotu zamówienia, e) odbiór ostateczny tj. po okresie gwarancji - dotyczy całości przedmiotu zamówienia eksploatowanego w okresie gwarancyjnym. Roboty budowlane będą odbierane przez osobę upoważnioną ze strony zamawiającego do zarządzania umową. Sprawdzaniu i kontroli będą podlegały: a) użyte wyroby budowlane i uzyskane w wyniku robót budowlanych elementy obiektu - w odniesieniu do ich parametrów oraz ich zgodności z dokumentami budowy, b) jakość wykonania i dokładność prac wykończeniowych, c) prawidłowość funkcjonowania zamontowanych urządzeń i wyposażenia, d) poprawność połączeń i sprawność (pomiary) instalacji. 1.4 ROZLICZENIE Zamawiający ustanowił ryczałtowe wynagrodzenie dla wykonawcy. Dla potrzeb odbioru i rozliczania robót budowlanych, zamawiający ustala następujące zasady dokonania odbioru częściowego oraz końcowego i rozliczenia przedmiotu zamówienia: 1. płatność za wykonanie przedmiotu zamówienia odbędzie się na podstawie protokołu odbiorów częściowych i końcowego potwierdzającego wykonanie bezusterkowe i zgodne z wymaganą jakością, przedmiotu umowy lub po usunięciu ewentualnych usterek, 2. Wykonawca wykona i przekaże uzgodnioną z zamawiającym dokumentację projektową w ciągu 30 dni kalendarzowych od podpisania umowy, 3. gotowość do uzgodnienia i przekazania dokumentacji projektowej Wykonawca zgłosi pisemnie Zamawiającemu. Zamawiający niezwłocznie wyznaczy termin odbioru nie dłuższy niż 14 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia, 4. gotowość do odbiorów częściowych i końcowego przedmiotu umowy Wykonawca zgłosi pisemnie Zamawiającemu. Za datę zgłoszenia uważa się dzień wpływu do Zamawiającego pisemnego zgłoszenia wraz z kopią strony dziennika budowy zawierającą wpis kierownika budowy. Po otrzymaniu niniejszego dokumentu Zamawiający wciągu 21 dni roboczych wyznaczy i rozpocznie czynności związane z odbiorem robót. 5. z czynności odbioru częściowego lub końcowego sporządza się protokół, który powinien zawierać ustalenia poczynione w toku odbioru, 6. stwierdzone w toku odbioru usterki ujmuje się w wykazie załączonym do protokołu z jednoczesnym określeniem terminu ich usunięcia i określeniem osób upoważnionych do ich odbioru, 7. wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o usunięciu wad i zaproponowania terminu odbioru zakwestionowanych uprzednio robót. Usunięcie wad powinno być potwierdzone protokółem. W trakcie realizacji robót budowlanych prowadzony będzie dziennik budowy, prowadzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 25 kwietnia 2018 r., w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz.U. z 2018 r. poz. 963). W dzienniku budowy prowadzona będzie cała korespondencja między zamawiającym a wykonawcą dotycząca realizacji, uzgodnień, wniosków i zaleceń, zgłoszeń, kontroli i odbiorów robót budowlanych objętych zakresem przedmiotu zamówienia. Dziennik budowy dostarczy zamawiający w chwili przekazania wykonawcy placu budowy. Będzie on przechowywany na terenie Zakładu Karnego we Wronkach Oddział Zewnętrzny w Szamotułach, pod opieką wyznaczonej przez Zamawiającego osoby, w sposób dostępny dla wszystkich osób uprawnionych do dokonywania w nim wpisów, w tym obu stron umowy. 1.5 PLAC BUDOWY o Wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania i utrzymywania w stanie nadającym się do użytku oraz do likwidacji wszystkich robót tymczasowych, niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie będzie opłacał robót tymczasowych takich jak: urządzenia do transportu pionowego, zabezpieczenia przed opadami, transport, drogi tymczasowe itp. o W ramach zamówienia nie występuje potrzeba robót związanych z nowym zagospodarowaniem terenu. W następstwie powyższego roboty dotyczące przygotowania terenu ograniczą się do robót związanych z uwzględnieniem czasowego placu budowy oraz zabezpieczenia terenu wokół obiektu na czas wykonywania robót budowlanych. o W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany, jest w porozumieniu z Zamawiającym, zorganizować i zabezpieczyć plac budowy zgodnie z wytycznymi nr 1/2019 Dyrektora Generalnego Służby Więziennej z dnia 17.06.2019 r. w sprawie wymagań technicznych i ochronnych dla pawilonów zakwaterowania osadzonych w jednostkach organizacyjnych Służby Więziennej. o W końcowej fazie robót Wykonawca usunie z terenu wszystkie pozostałości włącznie z ewentualnymi urządzeniami placu budowy i odtworzy lub naprawi zniszczone elementy zagospodarowania terenu i obiektów udostępnionych Wykonawcy na czas robót. o Pozostałe w wyniku prac inwestycyjnych nieprzydatne materiały rozbiórkowe, Wykonawca robót, w ramach wykonywania przedmiotu zamówienia, zmagazynuje (w uzgodniony sposób) z Zamawiającym na placu budowy, a następnie usunie z terenu jednostki i zutylizuje zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zamawiający zastrzega sobie prawo zatrzymania części materiałów rozbiórkowych. o O zamiarze zatrzymania części materiałów rozbiórkowych Zamawiający powiadomi Wykonawcę niezwłocznie po ich zdemontowaniu i zagospodaruje je w ciągu 3 dni kalendarzowych od ich zdemontowania. Przekazanie materiałów zostanie udokumentowane pisemnym protokołem. o Odzyskany podczas prac demontażowych złom stanowi własność Zakładu Karnego we Wronkach. Należy złożyć go w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym na terenie zakładu. Przekazanie złomu zostanie udokumentowane protokołem. o Podlegające demontażowi urządzenia stanowią własność Zakładu Karnego we Wronkach i należy je zdemontować z należytą starannością zabezpieczając przed uszkodzeniem oraz złożyć w miejscu uzgodnionym z właścicielem na terenie jednostki. Przekazanie zdemontowanych urządzeń zostanie udokumentowane pisemnym protokołem. o Dla potrzeb transportu materiałów budowlanych Zamawiający udostępni na niezbędny do tego celu okres czasu istniejące na terenie jednostki niezbędne ciągi komunikacyjne. Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z Zamawiającym miejsce i sposób montażu oraz wykorzystania własnych urządzeń, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy ich wykorzystania, jeżeli mogłoby to w sposób istotny naruszać ustalony porządek wewnętrzny i bezpieczeństwo jednostki. o 1.6 MATERIAŁY I URZĄDZENIA a) Materiały, gotowe wyroby i urządzenia użyte przy realizacji zamówienia powinny spełniać wymogi określone przez producentów tych wyrobów zawarte w dokumentacjach technicznych i instrukcjach wydanych dla tych wyrobów, a także odpowiadać wymogom postawionym w dokumentacji projektowej. Użyte w opisie niniejszego zamówienia nazwy własne materiałów, sprzętów, urządzeń, systemów stanowią jedynie wzorzec jakościowy i są podane w celu określenia wymogów jakościowych im stawianych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych, równoważnych materiałów, urządzeń, sprzętów i systemów pod warunkiem zachowania, co najmniej to samych parametrów technicznych. Zastosowanie innych materiałów i urządzeń jako równoważne, należy poprzedzić zapytaniem do Zamawiającego wraz z podaniem producenta, nazwy, ty u i charakterystycznych parametrów materiałów i urządzeń, które Wykonawca chce zastosować jako równoważne. Jeżeli Zamawiający w udzielonej odpowiedzi nie potwierdzi możliwości za stosowania zgłoszonego materiału lub urządzenia, oznaczać to będzie, że nie jest on równoważny do zaprojektowanego i nie jest możliwe jego zastosowanie. b) W trakcie realizacji umowy Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego o zgodę na zastosowanie innych produktów, materiałów i urządzeń pod warunkiem potwierdzenia, iż zamieniane materiały, wyroby lub urządzenia są równoważne, a istotne parametry nie ulegną pogorszeniu. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy zamiany materiałów, wyrobów i urządzeń w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej zamówienia na etapie realizacji umowy. c) Zastosowanie równoważnych materiałów, sprzętów, urządzeń i systemów, na każdym etapie zamówienia, oprócz zgody Zamawiającego, wiąże się z uzyskaniem zgody Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45313100-5, 45331200-8, 71220000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 160975.61
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Państwowe Przedsiębiorstwo Przemysłu Metalowego "POMET"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Partyzantów 5
Kod pocztowy: 64-510
Miejscowość: Wronki
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 198000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 198000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 19800
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.