eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świeradów-Zdrój › Zarządzanie projektem pn."Zwalczanie emisji kominowej poprzez modernizację systemów grzewczych i odnawialne źródło energii w gminach Świeradów-Zdrój oraz Leśna"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-08

Ogłoszenie nr 510196140-N-2020 z dnia 08-10-2020 r.

Gmina Miejska Świeradów-Zdrój: Zarządzanie projektem pn.: "Zwalczanie emisji kominowej poprzez modernizację systemów grzewczych i odnawialne źródło energii w gminach Świeradów-Zdrój oraz Leśna"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 (RPO WD 2014-2020), Oś priorytetowa 3 "Gospodarka niskoemisyjna", Działanie 3.3 "Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym", Poddziałanie 3.3.1 OSI "Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym -konkurs horyzontalny OSI" typ 3.3 e, nr projektu RPDS.03.03.01-02-0012/19-00

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 572440-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540152645-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Zamawiającym jest: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój, ul. 11 Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój, NIP: 616-10-01-947, REGON 230821397, reprezentowana przez Burmistrza Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój - Pana Rolanda Marciniaka przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój - Pani Iwony Kosmala. Zamawiający został wyznaczony w trybie art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.) i upoważniony jest do przeprowadzenia niniej


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miejska Świeradów-Zdrój, Krajowy numer identyfikacyjny 23082139700000, ul. ul. 11-go Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 757 816 471, e-mail zp@swieradowzdroj.pl, faks 757 816 585.
Adres strony internetowej (url): http://bip.umswieradowzdroj.pl.nv.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Gmina Miejska Świeradów-Zdrój jest odpowiedzialna za przeprowadzenie postępowania, zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz Gmin: Świeradów-Zdrój i Leśna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zarządzanie projektem pn.: "Zwalczanie emisji kominowej poprzez modernizację systemów grzewczych i odnawialne źródło energii w gminach Świeradów-Zdrój oraz Leśna"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GMiI.271.6/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. Nazwa projektu "Zwalczanie emisji kominowej poprzez modernizację systemów grzewczych i odnawialne źródła energii w gminach Świeradów-Zdrój oraz Leśna" współfinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 (RPO WD 2014-2020), Oś priorytetowa 3 "Gospodarka niskoemisyjna", Działanie 3.3 "Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym", Poddziałanie 3.3.1 OSI "Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym - konkurs horyzontalny OSI" typ 3.3 e, nr projektu RPDS.03.03.01-02-0012/19-00. I. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie projektem w oparciu o sporządzony regulamin prac Komisji Oceny Projektów, zgodnie z: wnioskiem o dofinansowanie, umową o dofinansowanie, obowiązującymi przepisami prawa krajowego i unijnego oraz aktualnymi wytycznymi w zakresie realizacji projektu obejmujące: a) prowadzenie projektu na etapie jego realizacji rzeczowej; b) prowadzenie rozliczeń projektu z instytucją współfinansującą projekty w ramach RPO WD na lata 2014-2020 w ramach działanie 3.3 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym; c) wsparcie merytoryczne dla Beneficjenta, d) analiza zmian w projekcie wraz z przygotowaniem dokumentów niezbędnych do podpisania aneksów do umowy o dofinansowanie, e) monitorowanie projektu w okresie realizacji,w tym wskaźników projektowych, f) współpraca z instytucjami zewnętrznymi zaangażowanymi w procesy dotyczące zatwierdzania, rozliczania i kontroli projektów, g) sporządzanie raportów, sprawozdań, zestawień i innych dokumentów niezbędnych z punktu widzenia prawidłowej realizacji projektu, h) uczestnictwo w kontroli na miejscu, i) pomoc w przygotowaniu niezbędnej dokumentacji dla kontrolujących, dotyczących projektu, j) weryfikacja wniosków o płatność składanych przez Grantobiorców, k) rozliczanie wniosku z DIP - składanie wniosków o płatność. l) prowadzenie projektu poprzez platformę SL2014. II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1. Rekrutacja Grantobiorców w ramach ogłoszonego konkursu; 2. Prowadzenie punktu konsultacyjnego i obsługi klienta projektu; a) Linia dedykowana telefoniczna dla projektu, b) Adres e-mail dedykowany dla projektu c) Wsparcie merytoryczne Grantobiorców, d) Dedykowana strona internetowa dla projektu, z opracowaną bazą z najczęściej pojawiającymi się pytaniami, e) Prowadzenie raz w miesiącu przez 4h punktu konsultacyjnego w wyznaczonym okresie, 3. Przeprowadzenie kampanii informacyjno-edukacyjnej zgodnie z zapisami regulaminu; 4. Przygotowywanie według potrzeb na rzecz Zamawiającego korespondencji w sprawie realizacji projektu; 5. Obsługa formalna Grantobiorców: a) Podpisanie umów z mieszkańcami wybranymi zgodnie z zapisami regulaminu konkursu oraz regulaminu prac komisji Oceny Projektów, b) Archiwizacja umów, c) Bieżący monitoring działań prowadzonych przez mieszkańca, d) Rozliczenie formalne mieszkańców z realizacji otrzymanego grantu (w tym min. analiza zebranych faktur, opisanie faktur, weryfikacja zdeklarowanych i przeprowadzonych działań - zgodność z umową, weryfikacja uzyskanego efektu ekologicznego), e) Przekazanie płatności do wypłaty 6. Udokumentowanie uwarunkowań realizacyjnych projektu i przygotowanie planu realizacji projektu ze wskazaniem zadań do podjęcia i konieczności zaangażowania zasobów zewnętrznych i wewnętrznych; 7. Organizacja i udział w przeglądach projektu co najmniej raz na kwartał: a) nadzór nad terminową i prawidłową pod względem merytorycznym oraz formalno-prawnym realizacja zadania, b) monitoring realizacji zadań pod kątem zawiązanych umów na dofinansowanie, udział w monitorowaniu wskaźników projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych, a także kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych zadań pod kątem zawartych umów, c) weryfikowanie na podstawie protokołów zdawczo-odbiorczych prawidłowości realizacji działań d) weryfikowanie na podstawie wizji lokalnej potwierdzającej montaż każdej realizacji jednostki wytwarzanej energii cieplnej w miejscu realizacji projektu, e) nadzór i kontrola na rzeczowym i finansowym wykonaniem prac przez Grantobiorców, f) bieżąca analiza kosztów ponoszonych na realizowane działania, g) kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót pod względem formalnoprawnym przez Grantobiorców, 8. Odbiór i weryfikacja odbiorów z realizacji uproszczonych ocen energetycznych (audyt energetyczny) przez Wykonawcę zewnętrznego; 9. Prowadzenie w imieniu Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój projektu od strony formalnej, ściśle wynikającej z wymagań dla beneficjentów środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego otrzymanych w ramach Działania 3.3 "Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym", Poddziałania 3.3.1 OSI "Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym - konkurs horyzontalny OSI" typ 3.3 e Modernizacja systemów grzewczych i odnawialne źródła energii - projekty dotyczące zwalczania emisji kominowej - projekt grantowy - kontakt z Dolnośląską Instytucją Pośredniczącą; 10. Przygotowywanie dokumentacji sprawozdawczej oraz rozliczeniowej w terminach i w formie zgodnej z wymogami Instytucji Pośredniczącej; 11. Przygotowanie sprawozdania końcowego z realizacji projektu, współudziału w terminowym przygotowaniu wniosku o płatność refundacyjną/ zaliczkową oraz końcową; 12. Aktualizowanie sporządzonego harmonogramu płatności; 13.Wprowadzanie dokumentów oraz prowadzenie komunikacji w sprawie projektu poprzez system SL2014; 14. Skompletowanie dokumentów formalnych na potrzeby kontroli formalnej i uczestnictwo w trakcie wizyt kontrolnych ze strony Instytucji Pośredniczącej, w trakcie trwania umowy. OPIS PROJEKTU GRANTOWEGO Celem projektu grantowego jest wsparcie projektów dotyczących modernizacji systemów grzewczych obejmującej wymianę wysokoemisyjnych źródeł ciepła na podłączenie do sieci ciepłowniczej / chłodniczej lub instalację źródeł ciepła opartych o Odnawialne źródła energii (np. pomp ciepła) lub instalację kotłów spalających biomasę lub paliwa gazowe (wymianie nie podlegają użytkowane kotły gazowe i olejowe, nie dopuszcza się też wymiany użytkowych kotłów innych niż gazowe i olejowe na kotły węglowe (niezależnie od ich klasy) i olejowe). Wymianie źródła ciepła mogą towarzyszyć uzasadnione modernizację systemu grzewczego pozostające w związku przyczynowo-skutkowym ze zmianą źródła ciepła, np. wymiana wysokotemperaturowej instalacji ogrzewania na niskotemperaturową. Dopuszcza się również zastosowanie ogrzewania elektrycznego (kable / maty grzejne, kotły elektryczne, piece akumulacyjne itp.) pod warunkiem, że będzie ono zasilane z OZE. Mikroinstalacja o odpowiedniej mocy może zostać zrealizowana w ramach projektu (można również wykorzystać już istniejącą instalację). Wsparcie będzie dotyczyło również systemów monitoringu i zarządzania energią, które są obowiązkowym elementem projektu (termostaty, czujniki temperatury, pogodowe, obecności, sterowniki, automatyczne układy regulacji, aplikacje komputerowe, gotowe systemy, urządzenia pomiarowe itp.) mające na celu zmniejszenie zużycia energii poprzez dostosowanie mocy urządzeń do chwilowego zapotrzebowania. Wymiana źródła ciepła jest elementem obowiązkowym. Inwestycję mogą być uzupełnione poprzez instalacje OZE (np. na potrzeby pozyskiwania ciepłej wody użytkowej lub produkcji energii elektrycznej, np. fotowoltaicznej czy wykorzystującej siłę wiatru, dopuszcza się mikroinstalacje, których moc powinna być obliczona na zaspokojenie zapotrzebowania na energie elektryczną w budynku, w którym modernizowane jest źródło ciepła na podstawie zużycia za lata ubiegłe i uwzględniającego oszczędności uzyskane w wyniku realizacji projektu. Dopuszcza się oddawanie ("akumulację") do sieci energetycznej okresowych nadwyżek. W przypadku montażu ogrzewania elektrycznego można uwzględnić dodatkowe zapotrzebowanie podczas wyliczania mocy instalacji. Instalacje OZE są fakultatywne. Przewidywane rezultaty realizacji projektu: Szacowany roczny spadek emisji gazów cieplarnianych CO2: 555 t/rok Roczny spadek emisji PM 10: 5,84 t Roczny spadek emisji PM 2,5: 4,83 t Projekt jest realizowany w partnerstwie i dotyczy gmin: - Świeradów-Zdrój (województwo dolnośląskie, powiat lubański) - lider projektu - Leśna (województwo dolnośląskie, powiat lubański) Grantobiorcami mogą być osoby fizyczne z obszaru objętego projektem, posiadający prawo do dysponowania nieruchomością na cele realizacji projektu w odniesieniu do nieruchomości na której/których realizowany będzie grant i dysponujący tą nieruchomością w całym okresie trwałości projektu grantowego tj. 5 lat od daty płatności końcowej na rzecz Grantodawcy, będące: - właścicielem domów jednorodzinnych - właścicielem mieszkań w domach wielorodzinnych, - najemcą mieszkań w domach wielorodzinnych (posiadający tytuł do lokalu mieszkalnego oraz prawo do dysponowania lokalem na cele projektu w okresie realizacji i trwałości projektu) w celu zaspokojenia własnych potrzeb zmierzających do ograniczenia wysokiej emisji CO2 i innych zanieczyszczeń. Grantobiorcą może być także wspólnota mieszkaniowa, spółdzielnia mieszkaniowa czy TBS, zgodnie z katalogiem Beneficjentów wymienionym w SzOOP RPO WD 2014-2020. Grantobiorcą nie może być Grantodawca (Gmina Miejska Świeradów-Zdrój/Gmina Leśna) oraz jego jednostki organizacyjne i podległe. Grantobiorca nie może być ponadto podmiotem powiązanym z Grantodawcą osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Grantobiorcy a Grantodawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Wykluczenia: Z katalogu Grantobiorców wykluczeni są Wnioskodawcy: a którzy zostali wykluczeni z możliwości otrzymania środków przeznaczonych na realizację programów finansowanych z udziałem środków europejskich, na podstawie art. 207 o finansach publicznych; b na których ciąży obowiązek zwrotu pomocy wynikający z decyzji KE uznającej pomoc za niezgodną z prawem oraz ze wspólnym rynkiem w rozumieniu art. 107 TFUE; c karani na mocy zapisów ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zakazem dostępu do środków, o których mowa w art. 5 ust. 3 pkt. 1 i 4 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych; d karani na podstawie art. 9 ust. 1 pkt. 2a ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary e przedsiębiorstwa w trudnej sytuacji w rozumieniu unijnych przepisów dotyczących pomocy państwa. Wnioski o udzielenie grantu będą podlegać ocenie w zakresie : a) Kryteriów dostępowych - których spełnienie jest niezbędne w celu otrzymania grantu b) Kryteriów rankingujących - które są punktowane i pozwalają uszeregować projekty na liście rankingowej

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79.40.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 360000.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Grupa Doradcza LAURUS Agata Szymonis - Szymanowska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zaciszna 22
Kod pocztowy: 51-361
Miejscowość: Wilczyce
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 349935.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 106641.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 349935.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.