eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › ODBIÓR, TRANSPORT I PRZETWARZANIE ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH I INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE - sprawa numer 62/2020

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-07

Ogłoszenie nr 510195469-N-2020 z dnia 07-10-2020 r.

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy: ODBIÓR, TRANSPORT I PRZETWARZANIE ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH I INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE - sprawa numer 62/2020

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 568829-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540146975-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Informacje dodatkowe:
Administratorem danych osobowych uczestników postępowania jest 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy; Administrator danych osobowych (13WOG) wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się poprzez e-mail: 13wog.iod@ron.mil.pl; dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego i dochodzeniem ewentualnych roszczeń.


I. 1) NAZWA I ADRES:

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 34090727700000, ul. ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, e-mail 13wog.przetargi@ron.mil.pl, faks 261 48 32 22.
Adres strony internetowej (url): www.13wog.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy: www.13wog.wp.mil.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
nie dotyczy

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ODBIÓR, TRANSPORT I PRZETWARZANIE ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH I INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE - sprawa numer 62/2020

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

62/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie odbioru, transportu i przetworzenie odpadów niebezpiecznych oraz innych niż niebezpieczne na rzecz 13 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Grudziądzu, zgodnie z wymaganiami oraz warunkami świadczenia przedmiotu zamówienia określonymi przez Zamawiającego. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie jednorazowego odbioru, transportu i przetworzenia odpadów niebezpiecznych oraz innych niż niebezpieczne (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 02 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2020 r., poz. 10 t.j.) powstałych w łącznej ilości 149,6795 Mg (149 679,5 kg): 1. 16 01 19 - Tworzywa sztuczne - 4711,7 kg ; 2. 15 02 03 - Sorbenty, materiały filtracyjne, tkaniny do wycierania (np. szmaty, ścierki) i ubrania ochronne inne niż wymienione w 15 02 02 - 13024,9 kg ; 3. 15 01 10* - Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone - 4846,8 kg ; 4. 16 01 07* - Filtry olejowe - 1676,9 kg ; 5. 10 11 03 - Odpady włókna szklanego i tkanin z włókna szklanego - 5,5 kg ; 6. 16 01 99 - Inne niewymienione odpady - 777,5 kg ; 7. 15 02 02* - Sorbenty, materiały filtracyjne (w tym filtry olejowe nie ujęte w innych grupach), tkaniny do wycierania (np. szmaty, ścierki) i ubrania ochronne zanieczyszczone substancjami niebezpiecznymi ( np. PCB) - 2442,1 kg ; 8. 15 01 06 - Zmieszane odpady opakowaniowe - 458 kg ; 9. 16 01 11* - Okładziny hamulcowe zawierające azbest - 217 kg ; 10. 16 07 08* - Odpady zawierające ropę naftową lub jej produkty - 339 kg ; 11. 16 01 20 - Szkło - 162 kg ; 12. 17 02 03 - Tworzywa sztuczne - 36 989,90 kg ; 13. 16 01 03 - Zużyte opony - 989 kg ; 14. 06 04 04* - Odpady zawierające rtęć - 30 kg ; 15. 17 02 04* - Odpady drewna, szkła i tworzyw sztucznych zawierające lub zanieczyszczone substancjami niebezpiecznymi ( np. drewniane podkłady kolejowe) - 79 004,50 kg ; 16. 17 03 80 - Odpadowa papa - 2100 kg ; 17. 17 01 82 - Inne niewymienione odpady - 30 kg ; 18. 16 02 13* - Zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 12 - 1790 kg ; 19. 16 05 09 - Zużyte chemikalia inne niż wymienione w 16 05 06, 16 05 07 lub 16 05 08 - 66 kg ; 20. 16 03 05* - Organiczne odpady zawierające substancje niebezpieczne - 17,5 kg; 21. 17 02 02 - Szkło -1,2 kg. > Miejsce odbioru odpadów z terenów kompleksów wojskowych: Grudziądz, ul Hallera 60; Grudziądz, ul. Bema 27; Grudziądz, ul. Czwartaków 3; Grudziądz, ul. Dąbrówki 10; Grudziądz, ul. Jagiełły 11 - 23; Grudziądz, ul. Anny Walentynowicz 15; Grupa koło Grudziądza, ul. Dworcowa 60; Brodnica, ul. Czwartaków 1; Chełmno - Grubno; Chełmno, ul. Aleje 3-go Maja 2 - 4; Chełmno ul. Biskupia 15 - 23. Wykonawca odbierze odpady w godzinach od 8:00 do 14:00 (od poniedziałku do czwartku), od 8:00 do 12:00 (w piątki) w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. > Wykonawca powinien posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu i przetwarzania odpadów wydane przez właściwy organ - posiadanie wpisu do rejestru podmiotów w BDO zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku, z późniejszymi zmianami, dla odpadów o kodach określonych w specyfikacji, z datą ważności co najmniej do 31.12.2020 r. W przypadku braku decyzji na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów -oświadczenie Wykonawca o zawartej umowie z podmiotem, który posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów. Zamawiający zobowiązany jest do wystawienia zestawienia ilościowego (w Mg) i jakościowego (wg kodów) odpadów, w postaci Elektronicznej Karty Przekazania Odpadu (BDO) osobno na każde miejsce odbioru, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2014 r. o odpadach (Dz. U z 2020 r. poz. 797 t.j.). Wykonawca potwierdza Karty Przekazania Odpadów, stając się kolejnym posiadaczem odpadów w rozumieniu Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (DZ.U. z 2020 r. poz. 797). Karty Przekazania Odpadów będą podstawą do wypłaty należności za wykonaną usługę. W przypadku odpadów niebezpiecznych będących przedmiotem umowy Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu drogą elektroniczną skanu "Karty Przekazania Odpadów", potwierdzającej transport oraz przetworzenie w terminie 14 dni od daty odbioru odpadów. Dalsze postępowanie z wywożonymi odpadami będzie przebiegać w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami, wymaganiami ochrony środowiska (Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach - Dz. U z 2020 r. poz. 797). Wykonawca ustali stawkę za odbiór 1 kg odpadów uwzględniając koszty transportu i załadunku oraz ważenia. Ważenie odbywać się będzie każdorazowo w obecności przedstawiciela 13 WOG. > Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub jego podwykonawcy (o ile występuje) aby osoby wykonujące odbiór, transport odpadów były zatrudnione na umowę o pracę w okresie realizacji zamówienia. Powyższe dotyczy osób, którym Wykonawca przypisał czynności, o których mowa powyżej. Inne ewentualnie osoby, które nie wykonują czynności, o których mowa nie muszą być zatrudnione na umowę o pracę - pozostaje to w gestii Wykonawcy. a) celem udokumentowania zatrudnienia osób jak powyżej: Wykonawca w terminie dwóch dni po zawarciu umowy przedłoży Zamawiającemu Wykaz osób przeznaczonych do realizacji usługi według zadań, gdzie w treści wykazu Wykonawca dokona oznaczenia, które z wyszczególnionych osób są zatrudnione na umowę o pracę ze wskazaniem rodzaju wykonywanych czynności, czasu zatrudnienia danej osoby. "Wykaz" winien zostać przedłożony w formie czytelnego pisemnego oświadczenia potwierdzającego stan faktyczny pod rygorem odpowiedzialności karnej. Dane osobowe i inne należy oznaczyć jako chronione, nie podlegające udostępnianiu i jawności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Jeżeli "Wykaz osób" stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca winien nadać temu dokumentowi klauzulę "TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA" z załączeniem uzasadnienia zastosowania klauzuli. b) w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w ust. 3, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: Wykonawca na etapie realizacji umowy na każde żądanie Zamawiającego, w terminie dwóch dni roboczych od dnia wezwania okaże do wglądu Zamawiającemu oryginalne dokumenty potwierdzające fakt zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób określonych powyżej. Niespełnienie wymagań, o których mowa w pkt. a) i b) skutkować będzie obowiązkiem zapłaty kary umownej przez Wykonawcę w sposób i wysokości określonej w dokumentacji. W przypadku podania przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji sprawy te będą przekazane właściwym organom, w których kompetencjach jest rozstrzyganie tego rodzaju działań Wykonawcy. >Wykonawca zobowiązuje się w terminie do 3 dni od podpisania umowy dostarczyć Zamawiającemu osobiście, bądź pisemnie listę osób wraz z seriami i numerem dowodu osobistego, a także markę i numery rejestracyjne samochodów, które będą odbierać odpady.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

nie dotyczy

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: ODBIÓR, TRANSPORT I PRZETWARZANIE ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH I INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 324900.99
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "MAR-POL" Marcin Zbigniew Ochoński
Email wykonawcy: mar-pol@wp.pl
Adres pocztowy: Cetki 5
Kod pocztowy: 87-500
Miejscowość: Rypin
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 350893.08
Oferta z najniższą ceną/kosztem 272618.72
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 850441.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.