eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jedlicze › Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn."Dostawa i montaż kolektorów słonecznych, instalacji fotowoltaicznych, kotłów na biomasę oraz powietrznych i gruntowych pomp ciepła na terenie Gmin Jedlicze i Dukla".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-16

Ogłoszenie nr 510195108-N-2019 z dnia 16-09-2019 r.

Gmina Jedlicze: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: "Dostawa i montaż kolektorów słonecznych, instalacji fotowoltaicznych, kotłów na biomasę oraz powietrznych i gruntowych pomp ciepła na terenie Gmin Jedlicze i Dukla".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Wsparcie energetyki rozproszonej wśród mieszkańców Gminy Jedlicze i Gminy Dukla współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 575895-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540153986-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Jedlicze, Krajowy numer identyfikacyjny 37044055400000, ul. Rynek 6, 38-460 Jedlicze, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 134 352 207, e-mail majerska@jedlicze.pl, faks 134 352 025.
Adres strony internetowej (url): www.jedlicze.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: "Dostawa i montaż kolektorów słonecznych, instalacji fotowoltaicznych, kotłów na biomasę oraz powietrznych i gruntowych pomp ciepła na terenie Gmin Jedlicze i Dukla".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RP.271.4.13.2019.MŻM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego na rzecz Gminy Jedlicze (Lider projektu) oraz Gminy Dukla (Partner), nad realizacją projektu pn.: "Dostawa i montaż kolektorów słonecznych, instalacji fotowoltaicznych, kotłów na biomasę oraz powietrznych i gruntowych pomp ciepła na terenie Gmin Jedlicze i Dukla", współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III Czysta energia, działanie 3.1 Rozwój OZE - projekty parasolowe, (dalej "Projekt"). Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji projektu pn.: "Dostawa i montaż kolektorów słonecznych, instalacji fotowoltaicznych, kotłów na biomasę oraz powietrznych i gruntowych pomp ciepła na terenie Gmin Jedlicze i Dukla" w specjalnościach: 1) branża instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; 2) branża instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; 3) branża konstrukcyjno-budowlana. 3. 2 Zadanie inwestycyjne w ramach projektu pn. "Dostawa i montaż kolektorów słonecznych, instalacji fotowoltaicznych, kotłów na biomasę oraz powietrznych i gruntowych pomp ciepła na terenie Gmin Jedlicze i Dukla", realizowane będzie w formule "dostaw z montażem", na terenie Gminy Jedlicze i Gminy Dukla - Województwo Podkarpackie i będzie polegało na dostawie urządzeń i instalacji OZE, polegającej na wykonaniu robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie ich montażu. 3. 3 Dostawa i montaż instalacji OZE realizowana będzie w ilościach wg poniższej specyfikacji: 1) dostawa i montaż w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację techniczną 251 zestawów instalacji kolektorów słonecznych wraz z konstrukcją dostosowaną do miejsca montażu, w tym: a) w Gminie Jedlicze łącznie 36 zestawów. b) w Gminie Dukla łącznie 215 zestawów. 2) Dostawa i montaż w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację techniczną 446 zestawów instalacji fotowoltaicznych wraz z konstrukcją dostosowaną do miejsca montażu, w tym: a) w Gminie Jedlicze łącznie 336 zestawów. b) w Gminie Dukla łącznie 110 zestawów. 3) Dostawa i montaż 80 szt. instalacji kotłów na biomasę do ogrzewania budynków wraz z osprzętem, w tym: a) w Gminie Jedlicze łącznie 64 szt. kotłów. b) w Gminie Dukla łącznie 16 szt. kotłów. 4) Dostawa i montaż w oparciu o posiadaną dokumentację techniczną 60 kompletów powietrznych pomp ciepła w Gminie Dukla. 5) Dostawa i montaż w oparciu o posiadaną dokumentację techniczną 12 kompletów gruntowych pomp ciepła w Gminie Jedlicze. 3. 4 Nadzór inwestorski prowadzony będzie w ramach realizacji projektu pt.: "Dostawa i montaż kolektorów słonecznych, instalacji fotowoltaicznych, kotłów na biomasę oraz powietrznych i gruntowych pomp ciepła na terenie Gmin Jedlicze i Dukla" w ramach którego wyodrębnia się następujące obowiązki oraz czynności: 1) Zapewnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w branżach: a) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, c) konstrukcyjno-budowlanej. 2) Zapewnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zadań inwestycyjnych w ramach ww. projektu, realizowanych w formule "dostaw z montażem", tj. nad: a) realizacją umowy z wykonawcą na właściwy dobór, a następnie wykonanie robót budowlanych i prac instalacyjnych w zakresie montażu i rozruchu technologicznego: b) realizacją umowy z wykonawcą na, wykonanie i rozruch urządzeń monitoringu instalacji w zakresie wskaźników rezultatu dla Projektu; 3) Zapewnienie w okresie realizacji Projektu, nadzoru inwestorskiego nad funkcjonowaniem instalacji urządzeń pomiarowych w ramach monitoringu efektów ekologicznych i energetycznych na zamontowanych instalacjach OZE; 4) Nadzór inwestorski nad (robotami budowlano-montażowymi) w takich odstępach czasu, aby zapewniona została skuteczność nadzoru, w tym: prowadzenia inspekcji na terenie budowy każdej instalacji realizowanej w ramach Projektu w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz montowanych instalacji, (Inspektor nadzoru będzie nadzorował budowę (w trakcie jej realizacji) w takich odstępach czasu aby była zapewniona skuteczność nadzoru, nie rzadziej jednak niż jeden raz w tygodniu oraz na wezwanie wykonawcy dostaw i prac montażowo-instalacyjnych lub Zamawiającego. Wykonawca zapewni ponadto, że na wezwanie Zamawiającego, w sprawach nie cierpiących zwłoki, zobowiązany będzie do stawienia się na budowę w czasie do 10- godzin od chwili otrzymania wiadomości o potrzebie jego obecności i podjęcia czynności objętych umową) zgodnie z praktyką inżynierską, jak również zgodnie z: wymaganiami dokumentacji projektowej oraz z umową zawartą pomiędzy inwestorem (Zamawiającym) a wykonawcą prac. Każda inspekcja w terenie (w tym odbiór techniczny instalacji) powinna być udokumentowana w formie pisemnej przez Inspektora nadzoru inwestorskiego wraz z określeniem zakresu inspekcji oraz czytelnym podpisem właściciela nieruchomości, celem poświadczenia jej odbycia. Dokumenty w przedmiotowym zakresie dołącza się do protokołu odbioru usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego. 5) Zapewnienie wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wytycznymi RPO WP 2014-2020. 6) Reprezentowanie Zamawiającego poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji poszczególnych instalacji z przyjętymi założeniami (projektem) i pozwoleniami na budowę (jeśli będą wymagane), jak również zgodności z przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. 7) Akceptacji proponowanych rozwiązań technicznych wykonawcy prac montażowo-instalacyjnych na poszczególnych budynkach objętych projektem w zakresie doboru instalacji OZE, przebiegu i miejsca montażu instalacji. 8) Weryfikacja kwalifikacji osób zatrudnianych przez Wykonawców Projektu. 9) Weryfikacja, czy urządzenia i materiały posiadają odpowiednie świadectwa i certyfikaty, sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wyrobów budowlanych urządzeń i instalacji, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. 10) Kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawców robót, dostaw, zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy, p.poż. i ochrony środowiska. 11) Przedkładanie Zamawiającemu wszystkich raportów, oświadczeń i zapytań dostarczonych przez Wykonawców robót budowlanych. 12) Organizowanie i prowadzenie wraz z Zamawiającym narad technicznych, problemowych i innych spotkań. 13) Udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w ramach realizacji Projektu. 14) Weryfikacja dokumentów rozliczeniowych pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami (protokołu odbioru częściowego i końcowego, harmonogramu rzeczowo-finansowego, itp.). 15) Udzielanie konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającemu w zakresie rzeczowym i merytorycznym dot. realizowanego Projektu. 16) Ocena, aprobata lub odrzucenie wniosków materiałowych Wykonawców. 17) Przygotowanie i uczestnictwo w odbiorach: robót zanikających i ulegających zakryciu, częściowych i końcowych. 18) Uzgodnienie z Wykonawcami, a następnie sprawdzenie wymaganej dokumentacji powykonawczej. 19) Zarządzanie i koordynacja całym procesem montażu i oddawania (przekazywania) do użytkowania instalacji OZE na/w budynkach mieszkalnych należących do osób fizycznych - mieszkańców Gmin objętych projektem. 20) Udział w pracach komisji powołanych do przeprowadzenia przeglądów gwarancyjnych dla zrealizowanych instalacji, do ustalenia przyczyn stwierdzonych wad i usterek w zrealizowanych i przekazanych do użytkowania instalacji oraz kontrola ich usunięcia w okresie trwania gwarancji. 21) Udział w pracach komisji powołanej do przeprowadzenia przeglądów gwarancyjnych zrealizowanych instalacji na koniec okresu trwania gwarancji. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający nie określa obowiązku zatrudnienia przez Wykonawcę na umowę o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje jedynie czynności wykonywane przez inspektora nadzoru, tj. osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 z późn. )

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 135495.53
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ELEKTROTECH sp. zo.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Leśna 30
Kod pocztowy: 38-524
Miejscowość: Mymoń
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 70999.92
Oferta z najniższą ceną/kosztem 70999.92
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 83541.60
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.