To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-07
Ogłoszenie nr 510194432-N-2020 z dnia 07-10-2020 r.
Gmina Miasto Lębork: Nadzór inwestorski w specjalności inżynieryjnej drogowej przy realizacji zadania: "Przebudowa ul. Malczewskiego i ul. Krótkiej z łącznikiem do ul. Stryjewskiego w Lęborku oraz Połączenie ul. Kellera z ul. Łokietka obok noclegowni MOPS w Lęborku".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie inwestycyjne objęte dofinansowaniem realizacji Projektu: "Odnowiony Lębork - rewitalizacja obszaru Nowy Świat" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 8 Konwersja, Poddziałanie 08.01.02. Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne w miastach poza Obszarem Metropolitalnym Trójmiasta.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 572983-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Lębork, Krajowy numer identyfikacyjny 77097973700000,
ul. ul. Armii Krajowej
14,
84-300
Lębork, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
59 862 42 80, e-mail
zp@um.lebork.pl, faks
59 862 24 27.
Adres strony internetowej (url): www.bip.um.lebork.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadzór inwestorski w specjalności inżynieryjnej drogowej przy realizacji zadania: "Przebudowa ul. Malczewskiego i ul. Krótkiej z łącznikiem do ul. Stryjewskiego w Lęborku oraz Połączenie ul. Kellera z ul. Łokietka obok noclegowni MOPS w Lęborku".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RI.271.34.2020.I
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności inżynieryjnej drogowej przy realizacji zadania: "Przebudowa ul. Malczewskiego i ul. Krótkiej z łącznikiem do ul. Stryjewskiego w Lęborku oraz Połączenie ul. Kellera z ul. Łokietka obok noclegowni MOPS w Lęborku". 2. Zakres robót branży drogowej będzie obejmował m.in. : 2.1. Przebudowę nawierzchni drogi ul. Malczewskiego i ul. Krótkiej z łącznikiem do ul. Stryjewskiego - dostosowanie konstrukcji jezdni w celu uzyskania parametrów wymaganych dla obciążenia 100 kN w tym: - roboty rozbiórkowe - rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej (o pow. ok. 2 970,00 m2) - jezdnia z betonu asfaltowego (na odcinku długości ok. 108 m) o pow. ok. 604 m2, z kostki betonowej gr. 8 cm typu starobruk o pow. ok. 2 156,00 m2 - chodnik (o pow. ok. 537 m2) - parkingi (o pow. ok. 420 m2) - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego 2.2. Budowę połączenia ul. Kellera z ul. Łokietka obok noclegowni MOPS w Lęborku, w tym: - remont nawierzchni drogi - remont nawierzchni zjazdów 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową pn.: 3.1. "Przebudowa ul. Malczewskiego i ul. Krótkiej z łącznikiem do ul. Stryjewskiego w Lęborku" zawierającą: 3.1.1. Projekt budowlany (projekt zagospodarowania terenu, branża drogowa, branża elektryczna - oświetlenie, branża sanitarna - kanalizacja deszczowa, usunięcie kolizji); 3.1.2. Projekt wykonawczy (projekt zagospodarowania terenu, branża drogowa, branża elektryczna - oświetlenie, branża sanitarna - kanalizacja deszczowa, usunięcie kolizji); 3.1.3. Specyfikacja Techniczna Warunków Wykonania i Odbioru Robót (branża: elektryczna, branża sanitarna, drogowa, organizacji ruchu) 3.1.4. Projekt stałej organizacji ruchu drogowego 3.1.5. Przedmiar robót (branża: drogowa, sanitarna (deszczowa), elektryczna i teletechniczna) 3.1.6. Decyzja zezwalająca na realizację inwestycji drogowej nr 553/2019 z dnia 07.11.2019r 3.2. "Połączenie ul. Kellera z ul. Łokietka obok noclegowni MOPS w Lęborku": 3.2.1. Projekt budowlano - wykonawczy 3.2.2. Specyfikacja Techniczna Warunków Wykonania i Odbioru Robót 3.2.3. Przedmiar robót 3.3. Uwagami zawartymi w dokumentacji "Rozwiązania zamienne"oraz uwagami zawartymi w niniejszym ogłoszeniu i SIWZ. 4. Dodatkowo w ramach robót budowlanych należy wykonać: 4.1. przebudowę schodów wejściowych do budynków Malczewskiego 12, Malczewskiego 32 dostosowując je do nowej niwelety jezdni 4.2. włączenie wszystkich rur spustowych odprowadzających wody opadowe z dachów budynków do nowo budowanej kanalizacji deszczowej 4.3. przebudowę osłon do wsypów piwnicznych dostosowując je do nowej niwelety jezdni (zlicować z poziomem chodnika i zabezpieczyć przed kradzieżą np. poprzez zastosowanie śrub, łańcucha lub zaczepu umożliwiającego przypięcie do ściany fundamentowej). Budynki w których istnieją wsypy piwniczne: przy budynku Malczewskiego 22 (4 wsypy piwniczne), Malczewskiego 23 (6 wsypów), Malczewskiego 24 - 5 wsypów, Malczewskiego 11 (2 wsypy), Malczewskiego 12 (1 wsyp). Przy budynku Malczewskiego 30 dokonać tylko regulacji 10 wsypów (zlicować z poziomem chodnika) 4.4. Przebudowa wsypów piwnicznych polegać będzie na wymianie istniejących lub uzupełnieniu pokryw wraz z ich obramowaniem (kamienne) i ewentualnym obmurowaniu lub wzmocnieniu ścianek studni wnętrza wsypu (nie wykonywać okien). Siatka osłony wsypu winna być na tyle gęsta aby zapobiegać przedostawaniu się liści lub gryzoni do wnętrza okna piwnicznego, a jednocześnie przepuszczająca powietrze i światło oraz wytrzymałość jak dla ruchu pieszego (prześwit siatki - krótszy wymiar do ok. 5 mm). 4.5. przestawienie ogrodzeń w miejscach wskazanych na dokumentacji oraz likwidację muru betonowego na działce nr 286/1 4.6. elementy małej architektury. 5. Zakres robót budowlanych nie obejmuje zakupu i posadowienia donic, krat żeliwnych oraz nasadzeń drzew zaprojektowanych w chodniku przy działce nr 684 obr. 3. W miejscu zaprojektowanych elementów, o których mowa wyżej, Wykonawca ułoży kostkę brukową. 6. Zakres robót obejmuje również:: 6.1. uzyskanie zgody na wycinkę drzew (3 szt.) i krzewów kolidujących z przebudową ul. Malczewskiego (o ile będzie wymagana) oraz uzyskanie ewentualnej opinii ornitologa na w/w wycinkę 6.2. geodezyjne wytyczenie obiektów w terenie; 6.3. ogrodzenie terenu budowy (odcinków prac tego wymagających); 6.4. wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych (z przekazaniem Zamawiającemu odpowiednich protokołów); 6.5. organizację terenu budowy z zasileniem w niezbędne media, obsługę geodezyjną w trakcie budowy, bariery tymczasowe, pomosty przejściowe, uzyskanie decyzji zezwalającej na zajęcie pasa drogowego (wraz z wniesieniem opłaty). Zamawiający nie zapewnia dostawy wody, energii elektrycznej, odprowadzania ścieków w trakcie realizacji zadania. Wykonawca winien jest zapewnić je sobie własnym kosztem i staraniem; 6.6. usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót i dokumentacją; 6.7. uporządkowanie terenu po zakończonych pracach budowlanych; 6.8. przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, z potwierdzeniem o przyjęciu do zasobu geodezyjnego; 6.9. przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszelkie zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej (wraz z uzyskaniem niezbędnych podpisów), zawierającej wszelkie potrzebne atesty, certyfikaty itp. dla wbudowanych materiałów; 6.10. wykonanie regulacji istniejącego uzbrojenia np. studzienek telekomunikacyjnych, skrzynek nad zasuwami do nowych rzędnych 7. Teren objęty inwestycją o której mowa w pkt. 1.1 znajduje się w strefie ochrony archeologicznej, projekt uzgodniono z Pomorskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków pismem nr ARD.5183.32.2019.KM. Podczas prowadzenia robót należy przestrzegać wymagań PWKZ zawartych w piśmie. 8. Zakres praw i obowiązków Wykonawcy - zgodnie z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.). 9. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy jako inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje: 9.1. Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizowanej inwestycji budowlanej z umową z wykonawcą robót budowlanych, dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, zasadami wiedzy technicznej oraz przepisami techniczno-budowlanymi 9.2. Przeciwdziałanie nieprawidłowościom na terenie budowy w związku z realizacją inwestycji oraz podejmowanie niezbędnych w tym zakresie czynności 9.3. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie 9.4. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz przygotowywanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów i przekazywanie ich do użytkowania 9.5. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy poprzez potwierdzenie wykonanego przez wykonawcę robót budowlanych zakresu rzeczowego i finansowego zadania, w szczególności w zakresie zgodności z przyjętymi założeniami harmonogramu rzeczowo-finansowego, w protokołach odbioru robót, stanowiących podstawę do wystawiania faktur przez wykonawcę robót budowlanych 10. Ponadto inspektor nadzoru inwestorskiego przyjmuje do wykonania następujące czynności: 10.1. Wymagana jest obecność Wykonawcy na budowie i naradach koordynacyjnych mających na celu m.in. rozstrzyganie technicznych spraw budowy, omawianie przebiegu realizacji budowy minimum 1 raz w tygodniu oraz według potrzeb określonych przez Zamawiającego. 10.2. Udział w procesie przygotowania, kompletowania zawiadomienia o zakończeniu budowy dot. zrealizowanej inwestycji 10.3. Udział w pracach komisji powołanych do przeglądów gwarancyjnych zrealizowanej inwestycji, o ile zajdzie taka potrzeba, w pracach komisji powołanych do ustalenia przyczyn stwierdzonych wad i usterek w zrealizowanych obiektach oraz kontrolowania ich usunięcia w okresie gwarancyjnym 10.4. W przypadku konieczności wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do opiniowania rozwiązań w terminach ustalonych każdorazowo dla poszczególnych rozwiązań (terminy te ujęte będą w protokołach ze spotkań roboczych dotyczących realizacji robót) 10.5. Opiniowanie rozwiązań zaproponowanych przez wykonawcę robót budowlanych jako równoważne dla przedstawionych w dokumentacji projektowej, w szczególności w zakresie używanych materiałów, urządzeń i technologii 10.6. Przed rozpoczęciem budowy kompleksowe sprawdzenie dokumentacji projektowej pod kątem kompletności i prawidłowości wykonania oraz poinformowanie Zamawiającego o możliwych trudnościach w związku z wykrytymi nieprawidłowościami. Zaproponowanie działań naprawczych 11. W przypadku, gdy w materiałach przetargowych pojawią się nazwy materiałów lub towarów ze wskazaniem producenta, znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu charakteryzującego konkretne produkty lub usługi, albo normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, oznacza to, że Wykonawca ma prawo zastosować inny materiał, produkt lub towar równoważny tj. posiadający nie gorsze parametry techniczne, jakościowe i użytkowe i że proponowane rozwiązania gwarantują realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia. Wszelkie nazwy własne przywołane w dokumentacji załączonej do niniejszego SIWZ służą ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości i wymogów technicznych i estetycznych dla projektowanych rozwiązań.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
610345.49
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biuro Inwestycji Budowlanych inż. Stefan Petk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4400
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LĘBORKA
- Budowa farmy fotowoltaicznej PV o mocy 250kWp na terenie Zakładu Przerobu Drewna Lasów Państwowych w Lęborku
- Remonty i konserwacje dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Lębork w roku 2024
więcej: przetargi w Lęborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Przebudowa drogi powiatowej Nr 2939S w Poniszowicach
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie rozbiórki budynku warsztatów przy ul. Młynarskiej 43/45
- Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych (w tym usług remontowych) na rzecz Gminy Kobylnica w branży ogólnobudowlanej i drogowej
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania - Scalanie gruntów obszaru wsi Wysoka oraz części obszaru wsi Łętownia Etap III (zagospodarowanie poscaleniowe)
- Świadczenie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą: "Budowa budynku dla Sądu Rejonowego w Suwałkach przy ul. Utrata "
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.