eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gołdap › Remont budynku warsztatowego oraz naprawa i konserwacja dachu na budynku garażowym, magazynowym nr 2 i komina murowanego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-05

Ogłoszenie nr 510193213-N-2020 z dnia 05-10-2020 r.

Ochotnicze Hufce Pracy Centrum Kształcenia i Wychowania: Remont budynku warsztatowego oraz naprawa i konserwacja dachu na budynku garażowym, magazynowym nr 2 i komina murowanego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 577474-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540158874-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Ochotnicze Hufce Pracy Centrum Kształcenia i Wychowania, Krajowy numer identyfikacyjny 51128360800000, ul. ul. Boczna 1, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 0-87 615-03-53, e-mail gospomkg4@ohp.pl, faks 0-87 615-03-53.
Adres strony internetowej (url): http://www.ckiw-goldap.ohp.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka budżetowa podległa MRPiPS - Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy w Gołdapi

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont budynku warsztatowego oraz naprawa i konserwacja dachu na budynku garażowym, magazynowym nr 2 i komina murowanego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

CKiW.271.PN.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest remont budynku warsztatowego oraz naprawa i konserwacja dachu na budynku garażowym, magazynowym nr 2 i komina murowanego będących w zasobach Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy przy ul. Bocznej 5 w Gołdapi. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: 1) Część I - remont budynku warsztatowego, obejmujący roboty remontowe części pomieszczeń warsztatowo - szkoleniowych. Jest to budynek parterowy z poddaszem nieużytkowym, niepodpiwniczony, ściany murowane, dach o konstrukcji drewnianej, pokryty blachą trapezową. W budynku występuje instalacja: c.o., hydrantowa, elektryczna, odgromowa. Utwardzone dojście oraz podjazdy do budynku. Kubatura: 10.021,12 m3, powierzchnia użytkowa: 1.380,68 m2, powierzchnia zabudowy: 1.509,21 m2. Szczegółowy opis zadania został zawarty w załączniku nr 8.1 do SIWZ. 2) Część II -naprawa i konserwacja pokrycia dachu na budynku garażowym i magazynowym nr 2 oraz komina murowanego kotłowni. Zadanie obejmuje: -konserwację pokrycia dachu budynku magazynowego nr 2. Jest to budynek parterowy, dach dwuspadowy o konstrukcji drewnianej pokryty papą, budynek niepodpiwniczony, ściany murowane, W budynku nie występuje instalacja elektryczna. Kubatura: 699,00m3, powierzchnia użytkowa: 148,88 m2, powierzchnia zabudowy: 164,58 m2. Szczegółowy opis zadania został zawarty w załączniku nr 8.2.1 do SIWZ.-konserwację pokrycia dachu budynku garażowego. Jest to budynek parterowy, stropodach żelbetowy, budynek niepodpiwniczony, ściany prefabrykowane, dach o konstrukcji żelbetowej, pokryty papą. W budynku występuje instalacja: elektryczna, odgromowa. Kubatura: 533,00 m3, powierzchnia użytkowa: 128,00 m2, powierzchnia zabudowy: 133,00 m2. Szczegółowy opis zadania został zawarty w załączniku nr 8.2.2. do SIWZ.-konserwację komina murowanego. Komin wysoki, murowany, zwieńczony czapą betonową. Komin wbudowany w budynku szkoleniowo - warsztatowym. Dojście po pokryciu dachowym. Kubatura: 33,00 m3, powierzchnia zabudowy: 2,25 m2. Szczegółowy opis zadania został zawarty w załączniku nr 8.2.3. do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45261900-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Remont budynku warsztatowego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.: remont budynku warsztatowego oraz naprawa i konserwacja dachu na budynku garażowym, magazynowym nr 2 i komina murowanego w części I - remont budynku warsztatowego. W skład dokumentacji przetargowej weszła specyfikacja istotnych warunków zamówienia oraz załączniki z niespójnymi informacjami na temat przedmiotu zamówienia, na podstawie których wykonawcy dokonali wyceny przedmiotu zamówienia i złożyli oferty. Powyższe mogło mieć wpływ na cenę, a więc i na wynik postępowania. W związku z tym, zamawiający uznał, że zaistniały przesłanki do unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), który wskazuje, że: "zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego" w związku z art. 146 ust. 6 ww. ustawy, zgodnie z którym: "Prezes Urzędu może wystąpić do sądu o unieważnienie umowy w przypadku dokonania przez zamawiającego czynności lub zaniechania dokonania czynności z naruszeniem przepisu ustawy, które miało lub mogło mieć wpływ na wynik postępowania".

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Naprawa i konserwacja pokrycia dachu na budynku garażowym i magazynowym nr 2 oraz komina murowanego kotłowni

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 82829.24
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MAM PLAN Justyna Świtaj
Email wykonawcy: biuro.mamplan@gmail.com
Adres pocztowy: Ługiele 14
Kod pocztowy: 16-407
Miejscowość: Wiżajny
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 101879.97
Oferta z najniższą ceną/kosztem 100115.74
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 138000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

W złożonej ofercie wykonawca zadeklarował, że będzie korzystał z podwykonawstwa, ale do chwili zawarcia umowy nie wskazał podwykonawcy, ani części zamówienia jaką chciałby powierzyć podwykonawcy. Wykonawca samodzielnie spełnił warunki udziału w postępowaniu.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.