To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-05
Ogłoszenie nr 510193005-N-2020 z dnia 05-10-2020 r.
Gmina Zaklików: Budowa i przebudowa budynków należących do gminy Zaklików
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 574599-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Zaklików, Krajowy numer identyfikacyjny 83040913000000,
ul. ul. Zachodnia
15,
37-470
Zaklików, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
158 738 476, e-mail
sekretariat@zaklikow.pl, faks
158 738 324.
Adres strony internetowej (url): www.zaklikow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa i przebudowa budynków należących do gminy Zaklików
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.30.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z budową lub przebudową budynków należących do Gminy Zaklików i składa się z następujących części: 1.1 Część 1 Budowa budynku Sali zebrań wiejskich w msc. Karkówka - etap 1, obejmująca w szczególności: - wytyczenie geodezyjne obiektu - roboty ziemne - fundamenty - izolacje fundamentów - wykonanie podkładów betonowych - wykonanie przyłącza wodociągowego - wykonanie elementów instalacji kanalizacji sanitarnej - wykonanie elementów instalacji odgromowej 1.2 Część 2 Przebudowa budynku komunalnego w msc. Łążek - etap 3,obejmująca w szczególności: - zamurowanie istniejącego otworu drzwiowego - demontaż drewnianej stolarki okiennej i drzwiowej - wyrównanie i otynkowanie otworów okiennych i drzwiowych - montaż stolarki okiennej PCV (kolor zewnętrzny antracyt, okna z zestawem trzyszybowym) - montaż drzwi zewnętrznych stalowych z dostawką boczną i naświetlem górnym (kolor drzwi i ościeży antracyt, drzwi o zwiększonej odporności na działanie czynników zewnętrznych) - montaż parapetów zewnętrznych. 1.3 Część 3 Przebudowa budynku byłej szkoły podstawowej w Łysakowie (część mieszkalna), obejmująca w szczególności: - demontaż istniejących instalacji wodno - kanalizacyjnych z wyposażeniem - wykonanie instalacji sanitarnej z wyposażeniem - wykonanie instalacji wodociągowej z wyposażeniem, - wykonanie instalacji ogrzewania kominkowego DGP (z dystrybucją gorącego powietrza rurami elastycznymi aluminiowymi z izolacja termiczną), 1.4 Część 4 Przebudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Zdziechowicach, obejmująca w szczególności: - rozbiórkę części placu utwardzonego kostką betonową z wypoziomowaniem terenu i ponownym ułożeniem zdemontowanej kostki - rozbiórkę odcinka opaski cokołowej z wypoziomowaniem terenu i ponownym ułożeniem zdemontowanej kostki - ułożenie cieków betonowych odprowadzających wodę opadową z rur spustowych na ławie betonowej z oporem, - wykonanie naprawy i malowania elewacji budynku - wykonanie tynku cokołów - utwardzenie dojścia do budynku garażowego - montaż dodatkowych rur spustowych 1.5 Część 5 Przebudowa budynku byłej szkoły podstawowej w Goliszowcu (część użytkowana przez OSP) obejmująca w szczególności: - przebudowę otworu okiennego na otwór drzwiowy - montaż drzwi zewnętrznych pełnych jednoskrzydłowych o konstrukcji aluminiowej lub stalowej - remont elewacji frontowej budynku - wykonanie wyprawy cienkowarstwowej cokołu z tynku mozaikowego, roboty demontażowe (skrzynki elektryczne, parapety, kraty, itp.), wykonanie odkuć muru przy ościeżach okiennych, docieplenie ościeży styropianem gr. 2 cm z wykonaniem wyprawy cienkowarstwowej z tynku akrylowego, docieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 14 cm z wykonaniem wyprawy cienkowarstwowej z tynku akrylowego, montaż parapetów zewnętrznych z blachy stalowej, wymiana rur spustowych, wykonanie tynku na ścianach wiatrołapu. 1.6 Część 6 Przebudowa i rozbudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury i OSP w Zaklikowie - etap V (część użytkowana przez OSP), obejmująca w szczególności: - montaż stolarki okiennej aluminiowej (1 szt.): okno nieotwieralne o konstrukcji słupowo - ryglowej, zestaw trzyszybowy ze szkłem bezpiecznym hartowanym, wyposażone w okapniki, malowane proszkowo na kolor RAL 7024 lub zbliżony - okna o parametrach, wyposażeniu i sposobie montażu zgodnym z dokumentacją. Uwaga Budynek Gminnego Ośrodka Kultury i OSP w Zaklikowie jest na etapie rozbudowy - zakończenie realizacji prac związanych z rozbudową planuje się na datę 30.11.2020 r. Montaż stolarki przewidziany jest w rozbudowywanej części obiektu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 4 do SIWZ dokumentacja projektowa oraz załączniku nr 4a do SIWZ przedmiar robót. Uwaga Zakres dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ obejmuje większy zakres robót niż zakres stanowiący przedmiot niniejszego zamówienia. W ramach oferty należy wycenić roboty wymagane do realizacji danego etapu zadania, zgodnie z opisem zawartym w SIWZ i załączniku nr 4aprzedmiar robót. W przypadku różnic pomiędzy postanowieniami dokumentacji, SIWZ oraz przedmiaru, za prawidłowe należy przyjąć zapisy odpowiednio w kolejności: postanowienia SIWZ, przedmiaru robót oraz dokumentacji projektowej. 3. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza stosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, do podanych w SIWZ, a wszelkie produkty określone w dokumentacji przetargowej (dokumentacji projektowej, przedmiarze robót) pochodzące od konkretnych producentów są opisane parametrami technicznymi i użytkowymi (jakościowymi i funkcjonalnymi), jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Zastosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych może nastąpić tylko pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 4. W przypadku, gdy w dokumentacji przetargowej Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do obowiązujących norm lub instrukcji Zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy rozwiązania równoważne opisywanym w wymienionych normach i instrukcjach, co oznacza, że odniesieniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy "lub równoważne". 5. Ciężar udowodnienia, że produkt jest równoważny w stosunku do wymogów określonych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. W tym celu, jeszcze przed rozpoczęciem robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane produkty do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne do rozwiązań określonych w SIWZ i uzyskać akceptację inspektora nadzoru inwestorskiego na zastosowanie zaproponowanych produktów, która jednocześnie stanowić będzie potwierdzenie równoważności przyjętych rozwiązań (pod rygorem odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy). 6. Sugeruje się, aby Wykonawca zapoznał się z terenem budowy i istniejącymi warunkami komunikacyjnymi w celu odpowiedniego skalkulowania ceny oferty - Zamawiający wyklucza możliwość zwiększenia zakresu robót, który wynikałby z braku zapoznania się Wykonawcy z terenem budowy i ewentualnych zastrzeżeń zgłaszanych na etapie przekazania placu budowy. Ewentualnej wizji w terenie Wykonawca dokonuje samodzielnie
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45212300-9
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45262700-8, 45453000-7, 45421000-4, 45443000-4, 45330000-9, 45331100-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Przebudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Zdziechowicach |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
37976.43
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Belgips PHU Renata Bryła
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
51185.72
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Przebudowa budynku byłej szkoły podstawowej w Goliszowcu |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
33087.80
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Belgips PHU Renata Bryła
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
55905.12
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
- Przebudowa lokali wraz z remontem części wspólnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z usługami w parterze przy ul. Wschodniej 40 w Łodzi.
- Przebudowa sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego przy ul. Dawida 2 we Wrocławiu
- "Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Niziny - Etap II - w ramach zadania Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Gminie Tuczępy Etap II. "
- Podniesienie poziomu bezpieczeństwa drogowego na drodze gminnej w Wińsku poprzez modernizację przejścia dla pieszych i pieszociągu wzdłuż drogi gminnej osiedlowej wraz z oświetleniem
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.