To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-05
Ogłoszenie nr 510192851-N-2020 z dnia 05-10-2020 r.
Dzielnica Włochy m.st. Warszawy: Utrzymanie i konserwacja zieleni przyulicznej, utrzymanie czystości na terenach zieleni położonych wzdłuż ulic gminnych oraz prace związane z opróżnianiem koszy ulicznych na terenie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy - zamówienie, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp (umowa podstawowa z dnia 03.02.2020 r.)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550146732-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dzielnica Włochy m.st. Warszawy, Krajowy numer identyfikacyjny 01525966300179,
ul. Al. Krakowska
257,
02-133
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
022 4434200, 022 4434330, e-mail
agrzymala@um.warszawa.pl, adebowska@um.warszawa.pl, faks
022 4434203.
Adres strony internetowej (url): www.ud-wlochy.waw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie i konserwacja zieleni przyulicznej, utrzymanie czystości na terenach zieleni położonych wzdłuż ulic gminnych oraz prace związane z opróżnianiem koszy ulicznych na terenie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy - zamówienie, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp (umowa podstawowa z dnia 03.02.2020 r.)
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZZWR 24/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiot zamówienia publicznego: Utrzymanie i konserwację zieleni przyulicznej, utrzymanie czystości na terenach zieleni położonych wzdłuż ulic gminnych oraz prace związane z opróżnianiem koszy ulicznych na terenie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy - zamówienie, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp (umowa podstawowa z dnia 03.02.2020 r.) Prace polegają na: - utrzymaniu czystości na terenach zieleni wzdłuż dróg gminnych, - koszeniu trawników, - jesienne grabienie, - pieleniu krzewów, - pielęgnacji krzewów, - renowacji trawników, - wywozie zanieczyszczeń gabarytowych z terenów zieleni, - wywozie zanieczyszczeń organicznych z terenów zieleni, - opróżnianiu koszy ulicznych Zamawiający planuje wykonać nie mniej niż 50% ilości prac przewidzianych w kosztorysie ofertowym. Zamawiający zastrzega możliwość zmian (zwiększenia lub zmniejszenia) w ilościach jednostek obmiarowych / krotności zabiegów, podanej w kosztorysie ofertowym w przypadku, gdy w trakcie realizowania umowy wystąpi konieczność wykonania większej ilości określonego zakresu prac (kosztem zmniejszenia innego zakresu prac). Dokonywane w ten sposób zmiany nie mogą przekroczyć wynagrodzenia wykonawcy określonego na ten cel w § 4 ust.1.umowy. Wymagania związane z zatrudnieniem na umowę o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: a)Zgodnie z § 8 ust. 1 wzoru umowy - Wykonawca zobowiązany jest aby On lub podwykonawca w całym okresie realizacji umowy zatrudniał, na podstawie umowy o pracę - w sposób określony w 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, ze zm.) osobę/osoby wykonujących czynności polegające na prowadzeniu prac związanych z utrzymaniem i konserwacją zieleni przyulicznej, utrzymaniem czystości na terenach zieleni położonych wzdłuż ulic gminnych oraz pracami związanymi z opróżnianiem koszy ulicznych na terenie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy. KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH NA PODSTAWIE PRZEPISÓW PRAWA zawarta jest w Informacjach niezbędnych do przeprowadzenia postępowania
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 77300000-3
Dodatkowe kody CPV: 77314100-5, 90600000-3, 90513200-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
144597.49
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Partner Dariusz Apelski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
156149.67
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: Stosownie do art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1843ze zm.), zwanej dalej "ustawą Pzp", Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości". Ponadto art. 67 ust. 1 a ustawy Pzp stanowi, aby w opisie zamówienia podstawowego wskazać zakres tych usług lub robót budowlanych oraz warunki na jakich zostaną one udzielone. Przesłanki faktyczne: W latach 2019/2020 roku zostało przeprowadzone zamówienie podstawowe w trybie przetargu nieograniczonego (PN 39/2019) na: Utrzymanie i konserwację zieleni przyulicznej, utrzymanie czystości na terenach zieleni położonych wzdłuż ulic gminnych oraz opróżnianie koszy ulicznych na terenie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy Zamawiający zastrzegł w sekcji II w pkt II.2.4)) ogłoszenia o zamówieniu i w cz. I pkt. 7 SIWZ, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Zgodnie z tym zastrzeżeniem zamówienie może dotyczyć wykonania usług polegających na powtórzeniu podobnych usług, ujętych w zamówieniu podstawowym, o wartości netto 178 198,19 zł. W ww. ogłoszeniu o zamówieniu i w SIWZ wskazano, że zamówienia te udzielane będą na warunkach ustalonych w trakcie negocjacji zamawiającego z wykonawcą. Postępowanie, którego dotyczy wniosek o wszczęcie postępowania w trybie z zamówienia wolnej ręki na Utrzymanie i konserwację zieleni przyulicznej, utrzymanie czystości na terenach zieleni położonych wzdłuż ulic gminnych oraz prace związane z opróżnianiem koszy ulicznych na terenie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy - zamówienie, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp (umowa podstawowa z dnia 03.02.2020 r.), polega na powtórzeniu podobnych usług. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 03.02.2020 r. (tj. przed upływem 3 lat) wykonawcy PARTNER Dariusz Apelski, ul. Płytowa 1, 03-046 Warszawa (umowa nr 48/20). Jak wynika z zawiadomienia o zamiarze udzielenia zamówienia publicznego, ogłoszenia o zamówieniu, SIWZ oraz protokołu postępowania o udzielenie zamówienia podstawowego, zamawiający przy udzielaniu zamówienia podstawowego, do ustalenia jego wartości zastosował całkowitą wartość uwzględniającą również zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Z dokumentów tych wynika, że jako całkowitą wartość zamówienia wskazano kwotę 534 594,57 zł netto, w tym wartość zamówienia podstawowego wynosiła 356 396,38 zł. Szacunkowa wartość przedmiotowego zamówienia na usługi podobne wynosi 144 597,49 zł, tj. 33 869,13 euro, a więc mieści się w wartości przewidzianej na etapie postępowania o udzielenie zamówienia podstawowego. Zamówienie na usługi podobne polegać będzie na wykonaniu usług ujętych w zamówieniu podstawowym. Jest to pierwsze zamówienie na usługi powtarzane od udzielenia zamówienia podstawowego. Niniejsze zamówienie spełnia wszystkie przesłanki umożliwiające udzielenie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp, bowiem: 1) zamówienie udzielane jest w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego; 2) zamówienie polega na powtórzeniu podobnych usług ujętych w zamówieniu podstawowym; 3) zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego; 4) zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego; 5) całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego; 6) w opisie zamówienia podstawowego, stosownie do art. 67 ust. 1a ustawy Pzp, wskazano zakres usług (usługi polegające na powtórzeniu podobnych usług ujętych w zamówieniu podstawowym) oraz warunki na jakich zostaną one udzielone.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie usługi prania i maglowania bielizny pościelowej, ręczników, podkładów jersey oraz prania/czyszczenia narzut, poduszek i kołder- ECEG, Chęciny, 3 lata
- remont pustostanu lokalu mieszkalnego przy ul. Płockiej 37A m. 24, administrowanego przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, na terenie TZOM Młynów
- Dostawa zestawów jednorazowego użytku do zamkniętego systemu pobierania krwi, metodą aspiracyjno - próżniową
- Modernizacja pomieszczeń szatni wraz z sanitariatami, natryskami i saunami w strefie mokrej pływalni Centrum Sportu Wilanów przy ul. Wiertniczej 26a w Warszawie.
- Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wraz z zasilaniem w Muzeum Plakatu w Wilanowie w ramach inwestycji pn. Modernizacja Muzeum Plakatu wraz z rearanżacją galerii stałej.
- Remont elewacji budek sterowniczych na SW Dąbie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozbudowa ulicy W. Witosa na odcinku od ul. Marcowej do ul. Północnej w Żyrardowie."
- Remont i konserwacja zabytkowej oficyny Edmunda Burkego przy ul. Kawęczyńskiej 26 w Dzielnicy Praga-Północ m.st Warszawy
- Koszenie poboczy dróg powiatowych w roku 2024
- Kompleksowe utrzymanie terenów zieleni w centrum miasta Jasła w 2024 r.
- Zagospodarowanie ogrodu przy Domu Dziecka oraz ogrodu przy budynku Liceum Ogólnokształcącego w Rypinie
- Zaprojektowanie i wykonanie robót pn.: "Modernizacja zabytkowego parku w Ślemieniu"- trzecie postępowanie
więcej: Usługi ogrodnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.