To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-12
Ogłoszenie nr 510192026-N-2019 z dnia 12-09-2019 r.
Miejski Zarząd Zieleni i Gospodarki Komunalnej: Nasadzenia drzew w Parku im. Adama Mickiewicza w ramach projektu pn.: "Odnowa
zieleni w parkach miejskich w Bytomiu".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 575081-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zarząd Zieleni i Gospodarki Komunalnej, Krajowy numer identyfikacyjny 24314786400000,
ul. ul. Smolenia
35,
41-902
Bytom, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 42 07 700, e-mail
zamowienia@mzzigk.bytom.pl, faks
32 42 07 701.
Adres strony internetowej (url): http://mzzigk.magistrat.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nasadzenia drzew w Parku im. Adama Mickiewicza w ramach projektu pn.: "Odnowa zieleni w parkach miejskich w Bytomiu".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DAIR.260.12.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest nasadzenia drzew w Parku im. Adama Mickiewicza w ramach projektu pn.: "Odnowa zieleni w parkach miejskich w Bytomiu". 2. Przedmiot zamówienia i tym samym postępowanie podzielone zostało na trzy części: 1) część 1, której zakres obejmuje zakup, transport wraz z nasadzeniem drzew gatunku buk pospolity Dawyck Gold w ilości 350 szt, 2) część 2, której zakres obejmuje zakup, transport wraz z nasadzeniem drzew gatunku buk pospolity Dawyck Gold w ilości 283 szt, 3) część 3, której zakres obejmuje zakup, transport wraz z nasadzeniem drzew gatunku buk pospolity Dawyck Gold w ilości 232 szt. dla części 1 postępowania: 3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określono w Istotnych postanowieniach umownych, stanowiących załącznik nr 3a do SIWZ oraz w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 4a do SIWZ. 4. Pozycja główna wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV): 77.21.16.00-8 - Sadzenie drzew 03.45.20.00-3 - Drzewa 5. Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31.10.2019 r. dla części 2 postępowania: 6. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określono w Istotnych postanowieniach umownych, stanowiących załącznik nr 3b do SIWZ oraz w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 4b do SIWZ. 7. Pozycja główna wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV): 77.21.16.00-8 - Sadzenie drzew 03.45.20.00-3 - Drzewa 8. Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31.10.2019 r. dla części 3 postępowania: 9. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określono w Istotnych postanowieniach umownych, stanowiących załącznik nr 3c do SIWZ oraz w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 4c do SIWZ. 10. Pozycja główna wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV): 77.21.16.00-8 - Sadzenie drzew 03.45.20.00-3 - Drzewa 11. Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31.10.2019 r. zapisy wspólne dla wszystkich części postępowania: 12. Wykonawca obowiązany jest udzielić Zamawiającemu na przedmiot umowy minimum 12 miesięcy gwarancji i rękojmi, liczonej od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. 13. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie ogranicza liczby części, w jakiej Wykonawca może złożyć ofertę. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub trzy części wskazane w rozdziale III punkcie 2 SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 77211600-8
Dodatkowe kody CPV: 03452000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: część 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
90125
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Centrum Obsługi Terenów Rekreacyjnych i Przemysłowych COTRIP KOMPLEX Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
161000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: część 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
72872.50
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FIORI Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
218226.96
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: część 3 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
59740.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FIORI Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
165648.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Dostawa paliwa gazowego dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu
- Dostawa stanowiska-pomiarowo dydaktycznego do Technikum nr 4 w Bytomiu - Linia pomocy naukowo - szkoleniowych do nauki obsługi zespołu napędowego
- Świadczenie usług z zakresie ochrony osób i mienia wraz z nadzorem wizyjnym i prowadzeniem szatni w UCSUM w Katowicach sp. z o.o. w Bytomiu przy Pl. Akademicki 17
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Bytomiu w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- "Wykonanie projektu zamiennego rekultywacji terenu po byłej KWK Andaluzja w Piekarach Śląskich dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Kopalnie Węgla Kamiennego w Całkowitej Likwidacji".
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w 2025 roku
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie bieżące terenów zielonych na obszarach zarządzanych przez ZGM "TBS" w Częstochowie Sp. z o. o. - z wyłączeniem Wspólnot Mieszkaniowych
- Więcej zieleni - drzewa, krzewy i kwiaty na Bielanach
- Pielęgnacja oraz wycinka drzew i krzewów na terenach osiedlowych w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Wykonywanie cięć pielęgnacyjnych, wycinki i nasadzeń drzew i krzewów oraz pielęgnacji zieleni w nieruchomościach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy
- Dostawa drzew i krzewów
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Browsk w Gruszkach w roku 2025
więcej: Drzewa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.