To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-11
Ogłoszenie nr 510191116-N-2019 z dnia 11-09-2019 r.
Gmina Skała: Modernizacja infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w Rzeplinie, w gminie Skała poprzez budowę boiska do piłki nożnej, boiska do siatkówki i koszykówki oraz terenu rekreacyjnego wyposażonego w urządzenia typu street-workout
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 577742-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Skała, Krajowy numer identyfikacyjny 54755000000000,
ul. ul. Rynek
29,
32-043
Skała, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
123 891 098, e-mail
skala@skala.pl, faks
012 3891098 w. 104.
Adres strony internetowej (url): www.skala.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w Rzeplinie, w gminie Skała poprzez budowę boiska do piłki nożnej, boiska do siatkówki i koszykówki oraz terenu rekreacyjnego wyposażonego w urządzenia typu street-workout
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BR.271.I.7.2019.DB
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest modernizacja infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w Rzeplinie, w gminie Skała poprzez budowę boiska do piłki nożnej, boiska do siatkówki i koszykówki oraz terenu rekreacyjnego wyposażonego w urządzenia typu street-workout. Zakres prac obejmuje: 1) Budowę boisk z piłkochwytami i osprzętem: - Wielofunkcyjnego (siatkówka + koszykówka) na nawierzchni poliuretanowej z systemowymi piłkochwytami o wysokości 4,0 m montowanymi na całym obwodzie, wyposażonego w słupki do siatkówki oraz słupki do gry w koszykówkę. - Piłkarskiego na przygotowanej nawierzchni trawiastej o powierzchni 756,0 m2, z systemowymi piłkochwytami o wysokości 6,0 m i długości 18,0 mb każdy, montowanych za bramkami wraz z dwiema systemowymi bramkami piłkarskimi. 2) Montaż urządzeń małej architektury w miejscu publicznym: - obiekt sportowo-rekreacyjny "street workout" wraz z nawierzchnią poliuretanową 1 kpl - ławki bez oparcia 11 szt. - kosze do segregacji odpadów 2 szt. - stojaki na rowery 6 szt. - tablica informacyjna 1 szt. - Lampy solarne 12V 12 sztuk 3) Budowa ogrodzenia o wysokości nieprzekraczającej 2,20 m 4) Wykonanie utwardzeń z kostki betonowej 5) Nasadzenie zieleni Wymienione powyżej obiekty i urządzenia budowlane zlokalizowane będą w miejscowości Rzeplin, gmina Skała, działki ewidencyjne nr 201/1 oraz 450. 2. Zakres robót określa przedmiar oraz dokumentacja budowlana, które stanowią załączniki do niniejszego SIWZ. 3. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia skalkuluje w cenie ofertowej i bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do: 1) oznakowania i właściwego zabezpieczenia terenu budowy, 2) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót. 4. Wskazane jest dokonanie wizji lokalnej w miejscu budowy celem sprawdzenia i uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych do prawidłowej wyceny robót. 5. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja budowlana oraz przedmiar robót stanowiące załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Załączniki te stanowią integralną część SIWZ. 6. Zamawiający przewidział kosztorysowy sposób rozliczania się z wykonawcą. Z tego względu Zamawiający załącza do niniejszej specyfikacji przedmiar robót, który po uzupełnieniu o ceny wykonawca załączy do swojej oferty. Przedmiar robót stanowi integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 7. W celu prawidłowego sporządzenia oferty, Wykonawca powinien zapoznać się z przedmiotem zamówienia oraz pozyskać wszelkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. 8. W cenie oferty Wykonawca przedstawi wszystkie koszty za dostawy, roboty i inne elementy niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia zgodnie z przyjętą technologią wykonania robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót. 9. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 10. Do wykonania zamówienia Wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów i urządzeń nowych, w gatunku I, gwarantujących najwyższą jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w dokumentacji budowlanej. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty zezwalające na ich stosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. 11. Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. 12. Po zakończeniu robót ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu, jaki był przed rozpoczęciem robót. 13. Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu protokoły z prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały oraz karty gwarancyjne urządzeń. 14. Po wykonaniu przez Wykonawcę robót, Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z dokumentacją budowlaną. 15. Jeżeli gdziekolwiek w SIWZ, przedmiot zamówienia określony zostanie poprzez wskazanie znaków towarowych, należy je rozumieć jako takie lub równoważne, przy czym przedstawienie dowodu równoważności leży po stronie Wykonawcy. Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać cechy jakościowe i technologiczne, co najmniej takie, jakie zostały określone w dokumentacji budowlanej oraz muszą posiadać stosowne atesty i certyfikaty. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych rozwiązań, niż określone w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA poprzez wskazanie ich znaków towarowych, patentów lub pochodzenia (jeżeli takie rozwiązania występują). Dopuszczalny jest więc materiał wskazany w opisie przedmiotu zamówienia "lub równoważny" - dotyczy to wszelkiego rodzaju materiałów, produktów, rozwiązań itp. ewentualnie określonych w opisie przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie ich znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, lecz o nie gorszych parametrach technicznych, funkcjonalnych i eksploatacyjnych. Ponadto Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA jeżeli opis ten jest wykonany za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych w rozumieniu art. 30 ust. 4 ustawy Pzp. 16. Wykonawca zobowiązany jest do skalkulowania ceny za przedmiot zamówienia z należytą starannością w oparciu o dokumentację budowlaną. Przedmiar robót stanowi materiał podstawowy przy kalkulowaniu ceny, przy czym wykonawca musi uwzględnić uwarunkowania określone w projekcie budowlanym. 17. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji jakości oraz rękojmi za wady na przedmiot zamówienia na okres min. 3 lata od dnia odbioru końcowego inwestycji przez Zamawiającego i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 18. Przy realizacji robót wykonawca jest zobowiązany zatrudniać pracowników na umowę o pracę. Obowiązek ten dotyczy w szczególności pracowników ogólnobudowlanych, monterów instalacji sanitarnych, elektryków oraz innych pracowników, których rodzaj wykonywanej pracy wskazuje na konieczność posiadania umowy o pracę. W przypadku zatrudnienia kierowników robót, którzy prowadzą własną działalność gospodarczą - wykonawca może zatrudnić te osoby na umowę cywilnoprawną. 19. Wyłoniony wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć w terminie 5 dni od zawarcia umowy na realizację zamówienia, wykaz wyżej wskazanych stanowisk wraz z oświadczeniem, że osoby pracujące na tych stanowiskach są zatrudnione na umowę o pracę. 20. Zamawiający zachowuje prawo do kontroli w każdym momencie realizacji zamówienia, stanowisk i osób wykonujących pracę przy realizacji zamówienia i żądania od wykonawcy przedstawienia dowodów potwierdzających fakt zatrudnienia osób na umowę o pracę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45212200-8
Dodatkowe kody CPV: 45212220-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
480733.83
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Apis Polska Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
591302.61
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI SKAŁA
więcej: przetargi SKAŁA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie przestrzeni publicznych na terenie Gminy Szydłowo
- Modernizacja infrastruktury sportowej w Gminie Jejkowice
- Remont obiektów sportowych wybudowanych w ramach programu "Moje Boisko - Orlik 2012" w miejscowości Dobre.
- "Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z bieżnia lekkoatletyczną oraz placu zabaw przy filii Samorządowego Przedszkola Publicznego nr 2 przy ul. Jana Pawła II 23 w Sanoku".
- "Budowa infrastruktury sportowo-kulturalnej na terenie Gminy Świnna"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" na osiedlu Borek w miejscowości Turka - drugie postępowanie
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.