eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łysomice › KREDYT DŁUGOTERMINOWY NA SFINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY ŁYSOMICE W 2020 ROKU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-29

Ogłoszenie nr 510187841-N-2020 z dnia 29-09-2020 r.

Gmina Łysomice: KREDYT DŁUGOTERMINOWY NA SFINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY ŁYSOMICE W 2020 ROKU

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 573749-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540156702-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Łysomice, Krajowy numer identyfikacyjny 87111873800000, ul. Warszawska 8, 87-148 Łysomice, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 56 678 32 22, e-mail przetargi@lysomice.pl, faks 56 678 35 05.
Adres strony internetowej (url): https://www.bip.lysomice.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

KREDYT DŁUGOTERMINOWY NA SFINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY ŁYSOMICE W 2020 ROKU

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.17.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania pn.: "Kredyt długoterminowy na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Łysomice w 2020 roku" 3.2. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Kwota kredytu: 2 940 000,00 zł 2) Okres kredytowania: do 30 września 2032 roku 3) Karencja w spłacie kredytu: do 30 września 2021 roku 4) Początek spłaty kredytu: 30 września 2021 roku 5) Spłata kapitału w poszczególnych latach: 30.09.2021 roku: 45 000,00 zł 31.12.2021 roku: 45 000,00 zł 31.03.2022 roku: 22 500,00 zł 30.06.2022 roku: 22 500,00 zł 30.09.2022 roku: 22 500,00 zł 30.12.2022 roku: 22 500,00 zł 31.03.2023 roku: 47 500,00 zł 30.06.2023 roku: 47 500,00 zł 29.09.2023 roku: 47 500,00 zł 29.12.2023 roku: 47 500,00 zł 29.03.2024 roku: 47 500,00 zł 28.06.2024 roku: 47 500,00 zł 30.09.2024 roku: 47 500,00 zł 31.12.2024 roku: 47 500,00 zł 29.03.2025 roku: 50 000,00 zł 28.06.2025 roku: 50 000,00 zł 30.09.2025 roku: 50 000,00 zł 31.12.2025 roku: 50 000,00 zł 31.03.2026 roku: 57 500,00 zł 30.06.2026 roku: 57 500,00 zł 30.09.2026 roku: 57 500,00 zł 31.12.2026 roku: 57 500,00 zł 31.03.2027 roku: 75 000,00 zł 30.06.2027 roku: 75 000,00 zł 30.09.2027 roku: 75 000,00 zł 31.12.2027 roku: 75 000,00 zł 31.03.2028 roku: 100 000,00 zł 30.06.2028 roku: 100 000,00 zł 29.09.2028 roku: 100 000,00 zł 29.12.2028 roku: 100 000,00 zł 30.03.2029 roku: 100 000,00 zł 29.06.2029 roku: 100 000,00 zł 28.09.2029 roku: 100 000,00 zł 31.12.2029 roku: 100 000,00 zł 29.03.2030 roku: 100 000,00 zł 28.06.2030 roku: 100 000,00 zł 30.09.2030 roku: 100 000,00 zł 31.12.2030 roku: 100 000,00 zł 31.03.2031 roku: 37 500,00 zł 30.06.2031 roku: 37 500,00 zł 29.09.2031 roku: 37 500,00 zł 29.12.2031 roku: 37 500,00 zł 31.03.2032 roku: 100 000,00 zł 30.06.2032 roku: 100 000,00 zł 30.09.2032 roku: 100 000,00 zł 6) Zabezpieczenie: weksel in blanco z kontrasygnatą skarbnika 3.3. Wcześniejsza spłata kredytu nie spowoduje żadnych konsekwencji finansowych dla zamawiającego. Zamawiający nie zapłaci prowizji ani żadnych innych kosztów w przypadku restrukturyzacji długu w przyszłości. Poza kwotami określonymi w ofercie tj. oprocentowania kredytu wykonawca nie pobierze żadnych innych opłat i prowizji. 3.4. Oprocentowanie kredytu w stosunku rocznym oparte będzie o stopę procentową WIBOR 3M z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego okres za który odsetki są naliczane powiększoną o % marży, która będzie wartością stałą w całym okresie kredytowania. Odsetki od wykorzystanego kredytu będą spłacane w okresach miesięcznych poczynając od miesiąca w którym zostanie uruchomiony kredyt, naliczanych do 30 dnia każdego miesiąca płatne na 10-ty dzień miesiąca następnego. Jeżeli data zapłaty odsetek będzie dniem wolnym od pracy, spłata nastąpi w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty. Dla wyznaczenia wysokości odsetek przyjmuje się rok równy 365 dni oraz rzeczywistą liczbę dni w miesiącu. 3.5. Dla oferty przyjmuje się stawkę WIBOR 3M na dzień 23 lipca 2020 r. 3.6. Raty kapitałowe po okresie karencji płatne będą w okresach kwartalnych, ostatniego dnia każdego miesiąca kończącego kwartał zgodnie z harmonogramem. 3.7. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia i konieczność sporządzenia przez Wykonawcę analiz finansowych do SIWZ załącza się niezbędne dokumenty finansowe pomocne przy tej analizie, które stanowić będą załącznik nr 5 do SIWZ. Są to: uchwała w sprawie zaciągnięcia kredytu, uchwała budżetowa na rok 2020, uchwała zmieniająca budżet na rok 2020, uchwała zmieniająca w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej, RB N II kwartał 2020, RB NDS II kwartał 2020, RB Z II kwartał 2020, RB27S II kwartał 2020, RB28S II kwartał 2020, zarządzenie wójta w sprawie wykonania budżetu za rok 2019r., zaświadczenie o wyborze wójta, uchwała w sprawie powołania skarbnika, zaświadczenie NIP gminy, zaświadczenie REGON gminy. 3.8. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 3.8.1. Główny kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu usługi udzielania kredytu 3.9. Wymagania związane z realizacją zamówienia dot. zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: 3.9.1. Zamawiający informuje, że nie stawia wymogu określonego w art. 29 ust. 3a PZP, polegającego na tym, że osoby zaangażowane w realizację zamówienia były zatrudnione na umowie o pracę na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeksu Pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66113000-5


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 706348.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Golubiu Dobrzyniu
Email wykonawcy: bank@bsgolubdobrzyn.pl
Adres pocztowy: ul. Rynek 34, 87-400 Golub Dobrzyń
Kod pocztowy: 87-400
Miejscowość: Golub - Dobrzyń
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 293769.09
Oferta z najniższą ceną/kosztem 293769.09
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 394625.13
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.