eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płońsk › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę paliw ciekłych do pojazdów i urządzeń Starostwa Powiatowego w Płońsku i jednostek organizacyjnych Powiatu Płońskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-29

Ogłoszenie nr 510187687-N-2020 z dnia 29-09-2020 r.

Powiat Płoński: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę paliw ciekłych do pojazdów i urządzeń Starostwa Powiatowego w Płońsku i jednostek organizacyjnych Powiatu Płońskiego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 566828-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
1. Starostwo Powiatowe w Płońsku, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, REGON 130380186 Kierownik Referatu Zamówień Publicznych Mirosława Dybowska - tel. 23/ 662 77 64÷66 wew. 111
2.Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Ks. Jerzego Popiełuszki 14, 09-100 Płońsk, REGON 130382601, Dyrektor Agnieszka Piekarz - tel. 23/ 662 75 49
3.Powiatowy Zarząd Dróg w Płońsku, ul. Płocka 101, 09-100 Płońsk, REGON 130382558 Dyrektor Marcin Piechocki - tel. 23/ 662 20 44,
5.Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Płońsku, ul. Młodzieżowa 11 a ,09-100 Płońsk, REGON 365166960, Dyrektor Jacek Kostrzewa - tel. 23/ 662 46 88,
6. Zespół Szkół w Raciążu, ul. Kilińskiego 64, 09-140, Raciąż, REGON 000201106, Dyrektor Dorota Rubinkowska - tel. 23/ 679 10 31,
7.Centrum Kształcenia Zawodowego Nr 1 w Płońsku, ul. Sienkiewicza 8, 09-100 Płońsk, REGON 130377480, Dyrektor Włodzimierz Pająk - tel. 23/ 662 32 50,
8.Zespół Szkół w Czerwińsku n/Wisłą, ul. Władysława Jagiełły 24, 09-150 Czerwińsk n /Wisłą, REGON 130921914 Dyrektor Renata Kozakiewicz - tel. 24/ 231 51 87,
4.Zespół Szkół Nr 1 Im St. Staszica, ul. ul. Henryka Sienkiewicza 8, 09-100 Płońsk, REGON 000198829, Dyrektor Ewa Głuchowska- tel. 23/ 662 29 87,
9.Powiatowy Urząd Pracy, ul. Wolności 12, 09-100 Płońsk, REGON 130433310, Dyrektor Agnieszka Nec - tel. 23/ 662 78 01,
10.Dom Dziecka im. Janusza Korczaka w Płońsku, ul. Wolności 8/10, 09-100 Płońsk, REGON, Dyrektor - Urszula Drzewaszewska - tel. tel. 23/ 662 25 83,
11.Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Jońcu, Joniec 50, 09-131 Joniec, REGON 000970856, Dyrektor Iwona Leszczyńska- tel. 23/ 661 60 31,
12.Dom Pomocy Społecznej w Karolinowie, Karolinowo 38, 09-120 Nowe Miasto, REGON 130924663, Dyrektor Agnieszka Klimczewska - tel. tel. 23/ 661 44 91
13.Powiatowy Środowiskowy Dom Samopomocy w Płońsku, UL. H. Sienkiewicza 8, 09-100 Płońsk, REGON 382008729, Dyrektor Małgorzata Kłos-tel. 737 377 733


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Płoński, Krajowy numer identyfikacyjny 13037771200000, ul. ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 023 6627764(66), e-mail urzad@powiat-plonski.pl, faks 236 623 816.
Adres strony internetowej (url): https://www.powiat-plonski.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Starostwo Powiatowe w Płońsku i jednostki organizacyjne powiatu zobowiązane są do wspólnego przygotowania i przeprowadzenia postępowania. Za przygotowanie postępowania odnośnie opisu przedmiotu zamówienia i szacowania wartości zamówienia odpowiada Starostwo i jednostki organizacyjne w zakresie jaki ich dotyczy. Za przygotowanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia odpowiada Referat Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego w Płońsku.Przedstawiciele Starostwa i jednostek organizacyjnych wchodzą w skład Komisji Przetargowej powołanej do postępowania.Jednostki Zamawiające ponoszą odpowiedzialność za realizację umowy i jej rozliczenie finansowe, stosownie do zakresu podmiotowego i przedmiotowego właściwego dla danej jednostki.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę paliw ciekłych do pojazdów i urządzeń Starostwa Powiatowego w Płońsku i jednostek organizacyjnych Powiatu Płońskiego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.272.19.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliwa: benzyny bezołowiowej Pb 95, oleju napędowego i oleju do celów opałowych do pojazdów i urządzeń Starostwa Powiatowego w Płońsku i jednostek organizacyjnych Powiatu Płońskiego. Zamówieniem niniejszym objęte są: 1) Starostwo Powiatowe w Płońsku, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk , 2) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Płońsku, ul. Ks. Jerzego Popiełuszki 14, 09-100 Płońsk, 3) Powiatowy Zarząd Dróg w Płońsku, ul. Płocka 101, 09-100 Płońsk, 4) Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Płońsku, ul. Henryka Sienkiewicza 8, 09-100 Płońsk, 5) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Płońsku, ul. Młodzieżowa 11/A , 09-100 Płońsk, 6) Zespół Szkół w Raciążu ul. Kilińskiego 64, 09-140 Raciąż, 7) Centrum Kształcenia Zawodowego Nr 1 w Płońsku, ul. Henryka Sienkiewicza 8, 09-100 Płońsk, 8) Zespół Szkół w Czerwińsku nad Wisła, ul. Władysława Jagiełły 24, 09-150 Czerwińsk nad Wisłą, 9) Powiatowy Urząd Pracy w Płońsku, ul. Wolności 12, 09-100 Płońsk, 10) Dom Dziecka im. Janusza Korczaka w Płońsku, ul. Wolności 8 m 10, 09-100 Płońsk, 11) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Jońcu, Joniec 50, 09-131 Joniec, 12) Dom Pomocy Społecznej w Karolinowie, Karolinowo 38, 09-120 Nowe Miasto, 13) Powiatowy Środowiskowy Dom Samopomocy w Płońsku, UL. H. Sienkiewicza 8, 09-100 Płońsk 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiają Załączniki Nr 1.1 -1.3 do SIWZ. 3. Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwo w okresie realizacji przedmiotu zamówienia tj. od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. łącznie wynosi: - benzyna bezołowiowa Pb 95- 18 835 litrów - olej napędowy - 111 618 litrów - olej do celów opałowych - 101 477 litrów 4. Rodzaj paliwa oraz szacunkowe zapotrzebowanie na paliwo oddzielnie dla każdej jednostki określone zostały w Opisie przedmiotu zamówienia (Załączniki Nr 1.1-1.3). Szacunkowe zapotrzebowanie nie musi odpowiadać jego rzeczywistemu zużyciu w czasie realizacji przedmiotu zamówienia i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu w podanej ilości. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości paliwa, a Wykonawca zobowiązany jest do zaspokojenia potrzeb Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania planowanej ilości paliwa, a Wykonawcy nie będzie przysługiwało z tego tytułu żadne roszczenie finansowe lub prawne. Zwiększenie zaś faktycznego zapotrzebowania na paliwo w stosunku do zapotrzebowania szacunkowego nie będzie skutkowało dodatkowymi kosztami ze strony Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zakupione ilości zgodnie z warunkami określonymi w ofercie Wykonawcy. 5. Paliwo stanowiące przedmiot zamówienia dla Części 1-2 musi spełniać standardy jakościowe i wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09.10.2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680 z późń.zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 25 marca 2010 r. w sprawie metod badania jakości paliw ciekłych (Dz. U. z 2017, poz.247 t.j.). 6. Olej do celów opałowych stanowiący przedmiot zamówienia w Części 3 zamówienia winien spełniać standardy jakościowe i wymagania Polskiej Normy PN-C-96024 "Przetwory naftowe. Oleje opałowe" w zakresie oleju opałowego lekkiego gatunku L-1 oraz wymagania Rozporządzenia Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz.U. z 2016 r. poz. 2008), wymagania Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 11 września 2019 r. w sprawie znakowania i barwienia wyrobów energetycznych (Dz.U. z 2019 r.,poz. 1822). 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do badania jakości dostarczanego paliwa. W przypadku potwierdzenia przez laboratorium zastrzeżeń Zamawiającego co do jakości paliwa, Zamawiający ma prawo do wniesienia reklamacji. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do zawiadomienia o zaistniałej sytuacji organów kontroli: Państwową Inspekcję Handlową i Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. 8. Sprzedaż paliwa dokonywana będzie według oficjalnego cennika cen hurtowych netto za 1 l paliwa producenta wskazanego przez Wykonawcę w ofercie ( PKN ORLEN S.A. Grupy LOTOS S.A. lub inny) obowiązującego w dniu zakupu/dostawy z uwzględnieniem marży i rabatu zaoferowanych przez Wykonawcę w ofercie, powiększonej o podatek VAT w obowiązującej wysokości. Marża i rabat nie ulegają zmianie przez cały okres obowiązywania umowy. 9. Wykonawca zobowiązany będzie posiadać przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ( Dz. U. z 2020 r., poz.833 z późń.zm.). 10. W ramach przeprowadzonego postępowania każda z Jednostek podpisze oddzielnie umowę z wyłonionym Wykonawcą.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 09132000-3


Dodatkowe kody CPV: 09132100-4, 09134100-8, 09135100-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa benzyny bezołowiowej PB 95 i oleju napędowego do pojazdów i urządzeń Starostwa Powiatowego w Płońsku oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Płońskiego tankujących w Płońsku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 291281.92
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PETRO-NAFT Sp. z o.o.
Email wykonawcy: petronaft@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Piaskowa 9
Kod pocztowy: 09-100
Miejscowość: Płońsk
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 363872.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 363872.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 363872.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa benzyny bezołowiowej PB 95 i oleju napędowego do pojazdów i urządzeń Powiatowego Zarządu Dróg w Płońsku - Obwód Drogowy Nr 2 w Raciążu.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 144183.80
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Hurt Detal Alicja Rybacka
Email wykonawcy: akrybaccy@wp.pl
Adres pocztowy: ul.11 Listopada
Kod pocztowy: 09-140
Miejscowość: Raciąż
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 180456.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 180456.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 180456.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa oleju do celów opałowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Płońskiego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 211579.55
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Transportowo-Handlowo-Usługowa Euro Dorex Sp.j.
Email wykonawcy: paliwa@eurodorex.pl
Adres pocztowy: ul.H.Sienkiewicza 7
Kod pocztowy: 07-200
Miejscowość: Wyszków
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 242530.03
Oferta z najniższą ceną/kosztem 242530.03
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 256736.81
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.