eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustka › Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Słowiańskiej 21 w Ustce

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-06

Ogłoszenie nr 510187456-N-2019 z dnia 06-09-2019 r.

Usteckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. w Ustce: Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Słowiańskiej 21 w Ustce

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 576859-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Usteckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. w Ustce, Krajowy numer identyfikacyjny 77124033600000, ul. ul. Krótka 3, 76-270 Ustka, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 598 154 840, e-mail biuro@utbs.pl, faks 598 154 841.
Adres strony internetowej (url): www.utbs.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: spółka prawa handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Słowiańskiej 21 w Ustce

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Słowiańskiej 21 w Ustce, na działce 1599/30. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. wzmocnienie zarysowania ściany elewacji południowej, 2.2. docieplenie ścian zewnętrznych styropianem wraz z uzupełnieniem istniejących tynków oraz wykończeniem elewacji, 2.3. docieplenie cokołów i ścian fundamentowych od strony elewacji wschodniej i południowej styropianem wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej, 2.4. wykonanie obłożenia powierzchni cokołu tynkiem mozaikowym, 2.5. wymiana okien i drzwi drewnianych na nowe PCV/ALU, 2.6. montaż nawiewników w ramach okien PCV, 2.7. wymiana parapetów zewnętrznych na ocieplanych elewacjach - blach powlekana, 2.8. wymiana rynien i rur spustowych na nowe wykonane z blachy, 2.9. przemurowanie kominów z cegły klinkierowej, 2.10. odtworzenie gzymsów, 2.11. docieplenie połaci dachu styropianem jednostronnie laminowanym papą, 2.12. wykonanie nowego pokrycia dachu z dwóch warstw papy termozgrzewalnej, 2.13. wykonanie nowych obróbek blacharskich kominów, gzymsów, obróbki wiatrownic, pas podrynnowy, 2.14. wykonanie nowej opaski wokół budynku z drobnowymiarowej kostki betonowej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące odpowiednio załączniki 7 i 8 do SIWZ. Przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ, do opisu należy stosować pomocniczo. 4. Roboty muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją budowlaną, obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych umową warunkach. 5. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą wykonawcy (kryterium oceny ofert). Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady całego przedmiotu umowy, w tym obejmuje usunięcie wad dokumentacji projektowej oraz wykonanych robót budowlanych. 6. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy, przy czym w przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 m-cy okres rękojmi ulega przedłużeniu do upływu okresu gwarancji jakości.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45262690-4


Dodatkowe kody CPV: 45443000-4, 45453000-7, 45262500-6, 45442000-7, 45421000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 212846.11
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.U.B. ALMAR Krzysztof Woźniak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Słowiańska 10a/2
Kod pocztowy: 76-270
Miejscowość: Ustka
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 185745.16
Oferta z najniższą ceną/kosztem 185745.16
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 226520.63
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.