eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leżajsk › "Przebudowa dachu na budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Leżajsku"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-28

Ogłoszenie nr 510186683-N-2020 z dnia 28-09-2020 r.

Powiat Leżajsk: "Przebudowa dachu na budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Leżajsku"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 580558-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Leżajsk, Krajowy numer identyfikacyjny 69058646800000, ul. ul. Kopernika 8, 37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 0-17 2404500, 2404560, e-mail powiat@starostwo.leżajsk.pl, faks 0-17 2404509.
Adres strony internetowej (url): http://www.starostwo.lezajsk.pl/
Adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_lezajsk/proceedings

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przebudowa dachu na budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Leżajsku"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.272.8.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest remont dachu budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Leżajsku zlokalizowanego przy ul. Mickiewicza 76. Budynek ma dwie kondygnacje nadziemne, poddasze częściowo użytkowe oraz podpiwniczenie. Ściany budynku murowane z cegły, stropy drewniane. Obiekt wzniesiony na planie prostokąta z ryzalitem w elewacji frontowej. Od strony wschodniej zlokalizowane są jedno i dwukondygnacyjne przybudówki. Więźba dachowa drewniana. Dach nad częścią główną budynku dwuspadowy z naczółkami, kryty dachówką ceramiczną. Nad przybudówkami od strony wschodniej w części wyższej dach dwuspadowy, w częściach niższych dach pulpitowy. Piony wentylacyjne oraz kominowe murowane z cegły pełnej nietynkowane zwieńczone dachówką. Obiekt wzniesiony został w 1918 r. jako siedziba zarządu tartaku. W późniejszym czasie obiekt pełnił funkcję bursy szkolnej. W ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego planowany jest remont dachu budynku obejmujący: wymianę pokrycia dachu z warstwami podkładowymi (rozebranie istniejącego poszycia dachu z dachówki i ułożenie ponownie dachówki z rozbiórki, przewiduje się wymianę dachówek na nowe w ilości do 10%), wymianę elementów drewnianej więźby dachu, remont murowanych kominów oraz ścian szczytowych nad gzymsem, uzupełnienie i remont gzymsu, wymianę blacharki, rynien i rur spustowych, wymianę instalacji odgromowej. Nie planuje się zmian w funkcji obiektu. W wyniku planowanych prac nie zmieni się forma architektoniczna budynku. CHARAKTERYSTYCZNE PARAMETRY TECHNICZNE BUDYNKU Powierzchnia zabudowy istniejącej [m2] ........................................................................... 426,00 Wysokość budynku (maksymalny pionowy wymiar budynku [m] ..................................... 13,90 Szerokość elewacji frontowej budynku [m] ....................................................................... 23,23 Szerokość elewacji bocznej budynku [m] ........................................................................ 15,35 Kubatura [m³] .................................................................................................................... 4 290,00 Liczba kondygnacji .......................................................................................................... 3 Obliczone zgodnie z PN-ISO 9836 W ramach działań zmierzających do realizacji planowanych założeń przewiduje się przeprowadzenie następujących prac budowlanych: Dach o Zdjęcie dachówki ceramicznej na całym budynku, wraz z gąsiorami wraz ponownym ułożeniem dachówki i gąsiorów z rozbiórki (przyjmuje się 90% dachówki i 70% gąsiorów z odzysku) o Rozebranie pokrycia dachowego z blachy trapezowej nad przybudówkami oraz ułożenie paneli z blachy płaskiej stalowej powlekanej na pełnym deskowaniu o Rozebranie łacenia, kontrłat oraz paroizolacji z folii PCV, rozebranie obróbek blacharskich. o Wykonanie przeglądu elementów więźby dachowej, o Wymiana przegniłych w wyniku zamakania elementów więźby. o Wzmocnienie krokwi dachowych pełniących funkcję wymianów przy kominach. o Demontaż ukośnych krokwi dachowych, i zastąpienie ich normalnymi krokwiami 10x16 prostopadłymi do istniejących płatwi. o Ocieplenie warstwą izolacji z wełny mineralnej gr. 5 cm, połaci dachowych będących sufitami pomieszczeń poddasza. o Ułożenie wiatroizolacji z membrany o wysokiej paroprzepuszczalności. o Łacenie połaci dachowej, ułożenie dachówki ceramicznej uzyskanej z wcześniejszej rozbiórki o Przemurowanie części zniszczonych kominów dachowych, oraz wymiana pokrycia z dachówki w formie daszków, zwieńczeń kominów i zwieńczenia ryzalitu elewacji frontowej. o Wymiana deskowania ścianek zewnętrznych lukarn dachowych z dociepleniem ich wełną mineralną gr 5 cm. o Okładzina drewniana impregnowana malowana na kolor brązowy. o Wszystkie obróbki blacharskie kominów, lukarn, elementów instalacji do wymiany na wykonane z blachy stalowej powlekanej (kolor naturalna czerwień). o Rynny i rury spustowe z blachy stalowej ocynkowanej. o Dla zapewnienia dostępu w celach serwisowych planuje się instalację ław kominiarskich mocowanych na klamrach i wspornikach dostosowanych do technologii pokrycia. o Przewiduje się wymianę istniejących okien połaciowych na nowe, szklone zestawem dwukomorowym trzyszybowym. Współczynnik przenikania ciepła - 1,1 [W/(m²xK)]. Okna należy wyposażyć w rolety zewnętrzne - refleksole. W wycenie należy przyjąć dodatkowo sześć kompletów okien dachowych. o Montaż stoperów - rozbijaczy śniegu wzdłuż krawędzi połaci dachowych pokrytych dachówką oraz płotków śniegowych rurowych (dwie rury) na połaciach krytych blachą płaską na rąbek. Strop nad poddaszem o Projektuje się ocieplenie wszystkich stropów na poddaszem tj : - stropy z polepa ceglaną: przewiduje się zdjęcie polepy, wykonanie rusztu drewnianego z desek 3 x 20 cm o rozstawie ok. 1,00 m wypełnienie go wełna mineralna gr 20 cm i nakrycie deskami gr 25 mm. - sufity nad pomieszczeniami bocznymi z płyt GK na ruszcie stalowym nakryte warstwą wełny: Przewiduje się również ruszt z desek jak poprzednio jednak przybijanych od zewnątrz do każdej z krokwi a od wewnątrz opierają je na ścianie korytarzowej. Przestrzeń między sufitem z płyt GK a góra desek wypełnić wełną mineralną , całość nakryć deskami gr 25 mm. Elewacja o W ramach prac remontowych planuje się remont części górnej elewacji szczytowych od poziomu gzymsu. Planuje się uzupełnienie spękań i odspojeń tynku a następnie malowanie na kolor biały. o Planuje się uzupełnienie ubytków gzymsu, spękań i odspojeń tynku oraz jego malowanie na kolor biały. o Przewiduje się wyczyszczenie powierzchni ceglanych elewacji z ich impregnacją. o Powierzchnie elewacji tynkowane i malowane na biało w budynku głównym jak i tynki cienkowarstwowe przybudówki zakłada się do przemalowania. o Uzupełnienie tynku i malowanie cokołu zewnętrznego. Pozostałe prace o Wymiana instalacji odgromowej zgodnie z opracowaniem części elektroenergetycznej. o Wymiana klimatyzatorów wg załączonej specyfikacji o Montaż odwodnienia liniowego w istniejącej nawierzchni z kostki brukowej z rur spustowych poza kostkę. Wszystkie powyższe roboty wykonywane będą na czynnym obiekcie. Podczas realizacji umowy wykonawca ma obowiązek zabezpieczenia istniejących pomieszczeń przed czynnikami zewnętrznymi tj. warunki atmosferyczne (opady deszczu, śniegu, podmuchy wiatru itp.) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w sposób bezpieczny, nie powodujący zagrożenia dla osób biorących udział w budowie oraz dla osób postronnych, zgodnie z warunkami BHP, ochrony przeciwpożarowej, a także mając na uwadze nie pogorszenie stanu obiektów istniejących. Zamawiający przy realizacji robót budowlanych wymaga od wykonawcy zachowania wszystkich środków ochrony osobistej wynikających z obowiązujących przepisów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Rozdziale VII - Dokumentacja projektowa oraz w Rozdziale IV - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45261210-9, 44112410-5, 45260000-7, 45317000-2, 45331220-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 437732.14
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: REMBISZ Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@rembisz.pl
Adres pocztowy: Zielonka 39A
Kod pocztowy: 36-130
Miejscowość: Raniżów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 483000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 483000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 483000.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.