To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-28
Ogłoszenie nr 510186663-N-2020 z dnia 28-09-2020 r.
Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna: "Dostawa środków czystości - część V - mydło BHP, część VI - pasta BHP, cześć XI - środek przeciwgrzybiczny do stóp i obuwia"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 557145-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna, Krajowy numer identyfikacyjny 00004168300000,
ul. Park Kingi
1,
32-020
Wieliczka, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 278 71 11, 12 278 71 36, e-mail
maciej.trabka@kopalnia.pl, faks
122 787 110.
Adres strony internetowej (url): https://kopalniawieliczka.eu; https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka Akcyjna - Górnictwo
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa środków czystości - część V - mydło BHP, część VI - pasta BHP, cześć XI - środek przeciwgrzybiczny do stóp i obuwia"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):KSW/2020/EZM/68
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych Przedmiotowe postępowanie dotyczy: Części V zamówienia - dostawa mydła BHP Części VI zamówienia - dostawa pasty BHP Część XI zamówienia - dostawa środka przeciwgrzybicznego do stóp i obuwia Część V zamówienia - dostawa mydła BHP 1. Wykonawca zobowiązuje się sprzedać i dostarczyć Zamawiającemu za wynagrodzeniem (dostawa), środki czystości - mydło BHP, zwane dalej "przedmiotem zamówienia 2. Szczegółowy zakres, rodzaj, parametry i ilości poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia Wykonawcy dostawy przedmiotu zamówienia, określonego w załączniku nr 1 do SIWZ, w części o wartości 60% ceny całkowitej wskazanej w ofercie Wykonawcy. Zlecenie Wykonawcy dostawy pozostałej części przedmiotu zamówienia o wartości 40% ceny całkowitej, zależeć będzie od potrzeb Zamawiającego (prawo opcji). 4. Warunki dostawy a) Wykonawca na zlecenia Zamawiającego zobowiązuje się sprzedawać i dostarczać przedmiot zamówienia sukcesywnie, partiami, w okresie trwania umowy, maksymalnie w 120 partiach. b) Ilość i rodzaj elementów przedmiotu zamówienia, jakie będą sprzedane i dostarczone w jednej partii, zależy od potrzeb Zamawiającego i będzie określana w zleceniu, o którym mowa w pkt 4 lit. a, c) Zamawiający będzie składać zlecenia Wykonawcy pocztą elektroniczną. d) O przygotowaniu zlecenia Wykonawca powiadomi Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczną nie później niż na jeden dzień przed wymaganym terminem dostarczenia. e) Wykonawca zobowiązuje się sprzedawać i dostarczać elementy przedmiotu zamówienia w terminie do 7 dni od daty przekazania zlecenia. f) Miejsce dostawy - magazyn główny Kopalni Soli "Wieliczka" S.A., 32 - 020 Wieliczka, Park Kingi 1. g) Godziny dostawy ustala się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 13:00. h) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania przedmiotu zamówienia na swój koszt i we własnym zakresie. i) Z dostawą Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć dowód wydania wyrobu na zewnątrz (WZ) lub fakturę VAT. j) Wszystkie produkty winny być dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i zasad jego realizacji zawarte zostały w załączniku nr 1 do SIWZ pn. "Szczegółowy zakres, rodzaj, parametry i ilości poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia" oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. Część VI zamówienia - dostawa pasty BHP 1. Wykonawca zobowiązuje się sprzedać i dostarczyć Zamawiającemu za wynagrodzeniem (dostawa), środki czystości - pasta BHP, zwane dalej "przedmiotem zamówienia". 2. Szczegółowy zakres, rodzaj, parametry i ilości poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia Wykonawcy dostawy przedmiotu zamówienia, określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, w części o wartości 60% ceny całkowitej wskazanej w ofercie Wykonawcy. Zlecenie Wykonawcy dostawy pozostałej części przedmiotu zamówienia o wartości 40% ceny całkowitej, zależeć będzie od potrzeb Zamawiającego (prawo opcji). 4. Warunki dostawy a) Wykonawca na zlecenia Zamawiającego zobowiązuje się sprzedawać i dostarczać przedmiot zamówienia sukcesywnie, partiami, w okresie trwania umowy, maksymalnie w 120 partiach. b) Ilość i rodzaj elementów przedmiotu zamówienia, jakie będą sprzedane i dostarczone w jednej partii, zależy od potrzeb Zamawiającego i będzie określana w zleceniu, o którym mowa w pkt 4 lit. a, c) Zamawiający będzie składać zlecenia Wykonawcy pocztą elektroniczną. d) O przygotowaniu zlecenia Wykonawca powiadomi Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczną nie później niż na jeden dzień przed wymaganym terminem dostarczenia. e) Wykonawca zobowiązuje się sprzedawać i dostarczać elementy przedmiotu zamówienia w terminie do 7 dni od daty przekazania zlecenia. f) Miejsce dostawy - magazyn główny Kopalni Soli "Wieliczka" S.A., 32 - 020 Wieliczka, Park Kingi 1. g) Godziny dostawy ustala się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 13:00. h) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania przedmiotu zamówienia na swój koszti we własnym zakresie. i) Z dostawą Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć dowód wydania wyrobu na zewnątrz (WZ) lub fakturę VAT. j) Wszystkie produkty winny być dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i zasad jego realizacji zawarte zostały w załączniku nr 2 do SIWZ pn. "Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia" oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ. Część XI zamówienia - dostawa środka przeciwgrzybicznego do stóp i obuwia 1. Wykonawca zobowiązuje się sprzedać i dostarczyć Zamawiającemu za wynagrodzeniem (dostawa), środki czystości - środek przeciwgrzybiczny do stóp i obuwia, zwane dalej "przedmiotem zamówienia". 2. Szczegółowy zakres, rodzaj, parametry i ilości poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia Wykonawcy dostawy przedmiotu zamówienia, określonego w załączniku nr 3 do SIWZ, w części o wartości 60% ceny całkowitej wskazanej w ofercie Wykonawcy. Zlecenie Wykonawcy dostawy pozostałej części przedmiotu zamówienia o wartości 40% ceny całkowitej, zależeć będzie od potrzeb Zamawiającego (prawo opcji). 4. Warunki dostawy a) Wykonawca na zlecenia Zamawiającego zobowiązuje się sprzedawać i dostarczać przedmiot zamówienia sukcesywnie, partiami, w okresie trwania umowy, maksymalnie w 120 partiach. b) Ilość i rodzaj elementów przedmiotu zamówienia, jakie będą sprzedane i dostarczone w jednej partii, zależy od potrzeb Zamawiającego i będzie określana w zleceniu, o którym mowa w pkt 4 lit. a, c)\ Zamawiający będzie składać zlecenia Wykonawcy pocztą elektroniczną. d) O przygotowaniu zlecenia Wykonawca powiadomi Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczną nie później niż na jeden dzień przed wymaganym terminem dostarczenia. e) Wykonawca zobowiązuje się sprzedawać i dostarczać elementy przedmiotu zamówienia w terminie do 7 dni od daty przekazania zlecenia. f) Miejsce dostawy - magazyn główny Kopalni Soli "Wieliczka" S.A., 32 - 020 Wieliczka, Park Kingi 1. g) Godziny dostawy ustala się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 13:00. h) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania przedmiotu zamówienia na swój koszti we własnym zakresie. i) Z dostawą Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć dowód wydania wyrobu na zewnątrz (WZ) lub fakturę VAT. j) Wszystkie produkty winny być dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i zasad jego realizacji zawarte zostały w załączniku nr 3 do SIWZ pn. "Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia" oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39800000-0
Dodatkowe kody CPV: 39813000-4, 33711900-6, 39812000-7, 33651200-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: "Dostawa środków czystości - część V - mydło BHP" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
29900
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "MADA" Kosiec i Wspólnicy Sp. J.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
35362.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: "Dostawa środków czystości - część VI - pasta BHP" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8400.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "MADA" Kosiec i Wspólnicy Sp. J.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10332.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: "Dostawa środków czystości - cześć XI - środek przeciwgrzybiczny do stóp i obuwia" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
21000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "MADA" Kosiec i Wspólnicy Sp. J.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
25092.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Wykonanie wykładzin chemoodpornych w zbiornikach technologicznych warzelni Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Zakup samochodu typu "Brygadówka""
- "Dostawy materiałów budowlanych: część 2 - zaprawy, cementy"
- "Wykonanie robót budowlanych związanych z bieżącą konserwacją w budynku szybu Kinga Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Wykonanie przeglądu głównego oraz remontu wentylatorów lutniowych"
- "Świadczenie usług w zakresie dozorowania i ochrony obiektów Sądu Rejonowego w Wieliczce, w tym działanie grup interwencyjnych"
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu do sprzątania dla Szpitala Powiatowego Sp. z o. o. w Golubiu-Dobrzyniu
- Dostawa środków higienicznych
- Dostawa preparatów do dezynfekcji powierzchni, środków czystości i artykułów higienicznych
- Dostawa środków czystości i higieny dla PKW Turcja, PKW Rumunia, PKW Irini.
- "Dostawa środków czystości"
- Dostawa środków higieny, zestawów przyborów do konserwacji obuwia, oraz zestawów przyborów do utrzymania higieny osobistej (zamówienie z podziałem na 3 części)"
więcej: Środki przeciwgrzybiczne do użytku ogólnoustrojowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.