eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Ubezpieczeniemienia w tym sprzętu elektronicznego, odpowiedzialności cywilnej, kosztów leczenia za granicą, odpowiedzialności cywilnej drona dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-28

Ogłoszenie nr 510186598-N-2020 z dnia 28-09-2020 r.

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego: Ubezpieczenie: mienia w tym sprzętu elektronicznego, odpowiedzialności cywilnej, kosztów leczenia za granicą, odpowiedzialności cywilnej drona dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 581835-N-2020 z dnia 2020-09-07 r.

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 29101900500000, ul. al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 3421901, e-mail marzena.adamczyk@sejmik.kielce.pl, faks 41 3445265.
Adres strony internetowej (url): www.swietokrzyskie.pro

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Ubezpieczenie: mienia w tym sprzętu elektronicznego, odpowiedzialności cywilnej, kosztów leczenia za granicą, odpowiedzialności cywilnej drona dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OK-III.272.1.39.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez wykonawcę usług ubezpieczeniowych na rzecz zamawiającego: mienia, sprzętu elektronicznego, odpowiedzialności cywilnej, kosztów leczenia za granicą, oraz OC drona dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części i dopuszczaskładania ofert częściowych na wybrane części zamówienia (jedną lub dwie). A. CZĘŚĆ PIERWSZA Zadanie I: Objęcie ochroną ubezpieczeniową wszystkich szkód w mieniu Zamawiającego, powstałych w okresie i miejscu ubezpieczenia w wyniku jakichkolwiek zdarzeń losowych w tym dewastacji i wandalizmu, z wyjątkiem wyłączonych w ogólnych warunkach ubezpieczenia. Zadanie II: Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk. Zadanie III: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadania mienia i prowadzenia działalności przez Zamawiającego. Zadanie IV - ubezpieczenie kosztów leczenia za granicą. B. CZĘŚĆ DRUGA Zadanie V - ubezpieczenia lotnicze OC drona. 3. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Nazwa: Usługi ubezpieczeniowe, kod: 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe 4. ,,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia" (SOPZ) wraz z niezbędnymi informacjami zawarty został w Załącznikach do SIWZ: Nr 1, Nr 1A, Nr 2. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca działający w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych posiadał statut, z którego wynika, że towarzystwo będzie ubezpieczało także osoby nie będące członkami towarzystwa. Zamawiający będzie traktowany przez takiego Wykonawcę, jako osoba nie będąca członkiem towarzystwa, a co za tym idzie nie będzie zobowiązany do udziału w pokrywaniu strat towarzystwa przez wnoszenie dodatkowej składki. 6. Cenę oferty w części, na którą składana jest oferta, wykonawca oblicza uwzględniając wszystkie koszty związane z wykonywaniem usługi w zakresie tej części. Wyliczoną cenę wykonawca podaje odpowiednio w Dodatku nr 1 (A, B ) do SIWZ - "Formularz oferty", który musi być wypełniony zgodnie z wymaganiami zamawiającego i podpisany przez wykonawcę. 7. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia wykonany został zgodnie z wytycznymi zamawiającego z zachowaniem należytej staranności, przy wysokiej jakości zrealizowanych prac oraz z dotrzymaniem umówionych terminów. 8. Wykonawca zobowiązany będzie współpracować z Zamawiającym na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia. 9. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w swojej ofercie (w Formularzu oferty) części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Niedopełnienie w/w obowiązku oznaczać będzie, iż wykonawca deklaruje wykonanie całego przedmiotu zamówienia samodzielnie. 10. Przy realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców zastosowanie mają przepisy art. 36ba ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 11. Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 12. Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich. 13. Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia w każdej części zamówienia, zasady rozliczeń, oraz wysokość kar umownych zawarte zostały odpowiednio w Dodatku nr 4 (A, B) do SIWZ -Wzór umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 66510000-8


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: usługi ubezpieczeniowe na rzecz zamawiającego: mienia, sprzętu elektronicznego, odpowiedzialności cywilnej, kosztów leczenia za granicą

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 161100.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GENERALI Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Przedstawicielstwo Regionalne Zespołu Ubezpieczeń Korporacyjnych w Kielcach
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Okrzei 18
Kod pocztowy: 25-525
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 167436.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 167436.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 167436.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: ubezpieczenie lotnicze OC drona

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp postępowanie na II część zamówienia zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty na tą część.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.