eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kluczbork › Dostawa fabrycznie nowej mechanicznej zamiatarki drogowej ciągnionej dla gminy Kluczbork

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-28

Ogłoszenie nr 510186320-N-2020 z dnia 28-09-2020 r.

Gmina Kluczbork: Dostawa fabrycznie nowej mechanicznej zamiatarki drogowej ciągnionej dla gminy Kluczbork

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 581366-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kluczbork, Krajowy numer identyfikacyjny 52570200000000, ul. ul. Katowicka 1, 46-200 Kluczbork, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774 183 864, e-mail um@kluczbork.pl, faks 077 418 22 30.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.kluczbork.eu/redir,przetargi

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa fabrycznie nowej mechanicznej zamiatarki drogowej ciągnionej dla gminy Kluczbork

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GM.271.19.2020.MC

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej, mechanicznej zamiatarki drogowej ciągnionej za ciągnikiem rolniczym URSUS 9014 H. Zamiatarka fabrycznie nowa, rok produkcji 2020. Przedmiotem zamówienia jest również dostosowanie zamiatarki do ciągnika rolniczego Ursus 9014 H o mocy 101KM, rok produkcji 2015, który jest na stanie Zamawiającego. Zamiatarka musi spełniać polskie i europejskie wymogi w zakresie bezpieczeństwa oraz wymagania poruszania się po drogach publicznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2020 r. poz. 110). Podstawowe parametry zamiatarki: - pojemność zbiornika na nieczystości min.3m3, - pojemność zbiornika na wodę do zraszania zamiatanej powierzchni minimum 1000l, - prędkość robocza 1-20 km/h, - zespół zamiatający: o 2 szczotki talerzowe, o jedna szczotka walcowa, o dodatkowa przednia szczotka do wymiatania nieczystości z rynsztoków, - szerokość zamiatania regulowana min. 2400 mm - max.2700 mm, - napęd zamiatarki hydrauliczny zasilany z WOM ciągnika, - zbiornik na nieczystości podnoszony i opróżniany hydraulicznie. Wysokość podnoszenia zbiornika minimum 1800 mm, - sterowanie pracą zamiatarki z kabiny kierowcy, - układ hamulcowy pneumatyczny uruchamiany przez naciśnięcie hamulca w ciągniku, awaryjny układ hamulcowy uruchamiany automatycznie w momencie przypadkowego rozłączenia zamiatarki z ciągnikiem, - oświetlenie ostrzegawcze wraz ze znakiem nakazu (C9 lub C10) montowane z tyłu, - wodowskaz - myjka ciśnieniowa - rama maszyny zabezpieczona w technologii ocynk. - oświetlenie robocze (oświetla strefę pracy szczotek bocznych), - dodatkowa lampa ostrzegawcza montowana z prawej strony maszyny, - tablice obrysowe montowane z tyłu zamiatarki, - hydrauliczne pochylanie szczotki lewej (sterowanie lewą szczotką za pomocą panelu sterowania z kabiny operatora), - mocowanie tablicy rejestracyjnej wraz z jej oświetleniem, - zestaw klinów do kół, Dostawa zamiatarki nastąpi do siedziby jednostki Gminy Kluczbork tj. Miejskiego Zarządu Obiektów Komunalnych w Kluczborku przy ul. Wolności 1A, 46-200 Kluczbork. W cenie za dostawę zamiatarki należy uwzględnić koszty przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi zamiatarki. Wykonawca musi zapewnić autoryzowany przez producenta maszyny serwis gwarancyjny oraz pogwarancyjny na obsługę i naprawę przedmiotu dostawy, a także dostawę części i materiałów eksploatacyjnych. Siedziba autoryzowanego serwisu producenta winna znajdować się nie dalej niż 150 km od siedziby Zamawiającego. W okresie gwarancyjnym Wykonawca zapewni: - czas reakcji serwisu od chwili zgłoszenia - max. 48h, - czas przystąpienia serwisu do naprawy po zgłoszeniu - max. 72h, - czas dokonania naprawy : max. 10 dni od momentu zgłoszenia, - usunięcie usterki lub awarii na koszt serwisu, łącznie z ew. transportem do serwisu. Wraz z zamiatarką Wykonawca przekaże Zamawiającemu: a) książkę gwarancji zamiatarki, b) wykaz autoryzowanych punktów serwisowych uprawnionych do napraw gwarancyjnych zamiatarki , c) instrukcję obsługi i konserwacji w języku polskim, d) dokument potwierdzający zasady świadczenia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego zamiatarki, e) poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię ważnego świadectwa homologacji zamiatarki w Polsce wystawionego zgodnie z zapisami zawartymi w przepisach o rejestracji pojazdów, f) dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu, g) protokół z przeprowadzonego szkolenia osób wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie obsługi zamiatarki. 2. Wymagany przez Zamawiającego min. okres gwarancji - 24 miesiące. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące zostanie odrzucona jako niezgodna ze SIWZ. 3. Stosownie do treści art. 30 ust. 9 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanym przepisie Zamawiający określił w dziale III niniejszej SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, należy do Wykonawcy. 5. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 22 a w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1b.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 34.92.11.00 - Zamiatarki drogowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 183000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo-Usługowa "DAMIAN" Damian Czeszyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Zakrzew 53
Kod pocztowy: 63-230
Miejscowość: Witaszyce
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 213897
Oferta z najniższą ceną/kosztem 213897
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 213897
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.