To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-04
Ogłoszenie nr 510185159-N-2019 z dnia 04-09-2019 r.
Zamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki: Remont i przebudowa toalet pod Basztą Senatorską na Wawelu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 557318-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki, Krajowy numer identyfikacyjny 00027600900000,
ul. Wawel
5,
31-001
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
124 225 155, e-mail
zamek@wawel.org.pl, faks
124 215 177.
Adres strony internetowej (url): www.wawel.krakow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa Instytucja Kultury
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont i przebudowa toalet pod Basztą Senatorską na Wawelu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):VI/ZKnW/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: "Przebudowa i remont toalet pod Basztą Senatorską na Wawelu". Przedmiotowa inwestycja mieści się w budynku przybudowanym w okresie II wojny światowej do wschodniej ściany baszty Senatorskiej oraz południowej strony muru kurtynowego. Celem remontu jest zabezpieczenie posadowienia obiektu uszkodzonego na skutek nierównomiernego osiadania fundamentu. Po wykonaniu prac wzmacniających fundamenty oraz naprawie spękanych ścian należy wykonać nową aranżację pomieszczeń sanitarnych. Prace będą prowadzone na podstawie posiadanej i udostępnionej Wykonawcom przez Zamawiającego dokumentacji. Zakres planowanych prac obejmuje roboty budowlane oraz instalacyjne, a w szczególności: 1. Wzmocnienie fundamentów budynku, polegające na wykonaniu mikropali, połączeniu ich oczepem i kotwienie z istniejącym fundamentem. 2. Wyburzenie wszystkich ścian działowych wraz z rozbiórką instalacji wewnętrznych oraz skuciu tynków z pozostałych ścian. 3. Wykonanie napraw oraz wzmocnień konstrukcyjnych ścian oraz warstw podłoża w budynku. 4. Wykonanie wewnętrznych instalacji sanitarnych oraz elektrycznych wraz z białym montażem. 5. Wykonanie nowego przyłącza wodociągowego do sieci poza budynkiem (prace w całości na działce Zamawiającego). 6. Wykonanie prac wykończeniowych wewnątrz budynku w tym wykonanie nowych ścian w technologii lekkiej, tynkowanie ścian istniejących, wymiana stolarki, ułożenie płytek i malowanie. 7. Remont elewacji budynku w tym: skucie tynku, wykonanie prac wzmacniających ściany wykonanie nowych tynków, naprawa kamiennych obramień otworów okiennych i drzwiowych. 8. Wymiana obróbek blacharskich gzymsu, okapu oraz rynien i rur spustowych. 9. Naprawa nawierzchni wokół budynku w zakresie wynikającym z konieczności przywrócenia do stanu pierwotnego po wykonanych robotach. 10. Naprawa powierzchni ścian w pomieszczeniu nad toaletami w zakresie opisanym w dokumentacji. W celu wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót towarzyszących, które należy ująć w kosztach ogólnych budowy. Roboty te obejmują między innymi: 1. Wykonanie dokumentacji powykonawczych: konserwatorskiej, ogólnobudowlanej oraz geodezyjnej i branżowych (w tym cześć opisowa graficzna oraz fotograficzna). Uwaga, w ramach wykonanej dokumentacji należy wykonać aktualizację fragmentu mapy zasadniczej na obszarze wokół remontowanego budynku od bramy przy Baszcie Senatorskiej do bramy wejściowej na ogrody oraz do przejścia na Dziedziniec Arkadowy (teren o powierzchni około 446 m2). 2. Uzyskanie wszelkich niezbędnych zezwoleń oraz poniesienie kosztów z tym związanych koniecznych do prawidłowego prowadzenia i wykonania robót (w tym opłaty za zajęcie terenu, dojazd pojazdów do wykonania robót oraz inne). 3. Wykonanie wszystkich niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia rysunków warsztatowych i wykonawczych i uzgodnienie ich z nadzorem Autorskim i Inwestorskim. 4. Wykonanie projektu organizacji robót z elementami organizacji ruchu, 5. Wykonanie na czas robót tymczasowej ścianki (np. z płyt OSB) oddzielającej teren budowy od pomieszczeń użytkowanych przez Zamawiającego. Ściankę należy wykonać w sposób umożliwiający niezakłócone użytkowanie pomieszczeń. 6. W trakcie realizacji zadania, należy przewidzieć jedno miesięczną przerwę w wykonywaniu jakichkolwiek robót . W tym czasie Zamawiający przeprowadzi własnym staraniem i na własny koszt badania archeologiczne. Przerwę należy zaplanować po rozebraniu wszystkich ścian działowych i posadzki wraz z ewentualną płytą. Na czas prowadzenia robót archeologicznych, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ciągłości pracy Kierownika Budowy. Wszelkie działanie archeologów Zamawiający będzie uzgadniał z Kierownikiem Budowy. W przypadku wystąpienia takiej konieczności Zamawiający zleci Wykonawcy wykonanie dodatkowych prac zabezpieczających wykopy. Ewentualne wywiezienie materiałów z wykopów lub zasypanie wykopów będzie rozliczone w ramach zwiększenia obmiarów prac planowanych do wykonania w ramach zadania. 7. Przygotowanie kompletu niezbędnych dokumentów i opracowań niezbędnych do zgłoszenia zakończenia robót w organie nadzoru budowlanego. 8. Jeżeli okaże się, że do wykonania przez Wykonawcę zakresu robót objętych umową niezbędne są jakiekolwiek uzgodnienia, opinie, dopuszczenia lub odbiory, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć je lub przeprowadzić na swój koszt, bez dodatkowej zapłaty i z odpowiednim wyprzedzeniem. Dokumenty te wraz z protokołami odbioru należy bez wezwania i w niezbędnej liczbie egzemplarzy dostarczyć Zamawiającemu. Zapis ten nie dotyczy prac archeologicznych. Jeżeli do ich uzyskania niezbędne będzie pełnomocnictwo Zamawiającego, Zamawiający udzieli stosownego pełnomocnictwa po uzyskaniu od Wykonawcy informacji w tym przedmiocie. 9. Przywrócenie terenu po pracach do stanu pierwotnego. 10. Wykonanie przyłączy mediów do zasilania placu budowy i ich opomiarowane oraz pokrycie kosztów zużytych mediów. Na opis przedmiotu zamówienia składają się: 1. Dokumentacja geologiczno-inżynierska: grudzień 2016, autor mgr inż. Kamil Wroński; 2. Ekspertyza techniczna: grudzień 2016, autor mgr inż. Roman Paruch oraz mgr inż. Władysław Kramarz; 3. Projekt Budowlany pn. "PROJEKT PRZEBUDOWY I REMONTU TOALET POD BASZTĄ SENATORSKĄ NA WAWELU" architektura autor: Jednostka projektowa: Sławomir Pankiewicz Architekt, Ul. Biała 8a/2, 31-215 Kraków oraz Zespół projektowy: Arch. Monika Lenart - Kozieł, Arch. Anna Ptasinska - Fafara, Konsultacja konserwatorska: mgr Małgorzata Wida, Kraków, wrzesień/ październik 2017; 4. Projekt Budowlany pn. "PROJEKT PRZEBUDOWY I REMONTU TOALET POD BASZTĄ SENATORSKĄ NA WAWELU" branża instalacje elektryczne autor: Jednostka projektowa: mgr inż. Miłosz Żelechowski, sprawdzający: mgr inż. Wiesław Tobiasz Kraków, październik 2017; 5. Projekt Budowlany pn. "PROJEKT PRZEBUDOWY I REMONTU TOALET POD BASZTĄ SENATORSKĄ NA WAWELU" branża instalacje sanitarne autor: Projektant: inż. Piotr Wiewiórski MAP/0121/POOS/06, MAP/IS/0494/06 Sprawdzający: mgr inż. Agnieszka Wiewiórska MAP/0153/POOS/07, MAP/IS/0573/07, październik 2017; 6. Projekt Budowlany pn. "PROJEKT PRZEBUDOWY I REMONTU TOALET POD BASZTĄ SENATORSKĄ NA WAWELU" projekt konstrukcyjny autor: mgr inż. Roman Paruch, współautor/sprawdzający: mgr inż. Władysław Kramarz, Kraków, wrzesień 2017; 7. Projekt Wykonawczy Architektoniczny pn. "PROJEKT PRZEBUDOWY I REMONTU TOALET POD BASZTĄ SENATORSKĄ NA WAWELU" architektura autor: Jednostka projektowa: Sławomir Pankiewicz Architekt, Ul. Biała 8a/2, 31-215 Kraków oraz Zespół projektowy: Arch. Monika Lenart - Kozieł, Arch. Anna Ptasinska - Fafara, Konsultacja konserwatorska: mgr Małgorzata Wida, Kraków, wrzesień/ październik 2017; 8. Przedmiar robót Roboty ogólnobudowlane AKTUALIZACJA CEN MARZEC 2019, Jednostka projektowa: Sławomir Pankiewicz Architekt, Ul. Biała 8a/2, 31-215 Kraków; 9. Przedmiar robót Roboty Instalacyjne AKTUALIZACJA CEN MARZEC 2019, Jednostka projektowa: Sławomir Pankiewicz Architekt, Ul. Biała 8a/2, 31-215 Kraków; 10. Przedmiar robót Roboty elektryczne AKTUALIZACJA CEN MARZEC 2019, mgr inż. Mariusz Klinowski, 2017-12-06; 11. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót pn. "PROJEKT PRZEBUDOWY I REMONTU TOALET POD BASZTĄ SENATORSKĄ NA WAWELU" Jednostka projektowa: Sławomir Pankiewicz Architekt, Ul. Biała 8a/2, 31-215 Kraków, Grudzień 2017 r.; 12. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót pn. "PROJEKT PRZEBUDOWY I REMONTU TOALET POD BASZTĄ SENATORSKĄ NA WAWELU" Instalacje elektryczne, Jednostka projektowa: mgr inż. Miłosz Żelechowski, sprawdzający: mgr inż. Wiesław Tobiasz Kraków, październik 2017; 13. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót pn. "PROJEKT PRZEBUDOWY I REMONTU TOALET POD BASZTĄ SENATORSKĄ NA WAWELU" Instalacje sanitarne, Projektant: mgr inż. Piotr Wiewiórski, Opracował: mgr inż. Stanisław Wójcik Grudzień 2017; 14. POZWOLENIE KONSERWATORSKIE Nr. 21/2017 z dnia 13.12.2017 Nr KW-621-11/17; 15. POZWOLENIE NA BUDOWĘ Nr. 86/6740.2/2018 z dnia 23 stycznia 2018 znak AU-01-3.6740.2.43.2018.JUR; 16. Instrukcje wewnętrzne i regulaminy (obowiązujące u Zamawiającego): a) Instrukcja kontroli ruchu osobowego oraz środków transportu; b) Regulamin funkcjonowania zewnętrznych firm wykonujących prace remontowe, konserwatorskie, porządkowe i inne; c) Regulamin pobytu; d) Instrukcja kontroli ruchu materiałowego w zakresie materiałów i przedmiotów nie muzealnych; e) Szkic gabarytów bram. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania warunków określonych w w/w dokumentach i pozwoleniach. Wszelkie ewentualne uzupełnienia dokumentacji, które mogą okazać się konieczne do prawidłowego prowadzenia robót lub, które Wykonawca uzna za potrzebne (np. rysunki warsztatowe), Wykonawca winien wykonać we własnym zakresie i na własny koszt oraz uzgodnić je z Zamawiającym oraz w przypadku takiej potrzeby z instytucjami zewnętrznymi. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji, który musi zostać udzielony przez Wykonawcę na przedmiot umowy wynosi: - na wykonane roboty budowlane: nie krótszy niż 6 lat i nie dłuższy niż 10 lat licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia; z zastrzeżeniem postanowień pkt. 14 SIWZ "Kryteria oceny ofert", kiedy termin ten dostosowany zostanie do terminu wskazanego przez Wykonawcę, podlegającego ocenie w ramach wskazanych w przywołanym zapisie SIWZ kryteriach oceny ofert.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111100-9, 45450000-6, 45262522-6, 45430000-0, 45421131-1, 45410000-4, 45442110-1, 45262100-2, 45261320-3, 45261213-0, 45442180-2, 45452000-0, 45262210-6, 45262211-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
715747.08
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "Firma Budowlano - Konserwatorska "VIBUD" mgr inż. Wiesław Wida
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
880368.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Budowa przejścia dla pieszych na skrzyżowaniu ul. Krasickiego z ul. Orawską
- NAJEM ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK
- Wykonanie robót budowlanych: modernizacyjnych - malarskich - posadzkarskich -elektrycznych przy ul. Jana Sas-Zubrzyckiego 10 w Krakowie
- Dostawa chromatografu cieczowego (HPLC/UHPLC) z wyposażeniem i oprogramowaniem
- Zapewnienie obsługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży miejsc noclegowych na potrzeby Krakowskiego Biura Festiwalowego
- Kompleksowa usługa sprzątania wraz z obsługą portierską, szatniarską i bieżącym utrzymaniem gospodarczo - technicznym budynku Auli Koncertowej "Florianka"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
- Budowa ogrodu jordanowskiego wraz ze skwerem otaczającym przy ul. Cyraneczki w Józefosławiu, na działkach nr ew. 18/44, 18/45, 18/47 oraz 18/40 obręb Józefosław
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.