eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa wraz z montażem dźwigu osobowo-towarowego w części administracyjnej budynku Sceny Głównej im. Jerzego Grzegorzewskiego Teatru Polskiego we Wrocławiu przy ul. G. Zapolskiej 3 we Wrocławiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-24

Ogłoszenie nr 510184632-N-2020 z dnia 24-09-2020 r.

Teatr Polski we Wrocławiu: Dostawa wraz z montażem dźwigu osobowo-towarowego w części administracyjnej budynku Sceny Głównej im. Jerzego Grzegorzewskiego Teatru Polskiego we Wrocławiu przy ul. G. Zapolskiej 3 we Wrocławiu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 565049-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Teatr Polski we Wrocławiu, Krajowy numer identyfikacyjny 27891300000000, ul. ul. Gabrieli Zapolskiej 3, 50-032 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 160 701, e-mail sekretariat@teatrpolski.wroc.pl, faks 713 160 703.
Adres strony internetowej (url): www.teatrpolski.wroc.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa wraz z montażem dźwigu osobowo-towarowego w części administracyjnej budynku Sceny Głównej im. Jerzego Grzegorzewskiego Teatru Polskiego we Wrocławiu przy ul. G. Zapolskiej 3 we Wrocławiu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/PN/1/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) opracowanie dokumentacji projektowej dla proponowanego do zabudowy dźwigu i jej uzgodnienia z Zamawiającym oraz właściwym przedstawicielem UDT, 2) demontaż istniejącego dźwigu TRANSLIFT, nr fabryczny 55484, nr ewidencyjny N3128002865, zamontowanego w 1998r., wraz z utylizacją elementów rozbiórkowych, 3) wykonanie niezbędnych dla wykonania przedmiotu zamówienia prac budowlanych w szybie i maszynowni., 4) modernizację instalacji zasilającej w zakresie niezbędnym dla nowego dźwigu wraz z podłączeniem do istniejącej rozdzielni oraz wykonaniem niezbędnych pomiarów elektrycznych 5) dostawa i zamontowanie nowego dźwigu przystosowanego dla osób niepełnosprawnych w tym na wózkach inwalidzkich, z niepełnosprawnościami ruchowymi, słuchowymi i wzrokowymi, spełniającego wszystkie wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia 6) wykonanie dokumentacji wykonawczej niezbędnej w trakcie realizacji oraz powykonawczej montowanego dźwigu dla potrzeb uzyskania niezbędnych uzgodnień i pozwolenia na użytkowanie - w wersji elektronicznej i papierowej (2 egzemplarze) 7) Skoordynowanie stosownych procedur odbiorowych UDT z przekazanymi Zamawiającemu: a) dokumentacją powykonawczą rejestracyjną, b) protokołem dopuszczenia urządzenia do użytkowania, c) specyfikacją elementów dźwigu i wszelkich niezbędnych czynności technologicznych, wraz z określeniem cykli czasowych, wg których występuje konieczność prowadzenia ich bieżącej konserwacji w okresie udzielonej gwarancji, 8) integracja z systemem SAP, uruchomienie oraz przetestowanie dźwigu, 9) dokonanie zgłoszenia do UDT i wykonanie wszystkich czynności niezbędnych do odbioru w imieniu i na rzecz Zamawiającego 10) przeprowadzenie szkolenia wskazanych przez zamawiającego pracowników w zakresie obsługi i eksploatacji windy oraz awaryjnego uwalniania pasażerów, 11) wszelkie inne czynności i prace niezbędne do prawidłowej i zgodnej z prawem eksploatacji dźwigu, 12) wykonywanie w okresie udzielonej gwarancji niezbędnych przeglądów dźwigu w zakresie i terminach przewidzianych przez producenta - koszt tych czynności musi być ujęty w cenie ryczałtowej za wykonanie całości przedmiotu zamówienia

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45313100-5


Dodatkowe kody CPV: 45315300-1, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 150406.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KOMODO Jarosław Durajski
Email wykonawcy: komodojd@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Wojskowa 3A/1
Kod pocztowy: 94-259
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 170494.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 170494.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 279210.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.