eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wymiana instalacji centralnego ogrzewania oraz rozprowadzenie instalacji centralnej ciepłej wody w budynku przy ul. Dzieci Warszawy 45.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-03

Ogłoszenie nr 510184005-N-2019 z dnia 03-09-2019 r.

Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Urząd Dzielnicy Ursus: Wymiana instalacji centralnego ogrzewania oraz rozprowadzenie instalacji centralnej ciepłej wody w budynku przy ul. Dzieci Warszawy 45.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 570789-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Urząd Dzielnicy Ursus, Krajowy numer identyfikacyjny 01525966001220, ul. Plac Czerwca 1976 roku nr 1 -, 02-495 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 443 60 00, e-mail imagdziarz@um.warszawa.pl, ursus.zzp@um.warszawa.pl, faks 22 443 60 11.
Adres strony internetowej (url): www.ursus.warszawa.pl
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
nie dotyczy

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wymiana instalacji centralnego ogrzewania oraz rozprowadzenie instalacji centralnej ciepłej wody w budynku przy ul. Dzieci Warszawy 45.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

UD-XI-ZZP.271.35.WGN.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji centralnego ogrzewania oraz rozprowadzenie instalacji centralnej ciepłej wody w budynku przy ul. Dzieci Warszawy 45. 1) Zakres prac obejmował będzie między innymi: roboty w branży ogólnobudowlanej i sanitarnej związane z wymianą instalacji centralnego ogrzewania: demontaż starej instalacji wraz z grzejnikami i jej utylizacja oraz montaż nowej instalacji wraz z grzejnikami, armaturą towarzyszącą i izolacją termiczną, rozprowadzeniem instalacji ciepłej wody użytkowej (piony i poziomy wraz z osprzętem: zawory, zawory regulacyjne i wodomierze). 2. Kody CPV i ich nazwy: 45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Ogólne dane o budynku: budynek przy ul. Dzieci Warszawy 45 jest budynkiem mieszkalnym wielorodzinnym o kubaturze 5762,77 m3. Wybudowany przed 1956 r. usytuowany na działce nr 10, obręb 2-11-14. Posiada trzy kondygnacje naziemne, jest podpiwniczony. W budynku znajduje się 42 lokale mieszkalne. W piwnicy budynku znajdują się: wlot wody, wlot gazu, pomieszczenia mieszkalne, pomieszczenia gospodarcze, korytarze, istniejąca rozdzielnia c.o. Budynek posiada instalację zimnej wody i kanalizacji, która nie zostanie wymieniona. Obecnie podgrzew ciepłej wody realizowany jest w piecykach gazowych lub termach elektrycznych. Przewody rozprowadzające wody ciepłej wraz z wodomierzami i zaworami regulacyjnymi oraz c.o. będą prowadzone przez pomieszczenia piwniczne oraz inne pomieszczenia budynku. Instalacja wody ciepłej jest jednostrefowa. Budynek jest doposażony obecnie w węzeł c.o. który w przyszłości będzie modernizowany oraz doposażony przez VEOLIE w moduł c.w.u. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Zakres prac określają niżej wymienione dokumenty: 1) Przedmiar robót dotyczący instalacji centralnej ciepłej wody sporządzony dnia 29.05.2019 r. przez Arkadiusza Regułę - Głównego specjalistę na postawie opracowania wykonanego przez firmę MM SECURE DESIGN Maciej Maciąga. 2) Projekt budowlano-wykonawczy. Instalacja centralnej ciepłej wody wykonany przez firmę MM SECURE DESIGN Maciej Maciąga. 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Instalacja centralnej ciepłej wody wykonana przez firmę MM SECURE DESIGN Maciej Maciąga. 4) Przedmiar robót dotyczący instalacji centralnego ogrzewania sporządzony dnia 28.05.2019 r. przez Arkadiusza Regułę - Głównego specjalistę, na podstawie opracowania wykonanego przez firmę MM SECURE DESIGN, Maciej Maciąga. 5) Projekt budowlano-wykonawczy. Instalacja centralnego ogrzewania wykonany przez firmę MM SECURE DESIGN Maciej Maciąga. 6) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Instalacja centralnego ogrzewania wykonana przez firmę MM SECURE DESIGN Maciej Maciąga. 5. Zakres planowanych prac obejmuje między innymi: o Wykonanie instalacji wodociągowej ciepłej wody: - rozprowadzenie rur, wykonanie podejść dopływowych. - izolacja termiczna: izolacja rurociągów. - montaż armatury: kurka kulowego do wody, wielofunkcyjnego zaworu termostatycznego, zaworu antyskażeniowego, wodomierza jednostrumieniowego. - montaż baterii: jednouchwytowej, wannowej stojącej. - demontaż baterii: umywalkowej, zmywakowej, wannowej, natryskowej. - płukanie, próby szczelności, uruchomienie instalacji. - wykonanie robót budowlanych: przebicie otworów w ścianach, zamurowanie przebić w ścianach, mechaniczne wykucie bruzdy, zaprawianie bruzd, wykonanie przejścia p.poż. na rurę plastikową, wykonanie tulei ochronnych przy przejściu przez ściany i stropy. o Instalacja centralnego ogrzewania: - montaż rur, - izolacja termiczna: izolacja ciepłochronna, - założenie grzejników: stalowych drabinkowych, płytowych, - założenie armatury grzejnikowej: zaworów kulkowych, zaworów odcinających prostych, zaworów równoważących skośnych, zaworów termostatycznych prostych, głowicy termostatycznej, kaset p.poż, tulei ochronnych, - wykonanie próby szczelności, uruchomienie instalacji, - wykonanie robót budowlanych: przebicie otworów w ścianach, zamurowanie przebić w ścianach, mechaniczne wykucie bruzdy, zaprawianie bruzd, - demontaże: rurociągów stalowych, grzejnika żeliwnego członowego, naczynia wzbiorczego. 6. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby/osób wykonującej/ych czynności w zakresie realizacji zamówienia. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby/osób wykonującej/ych wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: roboty pomocnicze ogólnobudowlane i porządkowe, w tym między innymi: roboty pomocnicze przy demontażu, prace porządkowe i zabezpieczające. 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby/osób wykonującej/ych wskazane w ust.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby/osób wykonującej/ych wskazane w ust. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osoby/osób wykonującej/ych czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonuje/ą osoba/y zatrudniona/e na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tej/tych osoby/osób, imię/imiona i nazwisko/nazwiska tej/tych osoby/osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpisu osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby/osób wykonującej/ych wskazane w pkt. 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby/osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 9. Sposób realizacji zamówienia. Zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami, ustawą - Prawo budowlane i wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi. Prace muszą być wykonywane według powszechnie obowiązujących profesjonalnych standardów w tego rodzaju robotach oraz przy zachowaniu najwyższej staranności i bezpieczeństwa. Materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne atesty i świadectwa dopuszczające do użytku. Roboty winny być prowadzone w sposób jak najmniej uciążliwy dla mieszkańców budynków.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45332200-5


Dodatkowe kody CPV: 45331100-7, 45450000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 345434.73
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ANMAR Anna Traczyk-Nowakowska
Email wykonawcy: anmar_anmar@o2.pl
Adres pocztowy: ul.Strzykulska 45
Kod pocztowy: 05-850
Miejscowość: Strzykuły
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 187854.44
Oferta z najniższą ceną/kosztem 187854.44
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 441720.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.