To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-03
Ogłoszenie nr 510184005-N-2019 z dnia 03-09-2019 r.
Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Urząd Dzielnicy Ursus: Wymiana instalacji centralnego ogrzewania oraz rozprowadzenie instalacji centralnej ciepłej wody w budynku przy ul. Dzieci Warszawy 45.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 570789-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Urząd Dzielnicy Ursus, Krajowy numer identyfikacyjny 01525966001220,
ul. Plac Czerwca 1976 roku nr 1
-,
02-495
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 443 60 00, e-mail
imagdziarz@um.warszawa.pl, ursus.zzp@um.warszawa.pl, faks
22 443 60 11.
Adres strony internetowej (url): www.ursus.warszawa.pl
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
nie dotyczy
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana instalacji centralnego ogrzewania oraz rozprowadzenie instalacji centralnej ciepłej wody w budynku przy ul. Dzieci Warszawy 45.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):UD-XI-ZZP.271.35.WGN.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji centralnego ogrzewania oraz rozprowadzenie instalacji centralnej ciepłej wody w budynku przy ul. Dzieci Warszawy 45. 1) Zakres prac obejmował będzie między innymi: roboty w branży ogólnobudowlanej i sanitarnej związane z wymianą instalacji centralnego ogrzewania: demontaż starej instalacji wraz z grzejnikami i jej utylizacja oraz montaż nowej instalacji wraz z grzejnikami, armaturą towarzyszącą i izolacją termiczną, rozprowadzeniem instalacji ciepłej wody użytkowej (piony i poziomy wraz z osprzętem: zawory, zawory regulacyjne i wodomierze). 2. Kody CPV i ich nazwy: 45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Ogólne dane o budynku: budynek przy ul. Dzieci Warszawy 45 jest budynkiem mieszkalnym wielorodzinnym o kubaturze 5762,77 m3. Wybudowany przed 1956 r. usytuowany na działce nr 10, obręb 2-11-14. Posiada trzy kondygnacje naziemne, jest podpiwniczony. W budynku znajduje się 42 lokale mieszkalne. W piwnicy budynku znajdują się: wlot wody, wlot gazu, pomieszczenia mieszkalne, pomieszczenia gospodarcze, korytarze, istniejąca rozdzielnia c.o. Budynek posiada instalację zimnej wody i kanalizacji, która nie zostanie wymieniona. Obecnie podgrzew ciepłej wody realizowany jest w piecykach gazowych lub termach elektrycznych. Przewody rozprowadzające wody ciepłej wraz z wodomierzami i zaworami regulacyjnymi oraz c.o. będą prowadzone przez pomieszczenia piwniczne oraz inne pomieszczenia budynku. Instalacja wody ciepłej jest jednostrefowa. Budynek jest doposażony obecnie w węzeł c.o. który w przyszłości będzie modernizowany oraz doposażony przez VEOLIE w moduł c.w.u. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Zakres prac określają niżej wymienione dokumenty: 1) Przedmiar robót dotyczący instalacji centralnej ciepłej wody sporządzony dnia 29.05.2019 r. przez Arkadiusza Regułę - Głównego specjalistę na postawie opracowania wykonanego przez firmę MM SECURE DESIGN Maciej Maciąga. 2) Projekt budowlano-wykonawczy. Instalacja centralnej ciepłej wody wykonany przez firmę MM SECURE DESIGN Maciej Maciąga. 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Instalacja centralnej ciepłej wody wykonana przez firmę MM SECURE DESIGN Maciej Maciąga. 4) Przedmiar robót dotyczący instalacji centralnego ogrzewania sporządzony dnia 28.05.2019 r. przez Arkadiusza Regułę - Głównego specjalistę, na podstawie opracowania wykonanego przez firmę MM SECURE DESIGN, Maciej Maciąga. 5) Projekt budowlano-wykonawczy. Instalacja centralnego ogrzewania wykonany przez firmę MM SECURE DESIGN Maciej Maciąga. 6) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Instalacja centralnego ogrzewania wykonana przez firmę MM SECURE DESIGN Maciej Maciąga. 5. Zakres planowanych prac obejmuje między innymi: o Wykonanie instalacji wodociągowej ciepłej wody: - rozprowadzenie rur, wykonanie podejść dopływowych. - izolacja termiczna: izolacja rurociągów. - montaż armatury: kurka kulowego do wody, wielofunkcyjnego zaworu termostatycznego, zaworu antyskażeniowego, wodomierza jednostrumieniowego. - montaż baterii: jednouchwytowej, wannowej stojącej. - demontaż baterii: umywalkowej, zmywakowej, wannowej, natryskowej. - płukanie, próby szczelności, uruchomienie instalacji. - wykonanie robót budowlanych: przebicie otworów w ścianach, zamurowanie przebić w ścianach, mechaniczne wykucie bruzdy, zaprawianie bruzd, wykonanie przejścia p.poż. na rurę plastikową, wykonanie tulei ochronnych przy przejściu przez ściany i stropy. o Instalacja centralnego ogrzewania: - montaż rur, - izolacja termiczna: izolacja ciepłochronna, - założenie grzejników: stalowych drabinkowych, płytowych, - założenie armatury grzejnikowej: zaworów kulkowych, zaworów odcinających prostych, zaworów równoważących skośnych, zaworów termostatycznych prostych, głowicy termostatycznej, kaset p.poż, tulei ochronnych, - wykonanie próby szczelności, uruchomienie instalacji, - wykonanie robót budowlanych: przebicie otworów w ścianach, zamurowanie przebić w ścianach, mechaniczne wykucie bruzdy, zaprawianie bruzd, - demontaże: rurociągów stalowych, grzejnika żeliwnego członowego, naczynia wzbiorczego. 6. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby/osób wykonującej/ych czynności w zakresie realizacji zamówienia. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby/osób wykonującej/ych wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: roboty pomocnicze ogólnobudowlane i porządkowe, w tym między innymi: roboty pomocnicze przy demontażu, prace porządkowe i zabezpieczające. 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby/osób wykonującej/ych wskazane w ust.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby/osób wykonującej/ych wskazane w ust. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osoby/osób wykonującej/ych czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonuje/ą osoba/y zatrudniona/e na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tej/tych osoby/osób, imię/imiona i nazwisko/nazwiska tej/tych osoby/osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpisu osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby/osób wykonującej/ych wskazane w pkt. 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby/osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 9. Sposób realizacji zamówienia. Zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami, ustawą - Prawo budowlane i wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi. Prace muszą być wykonywane według powszechnie obowiązujących profesjonalnych standardów w tego rodzaju robotach oraz przy zachowaniu najwyższej staranności i bezpieczeństwa. Materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne atesty i świadectwa dopuszczające do użytku. Roboty winny być prowadzone w sposób jak najmniej uciążliwy dla mieszkańców budynków.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45332200-5
Dodatkowe kody CPV: 45331100-7, 45450000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
345434.73
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ANMAR Anna Traczyk-Nowakowska
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
187854.44
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana podłóg w Urzędzie Skarbowym w Jaśle
- Remont szatni w Szkole Podstawowej nr 4 w Rawie Mazowieckiej
- Modernizacja infrastruktury technicznej Pływalni Miejskiej im. Stefana Komendy w Busku-Zdroju w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - powtórzenie
- Usługi konserwacji i naprawy instalacji sanitarnej wodno-kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania oraz dostarczanie materiałów hydraulicznych niezbędnych do wykonania tych usług
- Modernizacja budynku szkoły w Zespole Szkół im. Ks. A. Kwiatkowskiego w Bychawie
- Przebudowa i rozbudowa budynku Urzędu Gminy Jabłonka z częścią przeznaczona na Izbę Pamięci Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego oraz Budzicieli Polskości w latach 1918-1920" - etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.