To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-23
Ogłoszenie nr 510183473-N-2020 z dnia 23-09-2020 r.
4 Wojskowy Oddział Gospodarczy: 4WOG.1200.2712.53.2020 Zakup z dostawą materiałów gospodarczych w podziale na 8 zadań: Zadanie 1 - Zakup z dostawą materiałów gospodarczych - SOI Gliwice Zadanie 2 - Zakup z dostawą materiałów gospodarczych - SOI Bytom Zadanie 3 - Zakup z dostawą materiałów gospodarczych - SOI Tarnowskie Góry Zadanie 4 - Zakup z dostawą materiałów gospodarczych - SOI Katowice Zadanie 5 - Zakup z dostawą materiałów gospodarczych - SOI Opole Zadanie 6 - Zakup z dostawą materiałów gospodarczych - SOI Krapkowice Zadanie 7 - Zakup z dostawą materiałów gospodarczych - SOI Bielsko-Biała Zadanie 8 - Zakup z dostawą materiałów gospodarczych - SOI Lubliniec
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 548266-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
4 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 24076379800000,
ul. ul. Gen. Andersa
47,
44-121
Gliwice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
261111371, e-mail
4wog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl, faks
261111232.
Adres strony internetowej (url): https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Wojskowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
4WOG.1200.2712.53.2020 Zakup z dostawą materiałów gospodarczych w podziale na 8 zadań: Zadanie 1 - Zakup z dostawą materiałów gospodarczych - SOI Gliwice Zadanie 2 - Zakup z dostawą materiałów gospodarczych - SOI Bytom Zadanie 3 - Zakup z dostawą materiałów gospodarczych - SOI Tarnowskie Góry Zadanie 4 - Zakup z dostawą materiałów gospodarczych - SOI Katowice Zadanie 5 - Zakup z dostawą materiałów gospodarczych - SOI Opole Zadanie 6 - Zakup z dostawą materiałów gospodarczych - SOI Krapkowice Zadanie 7 - Zakup z dostawą materiałów gospodarczych - SOI Bielsko-Biała Zadanie 8 - Zakup z dostawą materiałów gospodarczych - SOI Lubliniec
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):4WOG.1200.2712.53.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup z dostawą materiałów gospodarczych w podziale na 8 zadań: Zadanie 1 - Zakup z dostawą materiałów gospodarczych - SOI Gliwice Zadanie 2 - Zakup z dostawą materiałów gospodarczych - SOI Bytom Zadanie 3 - Zakup z dostawą materiałów gospodarczych - SOI Tarnowskie Góry Zadanie 4 - Zakup z dostawą materiałów gospodarczych - SOI Katowice Zadanie 5 - Zakup z dostawą materiałów gospodarczych - SOI Opole Zadanie 6 - Zakup z dostawą materiałów gospodarczych - SOI Krapkowice Zadanie 7 - Zakup z dostawą materiałów gospodarczych - SOI Bielsko-Biała Zadanie 8 - Zakup z dostawą materiałów gospodarczych - SOI Lubliniec, zgodnie z wyszczególnieniem asortymentu znajdującym się w formularzu cenowym odpowiednio do zadania oraz w projekcie umowy stanowiącymi załączniki do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: a. formularz cenowy stanowiący załącznik nr 5 - 12 do SIWZ odpowiednio do zadania b. wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ 1. CPV - 44619000-2, 1813000-8, 44521000-8, 3922430-0. 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4.Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych: 8 zadań - części. Wykonawca może składać oferty na dowolną ilość części. Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy zadania. 5. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień o których mowa wart. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. 6. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia -zakresu, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców oraz ich dane kontaktowe(załącznik nr 1 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XX SIWZ i we wzorze umowy. 7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia, z tym zastrzeżeniem, że Wykonawca nie może powierzyć wykonania całego zamówienia podwykonawcy/om. W przypadku gdy Wykonawca powierzy wykonanie całego zamówienia podwykonawcy/om Zamawiający odrzuci taką ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp w związku z art. 36a ust. 1 ustawy Pzp. 8. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności polegające na realizacji przedmiotu zamówienia. 9. Zamawiający nie przewiduje zastosowania prawa opcji do zwiększenia zakresu zamówienia po zrealizowaniu zamówienia podstawowego. 10. Uwaga: Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia/formularzu cenowym pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważny Zamawiający uzna asortyment, produkt o takim samym przeznaczeniu jak wskazany w załącznikach do SIWZ, co najmniej o takim samym zakresie użytkowania lub wyższym. Udowodnienie równoważności asortymentu, produktu spoczywa na Wykonawcy.Wykonawca jest zobligowany do udokumentowania równoważności poprzez załączenia stosownych dowodów - dokumentów do oferty. 11. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia/formularzu cenowym.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 44619000-2
Dodatkowe kody CPV: 18130000-8, 44521000-8, 39224300-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
1.W sprawach nieuregulowanych w SIWZ zastosowanie mają przepisy ustawy Pzp oraz Kodeksu cywilnego.2.Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenie aukcji elektronicznej. 3.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu za wyjątkiem przewidzianym w ustawie Pzp.4.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.5.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informuję, że: a.administratorem Pani/Pana danych osobowych jest4 Wojskowy Oddział Gospodarczy, 44-121 Gliwice, ul. Gen. Andersa 47, tel. 261 111229 oraz:b.pełniący obowiązki inspektorem ochrony danych osobowych w4Wojskowy Oddział Gospodarczy jest Pan ppłk Wojciech GĘBKA, kontakt: 261111600*;c.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, Nr sprawy: 4WOG.1200.2712.53.2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;d.odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. -Prawo zamówień publicznych, dalej "ustawa Pzp"; e.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;f.obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g.w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;h.posiada Pani/Pan:?na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących ;na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.Na podstawie art. 11 ust. 6a ustawy Pzp W przypadku danych osobowych zamieszczonych w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa o którym mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679 ( RODO), są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Z zastrzeżeniem, że prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. zgodnie z art. 8 ust. 5 ustawy Pzp tj. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.53)), zwanego dalej "rozporządzeniem 2016/679", w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI, do upływu terminu do ich wniesienia.W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa wart. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.i.nie przysługuje Pani/Panu:w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zakup z dostawą materiałów gospodarczych-SOI Gliwice |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
32777.11
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Techniczny TASTAL Justyna Socha
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
40315.84
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zakup z dostawą materiałów gospodarczych-SOI Bytom |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16059.16
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Techniczny TASTAL Justyna Socha
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
19752.77
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Zakup z dostawą materiałów gospodarczych - SOI Tarnowskie Góry |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
32868.24
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: JC CAR Jerzy Czubiński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
40427.94
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zakup z dostawą materiałów gospodarczych-SOI Katowice |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia postępowanie dla zadania nr4napodstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzptj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zakup z dostawą materiałów gospodarczych-SOI Opole |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
30052.60
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: JC CAR Jerzy Czubiński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
36964.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zakup z dostawą materiałów gospodarczych-SOI Krapkowice |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia postępowanie dla zadania nr8napodstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, tj. cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Zakup z dostawą materiałów gospodarczych-SOI Bielsko-Biała |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
26060.63
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Techniczny TASTAL Justyna Socha
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
32054.57
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Modernizacja istniejących ciągów kanalizacji sanitarnej i deszczowej w obrębie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Gliwicach (2)
- Modernizacja budynku przy ul. Noakowskiego 2 w Gliwicach wraz z podłączeniem do miejskiej sieci ciepłowniczej i sieci gazowej
- Remont izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych i tarasu południowego w budynku Przedszkola Miejskiego nr 40 w Gliwicach
- "Organizacja i przeprowadzenie szkoleń i kursów z podziałem na części".
- Przebudowa układu komunikacyjnego na terenie Zespołu Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach, 44-120 Pyskowice, ul. Kard. Wyszyńskiego 37
- "Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 5 w Gliwicach. Wymiana windy"
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki: tonerów, bębnów, pojemników na zużyty toner, nośników danych i środków czyszczących oraz papieru.
- Sukcesywne dostawy środków do utrzymania czystości i higieny na potrzeby Akademii Pożarniczej w Warszawie
- Dostawa odzieży roboczej oraz odzieży ochronnej i środków ochrony indywidualnej na potrzeby MZDIM Bytom w 2024 r. w podziale na zadania.
- Dostawa artykułów wyposażenia gospodarczo-higienicznego i biurowego na wyposażenie żłobka i przedszkola w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk.
- Dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych
- Dostawa sprzętu i wyposażenia gospodarczego na 2024/2025 rok.
więcej: Specjalna odzież robocza »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.