eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głowno › Budowa kanalizacji deszczowej w Pl. Reymonta i ul. Szkolnej w Głownie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-23

Ogłoszenie nr 510183338-N-2020 z dnia 23-09-2020 r.

Gmina Miasta Głowno: Budowa kanalizacji deszczowej w Pl. Reymonta i ul. Szkolnej w Głownie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 557058-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540123358-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasta Głowno, Krajowy numer identyfikacyjny 47205768400000, ul. Młynarska 15, 95-015 Głowno, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 427 191 151, e-mail ajaniak@glowno.pl, faks 427 191 151.
Adres strony internetowej (url): www.glowno.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa kanalizacji deszczowej w Pl. Reymonta i ul. Szkolnej w Głownie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ITB.271.19.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Budowę kanalizacji deszczowej w Placu Reymonta w Głownie wraz z odtworzeniem nawierzchni naszerokości wykopów, w tym: 1.1. Odwodnienie - kanalizacja deszczowa a) Roboty ziemne b) Roboty montażowe - kanał deszczowy z rur PVC Dz 400/11,7 mm - 121,16 mb, - kanał deszczowy z rur PVC Dz 315/9,2 mm - 24,79 mb - przykanaliki z rur PVC o śr. 200/5,9 mm - 36,00 mb - studnie rewizyjne o śr. 1200 mm - 6 szt, - studzienki ściekowe o śr. 500 mm - 9 szt. - próby szczelności kanałów. 1.2. Roboty drogowe - stabilizacja cementem Rm=2,5 MPa grub. 15 cm - 219,66 m2, - podbudowa z kruszywa grub. 20 cm - 219,66 m2, - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S grub. 4 cm - 219,66 m2, 1.3. Regulacja studni i wpustów do wysokości istniejącej nawierzchni 2. Budowę kanalizacji deszczowej w ulicy Szkolnej w Głownie wraz z odtworzeniem nawierzchni na szerokości wykopów, w tym: 2.1. Odwodnienie - kanalizacja deszczowa a) Roboty ziemne b) Roboty montażowe - kanał deszczowy z rur PVC Dz 400/11,7 mm - 205,85 mb, - przykanaliki z rur PVC o śr. 200/5,9 mm - 37,61 mb - studnie rewizyjne o śr. 1200 mm - 6 szt, - studzienki ściekowe o śr. 500 mm - 12 szt. - próby szczelności kanałów. 2.2. Roboty drogowe a) Roboty rozbiórkowe b) Roboty odtworzeniowe - krawężniki betonowe 15x30 cm na ławie betonowej z oporem - 24,00 mb, - stabilizacja cementem Rm=2,5 MPa grub. 15 cm - 301,45 m2, - podbudowa z kruszywa grub. 20 cm - 301,45 m2, - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S grub. 4 cm - 301,45 m2, - przebrukowanie istn. nawierzchni utwardzonych (kostak, trylinka) - 8,00 m2, - plantowanie terenu - 20,00 m2. 2.3. Regulacja studni i wpustów do wysokości istniejącej nawierzchni Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologia robót i zakres ich wykonania określone zostały w dokumentacji projektowej z uwzględnieniem części opisowej znajdującej się w przedmiarze robót, i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących odpowiednio załączniki do siwz. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy i nie stanowi, za wyjątkiem jego części opisowej, opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawca przy wycenie oferty może dowolnie modyfikować przedmiar robót. 1. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2014r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843 ze zm.), wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamowienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1040 ze zm.). 2. Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu wszystkich czynności przy robotach budowlanych związanych z wykonaniem zamówienia, o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. 3. Czynności wymienione w pkt 2 nie dotyczą czynności związanych z kierowaniem robotami i usług geodezyjnych. 4. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 3 czynności. Zamawiający uprawniony jest do żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 5. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych Wykonawca/Podwykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia, o treści wskazanej w pkt 4 w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 2. czynności w trakcie realizacji zamówienia. 6. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3. czynności Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy. 7. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanego przez Zamawiającego oświadczenia w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie, jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt 2.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45232130-2, 45233140-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 687899.99
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiebiorstwo produkcyjno Usługowo Handlowe EKOINŻBUD Łukasz Stępień
Email wykonawcy: stepienlukasz@poczta.fm
Adres pocztowy: Gomunin Kolonia ul Trybunalska 3
Kod pocztowy: 97-371
Miejscowość: Wola Krzysztoporska
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 360390.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 360390.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 620399.70
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.