To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-23
Ogłoszenie nr 510183121-N-2020 z dnia 23-09-2020 r.
Pleszewskie Centrum Medyczne w Pleszewie Sp. z o.o.: Remont pomieszczeń na potrzeby Poradni Ginekologicznej w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 569365-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Pleszewskie Centrum Medyczne w Pleszewie Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 30077008800000,
ul. Poznańska
125a,
63-300
Pleszew, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
062 74 20 700, e-mail
przetargi@szpitalpleszew.pl, faks
062 74 20 900, 7420903.
Adres strony internetowej (url): http://www.szpitalpleszew.pl/przetargi.php
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń na potrzeby Poradni Ginekologicznej w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Te 2300-18/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych branży ogólnobudowlanej, elektrycznej i sanitarnej w pomieszczeniach dostosowywanych na potrzeby Poradni Ginekologicznej. Zakres prac obejmuje: Branża budowalna 1)Wykonanie wyburzeń ścianek, demontaży stolarki drzwiowej, demontaż zabudowy sufitowej oraz zabudowy kanałów ciepłowniczych, 2)Przygotowanie bruzd i gniazd pod instalacje sanitarne i elektryczne, 3)Rozebranie zadaszenia przed wejściem do poradni, 4)Rozebranie nawierzchni z płyt betonowych przed poradnią, 5)Wykonanie ścian działowych wraz z tynkowaniem, gipsowaniem i malowaniem, 6)Wykonanie zabudów kanałów ciepłowniczych oraz sufitowych, 7)Wykonanie posadzek z wykładzin homogenicznych z PCV wraz z cokołami, 8)Wykończenie ścian pomieszczeń wykładzinami homogenicznymi z PCV w gabinetach i ubikacjach do pełnej wysokości pomieszczenia w reszcie pomieszczeń do wysokości 1,2 m, 9)Montaż stolarki drzwiowej, 10)Montaż stolarki okiennej wewnętrznej, 11)Montaż rolet materiałowych, nawietrzaków oraz wyklejeń w oknach, Branża sanitarna 12)Demontaże instalacji sanitarnej wraz z urządzeniami, 13)Demontaż grzejników, 14)Wykonanie podejść wod-kan do urządzeń, 15)Montaż urządzeń sanitarnych oraz wykonanie białego montażu, 16)Montaż grzejników typu medycznego, 17)Wykonanie instalacji wod-kan oraz C.O. do projektowanych urządzeń, 18)Zakup, dostawa i montaż zestawów klimatyzacyjnych dla wybranych pomieszczeń, 19)Wykonanie instalacji skroplin przy zestawach klimatyzacyjnych, 20)Wszystkie rurociągi prowadzone w posadzkach wyposażyć w izolację termiczną w postaci otuliny gr. 8 mm, Instalacja elektryczna 21)Demontaż istniejącej instalacji elektrycznej, 22)Wykonanie instalacji elektrycznej wysokoprądowej rezerwowej i podstawowej, 23)Wykonanie instalacji niskoprądowej ( sieci strukturalnej ), 24)Wykonanie rozdzielni elektroinstalacyjnej, 25)Wykonanie instalacji oświetleniowej ewakuacyjnej i podstawowej, 26)Montaż lampy bezcieniowej wraz z niezbędną instalacją ( lampa do montażu dostarczona przez inwestora ), 27)Zakup, dostawa, montaż lampy bezcieniowej wraz z niezbędną instalacją, 28)Instalację należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz szczegółowymi wytycznymi inwestora, 29)Instalację zasilającą remontowane pomieszczenia należy wykonać osobno dla zasilania rezerwowego i podstawowego dotyczy to zarówno gniazd zasilających jak i oświetlenia, 30)Instalacja oświetlenia awaryjnego musi współpracować z szpitalnym systemem centralnego testowania, 31)Przewody należy układać w bruzdach, korytach lub rurkach elektroinstalacyjnych, 32)Rozdzielnie remontowanych pomieszczeń należy zasilić z rozdzielni głównej bud. A, 33)Należy wykonać instalację p-poż. wraz z okablowaniem i doprowadzeniem instalacji do wskazanego węzła szpitalnej sieci p-poż.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45300000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
211246.39
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "Bartez" Rafał Mintus
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
255631.21
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PLESZEWA
- "Budowa budynku Centralnej Stacji Wodociągowej" w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Poprawa systemu zaopatrzenia w wodę w gminie Pleszew - etap II i III"
- Dostawy materiałów budowlanych z kamienia - niesort
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4343P na odcinku Zielona Łąka - Dobra Nadzieja.
- Sukcesywne dostawy worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
- Dostawy cementu workowanego
- "Budowa budynku warsztatowo - magazynowego" w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Poprawa systemu zaopatrzenia w wodę w gminie Pleszew - etap II"
więcej: przetargi w Pleszewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34 (2)
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
- Zagospodarowanie przestrzeni publicznych na terenie Gminy Szydłowo
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.