eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pleszew › Remont pomieszczeń na potrzeby Poradni Ginekologicznej w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-23

Ogłoszenie nr 510183121-N-2020 z dnia 23-09-2020 r.

Pleszewskie Centrum Medyczne w Pleszewie Sp. z o.o.: Remont pomieszczeń na potrzeby Poradni Ginekologicznej w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 569365-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Pleszewskie Centrum Medyczne w Pleszewie Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 30077008800000, ul. Poznańska 125a, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 062 74 20 700, e-mail przetargi@szpitalpleszew.pl, faks 062 74 20 900, 7420903.
Adres strony internetowej (url): http://www.szpitalpleszew.pl/przetargi.php

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont pomieszczeń na potrzeby Poradni Ginekologicznej w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Te 2300-18/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych branży ogólnobudowlanej, elektrycznej i sanitarnej w pomieszczeniach dostosowywanych na potrzeby Poradni Ginekologicznej. Zakres prac obejmuje: Branża budowalna 1)Wykonanie wyburzeń ścianek, demontaży stolarki drzwiowej, demontaż zabudowy sufitowej oraz zabudowy kanałów ciepłowniczych, 2)Przygotowanie bruzd i gniazd pod instalacje sanitarne i elektryczne, 3)Rozebranie zadaszenia przed wejściem do poradni, 4)Rozebranie nawierzchni z płyt betonowych przed poradnią, 5)Wykonanie ścian działowych wraz z tynkowaniem, gipsowaniem i malowaniem, 6)Wykonanie zabudów kanałów ciepłowniczych oraz sufitowych, 7)Wykonanie posadzek z wykładzin homogenicznych z PCV wraz z cokołami, 8)Wykończenie ścian pomieszczeń wykładzinami homogenicznymi z PCV w gabinetach i ubikacjach do pełnej wysokości pomieszczenia w reszcie pomieszczeń do wysokości 1,2 m, 9)Montaż stolarki drzwiowej, 10)Montaż stolarki okiennej wewnętrznej, 11)Montaż rolet materiałowych, nawietrzaków oraz wyklejeń w oknach, Branża sanitarna 12)Demontaże instalacji sanitarnej wraz z urządzeniami, 13)Demontaż grzejników, 14)Wykonanie podejść wod-kan do urządzeń, 15)Montaż urządzeń sanitarnych oraz wykonanie białego montażu, 16)Montaż grzejników typu medycznego, 17)Wykonanie instalacji wod-kan oraz C.O. do projektowanych urządzeń, 18)Zakup, dostawa i montaż zestawów klimatyzacyjnych dla wybranych pomieszczeń, 19)Wykonanie instalacji skroplin przy zestawach klimatyzacyjnych, 20)Wszystkie rurociągi prowadzone w posadzkach wyposażyć w izolację termiczną w postaci otuliny gr. 8 mm, Instalacja elektryczna 21)Demontaż istniejącej instalacji elektrycznej, 22)Wykonanie instalacji elektrycznej wysokoprądowej rezerwowej i podstawowej, 23)Wykonanie instalacji niskoprądowej ( sieci strukturalnej ), 24)Wykonanie rozdzielni elektroinstalacyjnej, 25)Wykonanie instalacji oświetleniowej ewakuacyjnej i podstawowej, 26)Montaż lampy bezcieniowej wraz z niezbędną instalacją ( lampa do montażu dostarczona przez inwestora ), 27)Zakup, dostawa, montaż lampy bezcieniowej wraz z niezbędną instalacją, 28)Instalację należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz szczegółowymi wytycznymi inwestora, 29)Instalację zasilającą remontowane pomieszczenia należy wykonać osobno dla zasilania rezerwowego i podstawowego dotyczy to zarówno gniazd zasilających jak i oświetlenia, 30)Instalacja oświetlenia awaryjnego musi współpracować z szpitalnym systemem centralnego testowania, 31)Przewody należy układać w bruzdach, korytach lub rurkach elektroinstalacyjnych, 32)Rozdzielnie remontowanych pomieszczeń należy zasilić z rozdzielni głównej bud. A, 33)Należy wykonać instalację p-poż. wraz z okablowaniem i doprowadzeniem instalacji do wskazanego węzła szpitalnej sieci p-poż.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45300000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 211246.39
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "Bartez" Rafał Mintus
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Smulsko 14
Kod pocztowy: 62-731
Miejscowość: Przykona
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 255631.21
Oferta z najniższą ceną/kosztem 255631.21
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 255631.21
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.