eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milanówek › Zaprojektowanie i wykonanie zadania w formule zaprojektuj i wybuduj pn."Poprawa jakości powietrza na terenie ZIT WOF poprzez budowę parkingów Parkuj i Jedź w Milanówku"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-23

Ogłoszenie nr 510182959-N-2020 z dnia 23-09-2020 r.

Urząd Miasta Milanówka: Zaprojektowanie i wykonanie zadania w formule zaprojektuj i wybuduj pn.: "Poprawa jakości powietrza na terenie ZIT WOF poprzez budowę parkingów Parkuj i Jedź w Milanówku"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 551209-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540121134-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miasta Milanówka, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Kościuszki 45, 05-822 Milanówek, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 022 7583061 w. 109, e-mail przetargi@milanowek.pl, faks 227 248 039.
Adres strony internetowej (url): https://milanowek.pl/bip/menu-przedmiotowe/zamowienia-publiczne-nowe/powyzej-30-000-eur/13704-zp-271-10-tom-2020-zaprojektowanie-i-wykonanie-zadania-w-formule-zaprojektuj-i-wybuduj-pn-poprawa-jakosci-powietrza-na-terenie-zit-wof-poprzez-budowe-parkingow-parkuj-i-jedz-w-milanowku

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zaprojektowanie i wykonanie zadania w formule zaprojektuj i wybuduj pn.: "Poprawa jakości powietrza na terenie ZIT WOF poprzez budowę parkingów Parkuj i Jedź w Milanówku"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.10.TOM.2020.JS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiot zamówienia publicznego stanowi wykonanie dwóch parkingów na terenie miasta Milanówka w formule ,,zaprojektuj i wybuduj''. 2) Część projektowa przedmiotu zamówienia w zakresie każdego z parkingów obejmuje w szczególności: a) wykonanie wymienionych w poniższych punktach opracowań i usług: - projektów budowlanych - w ilości 5 egz., - projektów wykonawczych - w ilości 5 egz., - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) - w ilości 5 egz., - przedmiarów robót - w ilości 5 egz., - kosztorysów inwestorskich - w ilości 3 egz. b) uzyskanie wszelkich wymaganych prawem zatwierdzeń, opinii, uzgodnień, ekspertyz i sprawdzeń rozwiązań projektowych oraz uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę, a także opracowanie wszelkich materiałów w zakresie wynikającym z przepisów prawa lub wymagań uprawnionych podmiotów. c) Wykonanie prac budowlanych zgodnie z projektem. d) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Przedmiot umowy należy wykonać w formie papierowej w ilościach egzemplarzy określonych powyżej jak również elektronicznej po (2 egz.) na nośniku elektronicznym CD lub DVD, w tym: - projekt budowlany, projekty wykonawcze w formacie (*.dwg/*.dxt) oraz (*.pdf), dla tekstu (*.pdf) i (*.doc), - przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie w formacie (*.ath) oraz (*.pdf), - STWiORB - w formacie (*.doc) oraz (*.pdf), - załączniki formalno-prawne w tym: decyzje, opinie, ekspertyzy, pozwolenia i uzgodnienia Wykonawca przekaże w oryginałach i na nośniku elektronicznym CD lub DVD w formacie (*.pdf) 3) Zamawiający wymaga ponadto aby: a) Wykonawca przekazał Zamawiającemu formę elektroniczną dokumentów objętych przedmiotem umowy (zeskanowane każde opracowanie w odrębnych plikach opatrzonych nazwą danego opracowania np. plik o nazwie "projekt budowlany", plik o nazwie "projekt wykonawczy", itp.), która będzie zgodna z formą papierową ww. opracowań, tj. forma elektroniczna w formacie (*.pdf) będzie zawierać wszelkie podpisy i pieczątki naniesione na papierze, w trakcie dokonywanych ustaleń i uzgodnień; b) projekt budowlany został sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1935) , a także zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (t.j. Dz. U. z 2003 r. poz. 1126 ze zm.); c) projekty wykonawcze zostały sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129 ze zm.); d) projekty wykonawcze powinny uzupełniać i uszczegóławiać projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do prawidłowego wykonania robót budowlanych oraz sporządzenia przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich; e) STWiORB zostaną sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129 ze zm.) f) przedmiary robót zostały sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129 ze zm.). g) kosztorysy inwestorskie zostały sporządzone w układzie branżowym jako oddzielne opracowania dla poszczególnych rodzajów robót. Kosztorys inwestorski będzie stanowił podstawę określenia wartości zamówienia na roboty budowlane. Należy go wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389) 4) Realizacja prac budowlanych zgodnie z zatwierdzonymi opracowaniami przygotowanymi na podstawie załączonego Programu Funkcjonalno-Użytkowego, dalej w treści jako ,,PFU'' stanowiącego zał. nr 3 do SIWZ, wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obejmować będzie: a) Parking nr 1 (część nr 1) - budowa mniejszego parkingu ,,Parkuj i Jedź'' zlokalizowanego przy ulicy Warszawskiej, pomiędzy ulicami Brzozową a Smoleńskiego; b) Parking nr 2 (część nr 2) - budowa większego parkingu Parkuj i Jedź, zlokalizowanego przy ulicy Warszawskiej, na odcinku pomiędzy sklepem ogrodniczym, a rejonem skrzyżowania z ulicą Z. Herberta. 2.Zamawiający - zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp - określa (w niżej wymienionym zakresie) wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia w całym okresie jego realizacji, z uwagi na okoliczności, iż wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 108 ze zm.), dalej "Kodeks pracy". W związku z tym: a) Zamawiający wskazuje rodzaj czynności w zakresie realizacji zamówienia, których dotyczy wymaganie zatrudnienia (przez cały okres realizacji przedmiotu umowy) na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę oraz Podwykonawcę osób wykonujących: - wszelkie czynności, których rodzaj charakteryzuje przynależność do tzw. kosztów bezpośrednich; wymóg dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych, czyli tzw. pracowników fizycznych wykonujących pracę fizyczną (rozumianą jako wykonywanie czynności wymagających ruchu oraz wysiłku, w tym związanych z posługiwaniem się określonymi narzędziami lub urządzeniami; pojęcie pracy fizycznej nie obejmuje wykonywania czynności administracyjno-biurowych), w szczególności obsługa maszyn budowlanych oraz wykonywanie prac remontowo montażowych Wymóg nie dotyczy w szczególności, osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. b) Wykonawca (lub Podwykonawca), przed zawarciem umowy z Zamawiającym, przekaże Zamawiającemu wykaz osób skierowanych do realizacji czynności, o których mowa w lit. a ze wskazaniem imienia i nazwiska danej osoby oraz wymiaru czasu pracy (pełen etat/część etatu). Osoby te muszą brać udział w realizacji zamówienia. Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązany jest do bieżącej aktualizacji ww. wykazu - zaktualizowany wykaz przedstawiany jest niezwłocznie, nie później niż w terminie 3 dni roboczych po dokonaniu zmiany w wykazie. Jednocześnie: - Wykonawca zobowiązuje się, iż czynności określone w lit. a będą w całym okresie realizacji umowy wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy; - przed zawarciem umowy z Zamawiającym oraz na każde ewentualne żądanie Zamawiającego (w terminie wskazanym przez Zamawiającego, jednak nie krótszym niż 3 dni robocze), Wykonawca przedstawi Zamawiającemu (do wglądu) dowody potwierdzające spełnianie wymagań dotyczących wykonywania (określonych w lit. a) czynności przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w szczególności zanonimizowane kopie umów o pracę lub oświadczenie własne Wykonawcy (odpowiednio Wykonawcy wraz z Podwykonawcą, jeżeli dotyczy Podwykonawcy); - oświadczenie własne Wykonawcy (odpowiednio Wykonawcy wraz z Podwykonawcą, jeżeli dotyczy Podwykonawcy) o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących powyższe czynności powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte oświadczeniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu zatrudnienia oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; - zmiana osób wykonujących przedmiot zamówienia zatrudnionych przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w trakcie trwania umowy jest możliwa po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego o zamiarze dokonania takiej zmiany i uzyskaniu jego zgody. W przypadku ww. zmiany Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu wykazu nowo zatrudnionych osób oraz dowodów, o których mowa tiret 2. i 3. Obowiązek ten Wykonawca zrealizuje w terminie 3 dni roboczych od dokonania przedmiotowej zmiany. c) Zamawiający zastrzega sobie, iż w przypadku powzięcia wątpliwości lub wiedzy o niewykonaniu przez Wykonawcę obowiązku, o którym mowa w lit. a może podjąć decyzję o przeprowadzeniu kontroli w szczególności poprzez poinformowanie Państwowej Inspekcji Pracy dalej jako ,,PIP´´. d) W przypadku, gdy wynik kontroli PIP wykaże nieprawidłowości w zakresie niedopełnienia warunku dotyczącego konieczności wykonywania czynności, o których mowa w lit. a przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, bądź Wykonawca nie przedstawi dokumentów o których mowa w lit. b tiret 2. lub przedłożone dowody nie potwierdzają postawionego warunku, Zamawiający naliczy stosowne kary umowne, których wysokość została określona we "Wzorze umowy", stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ". e) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zobowiązał Podwykonawców do zatrudnienia wskazanych osób na umowę o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy oraz do dokumentowania i przekładania stosownych dokumentów umożliwiających przeprowadzenie kontroli Podwykonawcy poprzez zastosowanie odpowiednich zapisów np. w zawieranych między Stronami umowach. Wykonawca odpowiada za wykonanie tego obowiązku również w stosunku do Podwykonawców. f) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dowodów potwierdzających zatrudnienie na umowę o pracę pracowników w określonym charakterze, skierowanych do pracy na rzecz Zamawiającego, lub nieprzedłożenie ich w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób na podstawie umów o pracę. g) Do każdej faktury składanej zgodnie z zasadami określonymi we Wzorze umowy, Wykonawca przedkładać będzie sprawozdanie z wykazem osób realizujących przedmiot zamówienia, a zatrudnionych przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45223320-5


Dodatkowe kody CPV: 71320000-7, 71247000-1, 71520000-9, 71320000-7, 45000000-7, 45111291-4, 45112710-5, 45231000-5, 45233222-1, 71322000-1, 45233120-6, 45232452-5, 45316213-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zaprojektowanie i wykonanie zadania w formule zaprojektuj i wybuduj pn.: "Poprawa jakości powietrza na terenie ZIT WOF poprzez budowę parkingów Parkuj i Jedź w Milanówku". Parking nr 1 (część nr 1) - budowa mniejszego parkingu ,,Parkuj i Jedź'' zlokalizowanego przy ulicy Warszawskiej, pomiędzy ulicami Brzozową a Smoleńskiego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1266520.12
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ROBOKOP Grzegorz Leonowicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dębowa nr 8 lok. 45
Kod pocztowy: 05-822
Miejscowość: Milanówek
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1377600.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1303186.33
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2620229.32
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wykonawca oświadcza, iż Przedmiot Umowy wykona z udziałem niżej wymienionego Podwykonawcy: Biuro Inżynierskie Marcin Płużyński, ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 9, 05-600 Grójec zawierając z nim stosowną umowę w formie pisemnej, pod rygorem nieważności: w zakresie opracowania dokumentacji projektowej.


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zaprojektowanie i wykonanie zadania w formule zaprojektuj i wybuduj pn.: "Poprawa jakości powietrza na terenie ZIT WOF poprzez budowę parkingów Parkuj i Jedź w Milanówku". Parking nr 2 (część nr 2) - budowa większego parkingu Parkuj i Jedź, zlokalizowanego przy ulicy Warszawskiej, na odcinku pomiędzy sklepem ogrodniczym, a rejonem skrzyżowania z ulicą Z. Herberta

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie w zakresie części nr II zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 Pzp tj. cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, jednocześnie Zamawiający nie mógł zwiększyć kwoty którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tego zadania, która wynosi: 2 510 289,81 zł (brutto).

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.