To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-22
Ogłoszenie nr 510182765-N-2020 z dnia 22-09-2020 r.
Gmina Płoty: Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego w m. Słudwia Gmina Płoty
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 560661-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Płoty, Krajowy numer identyfikacyjny 85718232420000,
ul. Pl. Konstytucji 3 Maja
1,
72-310
Płoty, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
913 851 415, e-mail
i.majewska@ploty.pl, faks
913 851 866.
Adres strony internetowej (url): www.bip.ploty.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego w m. Słudwia Gmina Płoty
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.05.2020.IM
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa wraz z montażem elementów wyposażenia placu zabaw i siłowni zewnętrznej w ramach realizacji zadania pn. "Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego w m. Słudwia Gmina Płoty" współfinansowane ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach "Programu rozwoju małej infrastruktury sportowo-rekreacyjnej o charakterze wielopokoleniowym - Otwarte Strefy Aktywności (OSA) EDYCJA 2019" Zakres i rodzaj zamówienia : W celu wykonania przedmiotu zamówienia należy dostarczyć i zamontować urządzenia wymienione poniżej: Elementy wyposażenia kompleksu sportowo-rekreacyjnego w miejscowości Słudwia Gmina Płoty 1. SIŁOWNIA ZEWNĘTRZNA: a) Orbitrek - 1 szt. - opis techniczny zawarty w Projekcie Zagospodarowania Terenu stanowiącym załącznik do SIWZ; b) Wahadło - 1 szt. - opis techniczny zawarty w Projekcie Zagospodarowania Terenu stanowiącym załącznik do SIWZ; c) Wyciąg górny - 1 szt. - opis techniczny zawarty w Projekcie Zagospodarowania Terenu stanowiącym załącznik do SIWZ; d) Wioślarz - 1 szt. - opis techniczny zawarty w Projekcie Zagospodarowania Terenu stanowiącym załącznik do SIWZ; e) Wyciąg dolny (wyciskanie siedząc) - 1 szt. - opis techniczny zawarty w Projekcie Zagospodarowania Terenu stanowiącym załącznik do SIWZ; f) Rower - 1 szt. - opis techniczny zawarty w Projekcie Zagospodarowania Terenu stanowiącym załącznik do SIWZ; g) Regulamin siłowni zewnętrznej - 1 szt. - opis techniczny zawarty w Projekcie Zagospodarowania Terenu stanowiącym załącznik do SIWZ; h) 2. PLAC ZABAW: a) Zestaw zabawowy - 1 kpl. - opis techniczny zawarty w Projekcie Zagospodarowania Terenu stanowiącym załącznik do SIWZ; b) Huśtawka potrójna - 1 kpl. - opis techniczny zawarty w Projekcie Zagospodarowania Terenu stanowiącym załącznik do SIWZ; c) Bujak sprężynowy - 2 szt. - opis techniczny zawarty w Projekcie Zagospodarowania Terenu stanowiącym załącznik do SIWZ; d) Ogrodzenie placu zabaw - 1 kpl. - opis techniczny zawarty w Projekcie Zagospodarowania Terenu stanowiącym załącznik do SIWZ; e) Ławka parkowa - 3 szt. - opis techniczny zawarty w Projekcie Zagospodarowania Terenu stanowiącym załącznik do SIWZ; f) Kosz na śmieci - 1 szt. - opis techniczny zawarty w Projekcie Zagospodarowania Terenu stanowiącym załącznik do SIWZ; g) Regulamin placu zabaw - 1 szt. - opis techniczny zawarty w Projekcie Zagospodarowania Terenu stanowiącym załącznik do SIWZ; 3. STREFA RELAKSU: a) Stół do ping-ponga - 1 szt. - opis techniczny zawarty w Projekcie Zagospodarowania Terenu stanowiącym załącznik do SIWZ; b) Stół do szachów - 1 szt. - opis techniczny zawarty w Projekcie Zagospodarowania Terenu stanowiącym załącznik do SIWZ; c) Stojak na rowery - 1 szt. - opis techniczny zawarty w Projekcie Zagospodarowania Terenu stanowiącym załącznik do SIWZ; d) Ławka parkowa - 2 szt. - opis techniczny zawarty w Projekcie Zagospodarowania Terenu stanowiącym załącznik do SIWZ; e) Kosz na śmieci - 2 szt. - opis techniczny zawarty w Projekcie Zagospodarowania Terenu stanowiącym załącznik do SIWZ; f) Nasadzenia- 4 szt.. - opis techniczny zawarty w Projekcie Zagospodarowania Terenu stanowiącym załącznik do SIWZ; Montaż urządzeń w gruncie zgodnie z zaleceniami producenta. Zamawiający nie ogranicza wykonawcom zastosowania dowolnej kolorystyki czy kształtów. Ważne jest aby zachować parametry techniczne i wytrzymałościowe materiałów, można zastosować urządzenia o parametrach równoważnych lub innych nie gorszych niż posiadają zaprojektowane urządzenia. Każde urządzenie powinno posiadać czytelne tabliczki znamionowe. W RAMACH REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WYKONAWCA JEST ZOBOWIAZANY DO WYKONANIA POD URZĄDZENIAMI PLACU ZABAW NAWIERZCHNI BEZPIECZNEJ ORAZ ZOBOWIĄZANY JEST DO ZAŁOŻENIA KSIĄŻKI DLA KAŻDEGO Z OBIEKTÓW. Pod urządzenia zabawowe przewidziana jest nawierzchnia bezpieczna piaskowa o miąższości 30 cm. Nawierzchnia ta stanowi: ok. 120 m2,. Aby wykonać ten rodzaj nawierzchni należy zdjąć humus i wykonać koryto, następnie wyprofilować dno koryta i na zagęszczonej warstwie żwiru ułożyć geowłókninę. Całość koryta wypełnić piaskiem o uziarnieniu 0,2-2,0mm (bez frakcji pyłowej). Taki rodzaj nawierzchni (o gr. 30cm) charakteryzować się będzie odpowiednimi parametrami nawierzchni bezpiecznej, amortyzującej upadek z zaprojektowanych urządzeń. OBOWIĄZKIEM WYKONAWCY JEST DOSTAWA I MONTAŻ TABLIC REGULAMINOWYCH ZGODNYCH Z TREŚCIĄ PRZEKAZANĄ PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO. Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek sprawdzić zakres i rodzaj robót z projektem zagospodarowania terenu i uwzględnić powyższe w oferowanej cenie ryczałtowej. 2.2. Zamawiający uzna urządzenia, o zbliżonym wyglądzie i wielkości (dopuszcza się +/- 20% różnicy w wymiarach), które będą spełniać te same funkcje co urządzenia wymienione w PROJEKTACH ZAGOSPODAROWANIA TERENU stanowiącym załącznik do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby wszystkie elementy wyposażenia były fabrycznie nowe, wolne od wad, dopuszczone do używania i posiadać minimum 36 miesięczny okres gwarancji. Materiały i urządzenia muszą posiadać aktualne i odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszystkie wymogi norm określonych prawem i dopuszczenia do stosowania, a ich montaż zgodny z wytycznymi producenta. Wszystkie urządzenia muszą być wykonane zgodnie z Normami Polski bądź odpowiednikami europejskimi. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone przedmioty są uszkodzone, bądź nie odpowiadają przedmiotowi zamówienia pod względem jakości, funkcjonalności i parametrów technicznych, Wykonawca wymieni je na inne właściwe na własny koszt. Wykonawca zobligowany jest do załączenia kart technicznych, szkiców, rysunków wraz z instrukcją w jęz. polskim. Dostawę i montaz? należy wykonać zgodnie z Projektami Zagospodarowania Terenu stanowiącymi załączniki do SIWZ. Montaż w pełni kompletny wraz z wykonaniem robót towarzyszących (np. ziemnych, fundamentowych i innych), które to należy ująć w cenie oferty. Szczegółowy zakres zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja projektowa wraz ze specyfikacją urządzeń i Umowa. Wszystkie urządzenia siłowni zamontowane w ramach realizacji inwestycji muszą spełniać wymogi norm dotyczące siłowni zewnętrznych PN-EN 16630. Urządzenia placu zabaw muszą być zgodne z normą PN-EN 1176-1. 2.3. W ramach niniejszego zamówienia oraz ceny oferty Wykonawca zobligowany będzie do wykonania oraz zapewnienia: a) sprawnej organizacji i zagospodarowania zaplecza budowy, tj. zorganizowania zaplecza budowy i zaplecza socjalnego dla potrzeb własnych wraz z zabezpieczeniem dostawy mediów niezbędnych dla ich funkcjonowania (zapewnienie dostawy wody i energii elektrycznej, odprowadzenia nieczystości), b) zapewnienie zgodnych z przepisami prawa warunków bhp i ppoż., c) w przypadku korzystania z podwykonawców - koordynowania robót podwykonawców, ponosząc za nich pełną odpowiedzialność, d) zapewnienie nadzoru technicznego nad realizowanym zadaniem, nadzoru nad personelem w zakresie porządku i dyscypliny pracy, e) wymagania dotyczące robót - wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, p.poż., z zalecaniami przedstawiciela Zamawiającego, oraz zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej i wytycznymi niniejszej Specyfikacji, a także z pozostałymi załącznikami, f) Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia należytego stanu i porządku terenu budowy, a także (w razie z korzystania) dróg, nieruchomości, urządzeń, obiektów itp., które Wykonawca naruszył przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, g) Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu instrukcji użytkowania i obsługi zamontowanych urządzeń. h) ogrodzenie i oznakowanie terenu budowy oraz odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót, wygrodzenie stref niebezpiecznych - zgodnie z obowiązującymi przepisami, i) uzyskanie zatwierdzenia materiałów budowlanych przed wbudowaniem przez Inspektora Nadzoru / przedstawiciela Zamawiającego oraz przekazywanie na bieżąco: dokumentów potwierdzających zgodność zastosowanych materiałów z polską lub europejską normą, z adnotacją o miejscu wbudowania. W przypadku zamiaru zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych dodatkowo wymagana jest akceptacja Projektanta, j) dostarczenia gwarancji producentów dla zamontowanych urządzeń i sprzętu, w przypadku, gdy gwarancja producenta jest dłuższa niż okres gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót, k) usunięcie poza teren budowy wszelkich urządzeń tymczasowych, zaplecza itp., po zakończeniu robót, l) przestrzegania jako wytwarzający odpady przepisów prawnych wynikających z ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2019 r. poz. 1396, z późn. zm.),oraz ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2019 r. poz. 701 z poźn. zm.), m) Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, ma obowiązek w pierwszej kolejności poddania odpadów budowlanych odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest on niemożliwy lub nie jest uzasadniony z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania powstałych odpadów do unieszkodliwienia. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania tymi odpadami, jako warunek dokonania odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. n) Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy. o) Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia z materiałów własnych, zakupionych przez siebie i zgodnych z wymaganiami w dokumentacji projektowej. p) Wszystkie materiały z rozbiórki Wykonawca podda unieszkodliwieniu na własny koszt. q) Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie i dopuszczonych do stosowania. Przy wykonywaniu robót budowlanych Wykonawca zastosuje wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (T.j. Dz. U. z 2020r., poz. 215) oraz w przepisach wykonawczych do tej ustawy. r) Wykonawca przygotuje oraz złoży u Zamawiającego podczas odbioru końcowego robót kompletną dokumentację na wykonany przedmiot zamówienia, a w szczególności: s) instrukcje użytkowania, t) dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia ( atesty, certyfikaty deklaracje zgodności, karty produktu), u) inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki ze zmianami naniesionymi w trakcie realizacji zadania, 2.4. Wspólny słownik CPV : Oznaczenie wg Wspólnego Słownika zamówień : Kod CPV - 45112720-8 Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych Kod CPV - 45212140-9 Obiekty rekreacyjne plac zabaw i siłownia 2.5. Rozwiązania równoważne W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia i w Projekcie Zagospodarowania Terenu Zamawiający użył normy, aprobaty, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust 1 - 3 ustawy Pzp, należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ oraz dokumentacji technicznej. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania "lub równoważna". Gdziekolwiek w dokumentacji przetargowej powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zbadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów o ile w SIWZ nie postanowiono inaczej. W przypadku, gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez Zamawiającego. Różnice pomiędzy powołanymi normami a ich proponowanymi zamiennikami muszą być dokładnie opisane przez Wykonawcę i przedłożone Zamawiającemu do zatwierdzenia. Jeżeli w dokumentacji stanowiącej załącznik do SIWZ wskazano w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem "minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego dostawy spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Posługiwanie się nazwami producentów/ produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt/ jego źródło przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. 2.6. Gwarancja Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na wykonaną w ramach zamówienia dostawę i montaż elementów dostarczonych w ramach realizacja zamówienia na okres minimalny 36 miesięcy. Warunki gwarancji opisuje projekt umowy. Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego- niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. Udzielając gwarancji wykonawca zapewni bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia. Przeglądy będą odbywały się raz w roku, chyba, że gwarancja producenta danego materiału wymaga częstszych przeglądów gwarancyjnych. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZAWARTY JEST W SIWZ ORAZ W ZAŁĄCZNIKU NR 8 DO SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45112720-8
Dodatkowe kody CPV: 45212140-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
104700.96
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: WERAN Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
116973.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dotyczących "budowy skateparku na działce o numerze ewidencyjnym 678/12 Przy ul. Kujawskiej w Solcu Kujawskim"
- Modernizacja infrastruktury sportowej w Szkole podstawowej nr 28 w Warszawie przy ul. Gościeradowskiej 18/20.
- Budowa zbiornika wodnego w miejscowości Długosiodło
- "Modernizacja kortu tenisowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą na boisku sportowym w Głuchowie"
- Budowa miejsc postojowych oraz przebudowa drogi dojazdowej w sąsiedztwie budynku przy ul. Botanicznej 23 - etap 2
- Budowa Pumptracka przy ul. Słonecznej
więcej: Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.