eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztynek › Dostawa i montaż lamp solarnych w ramach zadaniaRozwiązywanie problemów oświetlenia w Gminie Olsztynek w tym z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-02

Ogłoszenie nr 510182740-N-2019 z dnia 02-09-2019 r.

Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka: Dostawa i montaż lamp solarnych w ramach zadania: Rozwiązywanie problemów oświetlenia w Gminie Olsztynek w tym z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 569975-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka, Krajowy numer identyfikacyjny 52933800000000, ul. ul. Ratusz 1, 11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 89 51954 50, e-mail ratusz@olsztynek.pl, faks 895 195 457.
Adres strony internetowej (url): www.bip.olsztynek.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i montaż lamp solarnych w ramach zadania: Rozwiązywanie problemów oświetlenia w Gminie Olsztynek w tym z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZBI.271.1.10.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa fabrycznie nowych 37 sztuk ulicznych lamp solarnych i ich montaż na terenie Gminy Olsztynek w miejscowościach wskazanych przez Zamawiającego w ramach realizacja zadania pn. "Dostawa i montaż lamp solarnych w ramach zadania: Rozwiązywanie problemów oświetlenia w Gminie Olsztynek w tym z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii". 2. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia i montażu lampy o następujących parametrach: 1) Oprawa oświetleniowa uliczna LED montowana na wysięgniku: a) moc oprawy min. 20W, b) strumień świetlny min. 2000 lm, c) temperatura barwowa 4000K, d) wydajność świetlna 100-140lm/W, e) współczynnik oddawania barw min 70, f) stopień ochrony IP66, g) odporność na uderzenia IK08, h) klasa ochronności II, i) średni okres trwałości znamionowej L80 min. 70000 godzin, j) możliwość regulacji mocy oprawy w zależności od poziomu naładowania akumulatora, k) regulacja kąta nachylenia oprawy 0-15 st, l) rozsył światła szeroki , ł) montaż oprawy na wysokości min. 5,0m 2) Akumulator: a) żelowy do instalacji solarnych, b) uszczelniony, c) pełny głęboki cykl rozładowania, d) bezobsługowy, e) montaż na słupie lub w ziemi w skrzynce baterii/obudowie, f) czas autonomii baterii akumulatorów dla 4 ciągłych pochmurnych i deszczowych dni, g) posiadający wymagane atesty, deklaracje, certyfikaty. 3) Obudowa/skrzynka akumulatora: a) z materiały PVC, b) wodoodporna, c) antywłamaniowa, d) rozpraszająca ciepło, e) umożliwiająca łatwą konserwację akumulatorów , f) w komplecie z rurą PVC na kable. 4) Panel fotowoltaiczny: a) Panel fotowoltaiczny polikrystaliczny, b) o mocy min. 2x130W, c) gwarancja producenta 25lat (25 lat - 80%). 5) Kontroler: a) kontroler typu MPPT, b) z czujnikiem zmierzchu, c) automatyczne odłączenie zasilanego obciążenia, d) możliwość programowania trybów świecenia. 6) Słup oświetleniowy: a) stalowy, b) ocynkowany ogniowo, c) wysokość min. 6m, d) grubość ścianki min. 3mm, e) wyposażony w mocowanie wysięgnika i panelu fotowoltaicznego, f) profil okrągły lub sześciokątny zwężający się ku górze. 7) Fundament słupa: a) prefabrykowany, certyfikowany, b) dostosowany do słupa, oprawy i panelu fotowoltaicznego, c) przystosowany do I i II strefy wiatrowej. 8) Parametry zestawu: a) autonomia min. 4 dni, b) czas pracy 8-14godzin / dzień (pełnej mocy), c) temperatura pracy -25oC do 55oC d) obliczenia obciążenia ze względu na ciężar urządzeń montowanych na słupie oraz obciążenia wiatrem na cały system tj. słup, panel, oprawa, akumulator w przypadku montażu na słupie, e) posiadający wymagane atesty, deklaracje, certyfikaty, f) system przystosowany do strefy wiatrowej I i II. 3. Zamawiający przekazania Wykonawcy informację o dokładnej lokalizacji lamp najpóźniej w dniu podpisania umowy. 4. Wykonawca w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy przedstawi harmonogram dostaw i prac montażowych. 5. Przed przystąpieniem do montażu Wykonawca uzyska pisemną akceptację Zamawiającego co do przedstawionego rozwiązania. Wykonawca dostarczy do akceptacji: 1) karty katalogowe całego zestawu z charakterystycznymi danymi technicznymi, 2) rysunki montażowe i wymiarowe zestawu, 3) pełne zestawienie elementów składowych zestawu, 4) obliczenia obciążenia ze względu na ciężar urządzeń montowanych na słupie oraz obciążenia wiatrem na cały system tj. słup, panel, oprawa, akumulator w przypadku montażu na słupie, 5) obliczenia ładowania i czasu autonomii zestawu, 6) deklarację zgodności producenta z wymogami dyrektyw Unii Europejskiej, lub certyfikat uprawniający do znakowania wyrobów znakiem bezpieczeństwa "B", 7) deklarację, że lampy solarne (komplet urządzeń) będący przedmiotem dostawy są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 31.52.00.00 - Lampy i oprawy oświetleniowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 245754.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: WICHARY TECHNIC SP. Z O.O.
Email wykonawcy: biuro@wicharytechnic.pl
Adres pocztowy: ul. Handlowa 2B
Kod pocztowy: 41-807
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 188866.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 188866.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 270258.59
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.