eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drezdenko › Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania"Przebudowa ulicy Pierwszej Brygady w Drezdenku"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-21

Ogłoszenie nr 510181524-N-2020 z dnia 21-09-2020 r.

Urząd Miejski: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania: "Przebudowa ulicy Pierwszej Brygady w Drezdenku"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 560128-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miejski, Krajowy numer identyfikacyjny 00053000575110, ul. ul. Warszawska 1, 66-530 Drezdenko, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 095 7638027; 7620202, e-mail inwestycje@drezdenko.pl, faks 095 7620220.
Adres strony internetowej (url): www.bip.drezdenko.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania: "Przebudowa ulicy Pierwszej Brygady w Drezdenku"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RI.271.1.15.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania: "Przebudowa ulicy Pierwszej Brygady w Drezdenku" 1. Rodzaj zamówienia: usługi 2. Zakres czynności obejmuje: 1) Przeprowadzanie wielobranżowego (branża drogowa, sanitarna, elektryczna) nadzoru inwestorskiego budowy pod względem zgodności robót z projektem, umową na roboty budowlane, przepisami techniczno-budowlanymi, dokumentacją przetargową t.j. SIWZ, jakości robót oraz wbudowywanych materiałów. 2) Organizowanie oraz uczestnictwo w radach budowy co najmniej jeden raz w tygodniu (w okresie prowadzenia robót instalacyjnych również inspektorzy branżowi). 3) Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania robót. 4) Inspektor Nadzoru w porozumieniu z Kierownikiem Budowy rozstrzyga wątpliwości natury technicznej powstałe w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu. W sprawach objętych zakresem nadzoru autorskiego Inspektor Nadzoru działa w uzgodnieniu z przedstawicielem nadzoru autorskiego. 5) W razie stwierdzenia niezgodności wykonywania robót budowlanych z dokumentacją projektową, nieprawidłowości procesów technologicznych, użycia niewłaściwych materiałów, wad w wykonywaniu lub prowadzeniu robót w sposób powodujący podwyższenie kosztów budowy bądź mogących narazić Zamawiającego na straty, Inspektor Nadzoru zwraca na to uwagę Kierownikowi Budowy i zawiadamia o nich Zamawiającego. 6) W razie konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych Inspektor Nadzoru spisuje, wspólnie z Zamawiającym, Kierownikiem Budowy, protokół konieczności. 7) Jeżeli zajdzie konieczność wykonania robót zamiennych, dodatkowych lub zaniechania wykonywania niektórych robót po spełnieniu odpowiednich warunków Inspektor Nadzoru będzie zobowiązany zweryfikować wycenę tych robót przygotowaną przez Wykonawcę robót budowlanych, dokonać stosownej korekty jeśli będzie to konieczne i dokonać ostatecznej akceptacji. 8) W razie potrzeby wykonania robót innych niż określone w projekcie, wynikających z konieczności zapobieżenia bezpośredniemu niebezpieczeństwu, zabezpieczenia robót już wykonanych lub uniknięcia strat, Inspektor Nadzoru jest obowiązany podjąć wiążącą decyzję co do natychmiastowego wykonania takich robót dodatkowych. Decyzję w tej sprawie Inspektor Nadzoru podejmuje w porozumieniu z Zamawiającym. 9) Inspektor Nadzoru ma obowiązek sprawdzenia robót ulegających zakryciu lub zanikających. 10) Po zakończeniu oraz po wykonaniu przewidzianych w odrębnych przepisach i umowie prób i sprawdzeń, Inspektor Nadzoru potwierdza w dzienniku budowy zapis Kierownika Budowy gotowość obiektu lub robót do odbioru (jeżeli dotyczy) oraz należyte urządzenie i uporządkowanie terenu budowy. 11) Sprawdzanie wniosków materiałowych. 12) Przeprowadzanie protokolarnego odbioru robót. 13) Przygotowywanie rozliczeń oraz dokumentacji odbiorowej. 14) Analiza dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz kontakt z projektantami. 15) Pełnienie obowiązków wynikających z Prawa Budowlanego (art. 25) tj.: o reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; o sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10 Prawa budowlanego; o sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; o potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy. 16) Organizowanie przeglądów gwarancyjnych oraz nadzór nad usuwaniem wad i usterek w okresie rękojmi i/lub gwarancji. 17) Wyegzekwowanie od wykonawcy robót dokumentacji budowy i dokumentacji powykonawczej i przekazanie jej (uporządkowanej i kompletnej) Zamawiającemu. 18) Sprawdzanie dokumentów niezbędnych do wystawienia faktur częściowych pod kątem wystąpienia przesłanek do ich wystawienia, zakresu robót i kwoty do zapłaty (pod względem merytorycznym, formalnym rachunkowym), na zasadach określonych w umowie z Wykonawcą Inwestycji, bez prawa ich odbioru. 19) Naliczanie kar umownych wobec wykonawcy robót oraz określenie wysokości szkody i ewentualnie odszkodowania, w przypadkach gdy wysokość szkody przewyższa wysokość określonych przez strony kar umownych, a ponadto przekazywanie tych danych Zamawiającemu w celu ich egzekwowania. 20) Ustalenie podstaw i wysokości odszkodowania należnego Zamawiającemu, w przypadku nienależytego bądź wadliwego wykonania robót. 21) Przygotowywanie rozliczeń końcowych i dokonanie ich najpóźniej w ciągu 7 dni od dnia uzyskania pozwolenia na użytkowanie w uzgodnieniu z Wykonawcą Inwestycji, przy udziale przedstawiciela Zamawiającego, nadzór nad przygotowaniem druków PT. 22) kontrolowanie realizacji inwestycji w zakresie postępu prac zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym (o ile był wymagany) oraz informowanie Zamawiającego na bieżąco o postępach w realizowanych robotach budowlanych i niezwłoczne powiadomienie Zamawiającego, o możliwości niedotrzymania terminu wykonania zadania przez Wykonawcę. 3. Nadzór będzie obejmował roboty polegające na przebudowie ulicy Pierwszej Brygady w Drezdenku. Długość ulicy objęta przebudową wynosi 0,79 km. Przebudowa będzie polegała na wykonaniu nawierzchni asfaltowej jezdni oraz wykonaniu chodników, ścieżki rowerowej, oświetlenia drogowego, kanalizacji sanitarnej, deszczowej oraz sieci wodociągowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 80000.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Lubuskie Centrum Budownictwa Pasywnego Michał Kruczkowski
Email wykonawcy: biuro@lcbp.pl
Adres pocztowy: Chwalęcice, ul. Żwirowa 204
Kod pocztowy: 66-415
Miejscowość: Kłodawa
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 38900.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 38900.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 150060.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.