eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomianki › Modernizacja placu zabaw przy ul. Waligóry wraz z doposażeniem punktu rekreacyjno-sportowego przy placu zabaw" - zad. 2020/33.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-21

Ogłoszenie nr 510181362-N-2020 z dnia 21-09-2020 r.

Gmina Łomianki: Modernizacja placu zabaw przy ul. Waligóry wraz z doposażeniem punktu rekreacyjno-sportowego przy placu zabaw" - zad. 2020/33.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 568631-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Łomianki, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Warszawska 115, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 888 98 01, e-mail umig@lomianki.pl, faks 22 888 98 02.
Adres strony internetowej (url): https://bip.lomianki.pl/bip/zamowienia-publiczne/przetargi

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja placu zabaw przy ul. Waligóry wraz z doposażeniem punktu rekreacyjno-sportowego przy placu zabaw" - zad. 2020/33.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RZP.271.24.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1 Przedmiotem zamówienia jest modernizacja placu zabaw przy ul. Waligóry wraz z doposażeniem punktu rekreacyjno-sportowego przy placu zabaw - zad. 2020/33. 3.2 Szczegółowy sposób wykonania oraz zakres i rodzaj poszczególnych robót obejmujących przedmiot zamówienia został określony w "Projekcie budowlanym" oraz "Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót". 3.3 Przedmiar robót należy traktować jako dokument dodatkowy, nie służący do obliczania ceny oferty. 3.4 Roboty powinny być wykonane w następującym zakresie: * roboty przygotowawcze - uprzątnięcie terenu, ogrodzenie i zabezpieczenie przed dostępem osób niepowołanych, * przeniesienie kosza do gry w koszykówkę, * demontaż stołu do tenisa i utylizacja, * demontaż i utylizacja istniejących urządzeń wyposażenia placu, * przeniesienie i montaż zabawek istniejących, * usunięcie istniejącej nawierzchni poliuretanowej pod karuzelą tarczową, * usunięcie istniejącego drzewa, * wykonanie oświetlenia, * tyczenie stref bezpiecznych urządzeń, * usunięcie górnej warstwy ziemi urodzajnej z terenu nowoprojektowanego placu zabaw wraz z wywozem urobku poza teren robót, * korytowanie pod nawierzchnie piaskową, * wykonanie fundamentów kotwiących, umożliwiających montaż urządzeń zabawowych, * montaż obrzeży betonowych, stanowiących obramowanie nawierzchni piaskowej, * wykonanie nowej warstwy nawierzchni piaskowej, * montaż małej architektury i urządzeń zabawowych na terenie projektowanego placu zabaw wg wytycznych producenta, * wykonanie nawierzchni z maty przerostowej, * wykonanie trawnika z siewu, * uprzątnięcie terenu. 3.5 Wymagania w stosunku do Wykonawcy: 1. Wykonawca, z którym będzie zawarta umowa, zobowiązany jest przedłożyć kosztorysy ofertowe które będą miały zastosowanie na etapie wykonania przedmiotu umowy w sytuacji przerwania realizacji zamówienia i wystąpienia okoliczności polegających np. na wypłaceniu wynagrodzenia z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia lub okoliczności wynagrodzenia za ewentualne zabezpieczenie przerwanych robót. 2. Należy zapewnić obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 3. Roboty muszą być prowadzone zgodnie z "warunkami technicznymi przygotowania i odbioru robót budowlano-montażowych". Zastosowane materiały muszą posiadać atest i być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie. Wszystkie roboty budowlane należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami (w szczególności ustawy prawo budowlane, przepisami bhp. i p.poż oraz branżowymi), jak również zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, a także z należytą starannością, zachowaniem właściwej organizacji pracy i zapewnieniem dobrej jakości. 4. Zamawiający dopuszcza zmianę wymiarów poziomych i pionowych wynikających z niedokładności budowlanej, wymianę urządzeń na identyczne pod względem technicznym i wizualnym po konsultacji z projektantem. Warunkiem dopuszczenia tych zmian jest jednoczesne spełnienie wszystkich zapisów prawa budowlanego oraz innych szczególnych przepisów prawa dotyczących inwestycji. Mając powyższe na uwadze Wykonawca wykaże, że zastosowane materiały posiadają parametry takie same lub lepsze niż określone w przedmiarach, poprzez podanie w ofercie wykazu zastosowanych produktów równoważnych z podaniem ich nazwy i dokładnym opisem parametrów oraz załączy kopie atestów, certyfikatów, aprobat technicznych lub deklaracji zgodności, jakie dany produkt posiada, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie w szczególności: ? ustawą z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016. poz. 1570 tj. z dnia 28.09.2016 r. ? rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 17.11.2016 r. w sprawie aprobat technicznych oraz jednostek organizacyjnych upoważnionych do ich wydawania (Dz.U. z 2016 r., poz. 1968 z późn. zm.); ? rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 17.11.2016 r. w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. z 2016 r., poz. 1966). 5. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. 6. Uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach w celu omówienia spraw związanych z realizacją przedmiotu umowy. 7. Przekazania Zamawiającemu Planu ochrony drzew w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy. 8. Przedkładanie Zamawiającemu na bieżąco kserokopii wszelkich wystąpień, wniosków wraz załącznikami oraz uzgodnień, opinii i decyzji wraz z załącznikami. 9. Wykonanie zadania z dołożeniem należytej staranności. 10. Wywóz odpadów budowlanych i składowanie ich na zorganizowanym wysypisku odbywa się na koszt Wykonawcy. 11. Zapewnienie na własny koszt materiałów, sprzętu, narzędzi, transportu i dostaw niezbędnych do wykonania robót objętych umową, zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową. Wbudowane materiały muszą odpowiadać normom oraz posiadać stosowne atesty. 12. Niezwłoczne sygnalizowanie Zamawiającemu zaistnienie istotnych problemów, których Wykonawca, mimo dołożenia należytej staranności nie będzie w stanie rozwiązać we własnym zakresie. Zamawiający zastrzega jednak, że nie będzie wykonywał za Wykonawcę działań, do których Wykonawca zobowiązał się na podstawie zawartej umowy. 13. Zapewnienie stałego i wykwalifikowanego personelu, w tym kierownika budowy spełniającego wymagania SIWZ. Powierzenie funkcji kierownika budowy osobie, która posiada odpowiednie uprawnienia budowlane oraz posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 14. Uzyskanie pisemnej zgody Zamawiającego na zmianę kierownika budowy po wykazaniu, że kierownik budowy spełnia wymagania określone w SIWZ. Brak sprzeciwu Zamawiającego w ciągu 3 dni od przedstawienia przez Wykonawcę wniosku o zmianę kierownika budowy zgodnie z wymaganiami SIWZ, uważa się za wyrażenie zgody. 15. Przekazanie Zamawiającemu oświadczenia kierownika budowy o podjęciu obowiązków. 16. Uzgodnienie z Zamawiającym lokalizacji zaplecza budowy. 17. Protokolarne przejęcie terenu, na którym będą wykonywane roboty. 18. Urządzenie terenu budowy i zaplecza budowy wraz z jego zasilaniem w energię elektryczną i doprowadzeniem wody (na własny koszt). Koszty zużycia energii elektrycznej i wody ponosi Wykonawca. 19. Oznakowanie terenu budowy w widocznym miejscu tablicą informacyjną oraz ogłoszeniem zawierającym dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia oraz wykonania i utrzymania w należytej sprawności oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób trzecich. 20. Zapewnienie możliwości przejazdu (służby komunalne, służby ratownicze) oraz dojazdu i dojścia do wszystkich obiektów zlokalizowanych w rejonie budowy. 21. Sporządzenie planu BIOZ przed rozpoczęciem prac. 22. Ochrona mienia, zabezpieczenia przeciwpożarowego, przestrzeganie przepisów BHP, utrzymanie ogólnego porządku na terenie budowy. 23. Przestrzeganie w czasie prowadzenia robót wszelkich przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego. 24. Prowadzenie dziennika budowy, księgi obmiaru robót. 25. Opracowanie harmonogramu finansowo - rzeczowego robót. 26. Naprawienie wszelkich szkód powstałych z winy Wykonawcy w trakcie realizacji robót oraz doprowadzenia terenu budowy do stanu pierwotnego po zakończeniu robót. 27. Uporządkowanie terenu budowy oraz zaplecza budowy po zakończeniu robót i przekazanie go protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu w dacie odbioru końcowego robót. 28. Zawiadomienie Zamawiającego z 3-dniowym wyprzedzeniem o terminie robót ulegających zakryciu. Jeżeli Wykonawca nie poinformuje o tych faktach Zamawiającego, zobowiązany będzie na jego żądanie odkryć roboty, a następnie przywrócić do stanu poprzedniego na swój koszt. 29. Zabezpieczenia miejsca znalezienia niewypałów, niewybuchów i amunicji przed dostępem osób nieuprawnionych i powiadomienie odpowiednich służb i przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca nie ponosi kosztów związanych z wydobywaniem, transportowaniem i unieszkodliwianiem niewypałów, niewybuchów i amunicji. 30. Wykonywanie badań zagęszczenia gruntów w miejscach wykonania wykopów oraz dołączenie wyników badań do dokumentacji powykonawczej. 31. Przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy najpóźniej w dniu odbioru końcowego, w skład której powinny wejść następujące dokumenty: - inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza - protokoły odbiorów technicznych, atesty, certyfikaty, gwarancje i świadectwa pochodzenia wbudowanych materiałów i urządzeń, - dokumentacja powykonawcza obiektu wraz z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie budowy, potwierdzonymi przez kierownika budowy, przedstawiciela Zamawiającego i projektanta, - dziennik budowy, - oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu z projektem, obowiązującymi przepisami i polskimi normami, - oświadczenie kierownika budowy o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy, a także drogi, ulicy lub sąsiedniej nieruchomości w przypadku korzystania z nich, - protokoły badań i sprawozdań. 32. Prace należy realizować zgodnie z dokumentacją projektową: 1) Doposażenie istniejącego placu zabaw przy ul. Waligóry w Dziekanowie Leśnym w gminie Łomianki. 3.6 W przypadku, gdy w STW i OR lub innym dokumencie stanowiącym Opis przedmiotu zamówienia użyto znaku towarowego Zamawiający informuje, iż w każdym takim przypadku dopuszcza się rozwiązania równoważne, a znak towarowy został zastosowany w celach informacyjnych. 3.7 Wykaz usług i robót na podstawie art. 29. pkt. 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych, które Zamawiający określa jako wymagające zatrudnienia osób przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: Lp Zakres: Usługi wymagające zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę 1 -11 roboty rozbiórkowe wymaga się 12 - 27 roboty budowlane wymaga się 13-17 dostawa urządzeń nie wymaga się 18 - 24 roboty budowlane wymaga się 25 - 32 dostawa urządzeń wymaga się 33-34 roboty budowlane wymaga się 35-36 roboty ziemne wymaga się 37 dostawa urządzeń nie wymaga się 38-39 usługi geodezyjne nie wymaga się 3.8 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach 3-7 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45112000-5, 45112700-2, 45112723-9, 37535200-9, 45316100-6, 45233250-6, 77314100-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Modernizacja placu zabaw przy ul. Waligóry wraz z doposażeniem punktu rekreacyjno-sportowego przy placu zabaw" - zad. 2020/33.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 152800.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AS BUD Albert Śpiewakowski
Email wykonawcy: asbud.firma@wp.pl
Adres pocztowy: Ul. Ciołkosza 2/41
Kod pocztowy: 03-134
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 187944.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 175398.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 257552.47
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.