eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miechów › Dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala św. Anny w Miechowie w ramach projektu "Małopolska Tarcza Antykryzysowa - pakiet medyczny" dla działania 9.2 usługi społeczne i zdrowotne, poddziałania 9.2.1 usługi społeczne i zdrowotne w regionie - Małopolska Tarcza Antykryzysowa - Pakiet Medyczny

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-18

Ogłoszenie nr 510180545-N-2020 z dnia 18-09-2020 r.

Szpital św. Anny w Miechowie: Dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala św. Anny w Miechowie w ramach projektu "Małopolska Tarcza Antykryzysowa - pakiet medyczny" dla działania 9.2 usługi społeczne i zdrowotne, poddziałania 9.2.1 usługi społeczne i zdrowotne w regionie - Małopolska Tarcza Antykryzysowa - Pakiet Medyczny

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie współfinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 9 Oś Priorytetowa Region Spójny Społecznie, Działanie 9.2 Usługi Społeczne i Zdrowotne, Poddziałanie 9.2.1 Usługi Społeczne i Zdrowotne w Regionie. Projekt pn. "Małopolska Tarcza Antykryzysowa - Pakiet Medyczny"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 569030-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szpital św. Anny w Miechowie, Krajowy numer identyfikacyjny 00030438400000, ul. ul. Szpitalna 3, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 413 820 308, e-mail przetargi@szpital.miechow.pl, faks 413 820 342.
Adres strony internetowej (url): www.szpital.miechow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Szpital

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala św. Anny w Miechowie w ramach projektu "Małopolska Tarcza Antykryzysowa - pakiet medyczny" dla działania 9.2 usługi społeczne i zdrowotne, poddziałania 9.2.1 usługi społeczne i zdrowotne w regionie - Małopolska Tarcza Antykryzysowa - Pakiet Medyczny

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

26/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala św. Anny w Miechowie w ramach projektu "Małopolska Tarcza Antykryzysowa - pakiet medyczny" dla działania 9.2 usługi społeczne i zdrowotne, poddziałania 9.2.1 usługi społeczne i zdrowotne w regionie - Małopolska Tarcza Antykryzysowa - Pakiet Medyczny. Zamówienie podzielone jest na osiem części/zadań:Zadanie nr 1 - Diatermia chirurgiczna (1 zestaw),Zadanie nr 2 - Kamery z detektorem ruchu na stanowiska IT wraz z konsolami zbiorczymi monitorowania IT (10 zestawów),Zadanie nr 3 - Urządzenie do aktywnej regulacji temperatury pacjenta ; system grzewczy (1 kpl.),Zadanie nr 4 - Urządzenie do aktywnej regulacji temperatury pacjenta ; system grzewczo - chłodzący (1 kpl.),Zadanie nr 5 - Stetoskop (1 szt.),Zadanie nr 6 - Konsole pielęgniarskie i szyby izolacyjne konsoli pielęgniarskich (5 zestawów),Zadanie nr 7 - Komora izolacyjna (1 szt.),Zadanie nr 8 - Hełmy do wentylacji nieinwazyjnej z dodatnim ciśnieniem końcowo wydechowym (5szt.)Szczegółowe, wymagane parametry sprzętu znajdują się w załączniku nr 2 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33100000-1


Dodatkowe kody CPV: 33157000-5, 33190000-8, 42500000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: zadanie 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 63000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Pol-Med Plus Lidia Kuśnierz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Czarnochowice 67
Kod pocztowy: 32-020
Miejscowość: Wieliczka
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 68040.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 68040.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 68040.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: zadanie 2

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 3 Prawo zamówień publicznych informujemy, że w prowadzonym postępowaniu przetargowym oferta złożona przez Wykonawcę PAKTRONIK z siedzibą w Miechowie przy ul. Prądzyńskiego 36 do zadania nr 2 została odrzucona z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy -Prawo zamówień publicznych z uwagi na to, że jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust.2 pkt 3 ustawy Pzp. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7 Prawo zamówień publicznych zamawiający informuje, że postępowanie w zadaniu 2, zostało unieważnione w trybie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych -nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: zadanie 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13271.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FORMED Spółka z ograniczona odpowiedzialnością, Sp.k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Leśnianka 97
Kod pocztowy: 34-300
Miejscowość: Żywiec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14333.22
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14333.22
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14333.22
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: zadanie 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 27227.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FORMED Spółka z ograniczona odpowiedzialnością, Sp.k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Leśnianka 97
Kod pocztowy: 34-300
Miejscowość: Żywiec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 29405.16
Oferta z najniższą ceną/kosztem 29405.16
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 29405.16
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: zadanie 5

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7 Prawo zamówień publicznych zamawiający informuje, że postępowanie w zadaniu 5 zostało unieważnione w trybie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych -nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: zadanie 6

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7 Prawo zamówień publicznych zamawiający informuje, że postępowanie w zadaniu 6, zostało unieważnione w trybie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych -nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: zadanie 7

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7 Prawo zamówień publicznych zamawiający informuje, że postępowanie w zadaniu7 zostało unieważnione w trybie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych -nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: zadanie 8

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7 Prawo zamówień publicznych zamawiający informuje, że postępowanie w zadaniu 8 zostało unieważnione w trybie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych -nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.