To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-18
Ogłoszenie nr 510180545-N-2020 z dnia 18-09-2020 r.
Szpital św. Anny w Miechowie: Dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala św. Anny w Miechowie w ramach projektu "Małopolska Tarcza Antykryzysowa - pakiet medyczny" dla działania 9.2 usługi społeczne i zdrowotne, poddziałania 9.2.1 usługi społeczne i zdrowotne w regionie - Małopolska Tarcza Antykryzysowa - Pakiet Medyczny
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie współfinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 9 Oś Priorytetowa Region Spójny Społecznie, Działanie 9.2 Usługi Społeczne i Zdrowotne, Poddziałanie 9.2.1 Usługi Społeczne i Zdrowotne w Regionie. Projekt pn. "Małopolska Tarcza Antykryzysowa - Pakiet Medyczny"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 569030-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital św. Anny w Miechowie, Krajowy numer identyfikacyjny 00030438400000,
ul. ul. Szpitalna
3,
32-200
Miechów, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
413 820 308, e-mail
przetargi@szpital.miechow.pl, faks
413 820 342.
Adres strony internetowej (url): www.szpital.miechow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Szpital
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala św. Anny w Miechowie w ramach projektu "Małopolska Tarcza Antykryzysowa - pakiet medyczny" dla działania 9.2 usługi społeczne i zdrowotne, poddziałania 9.2.1 usługi społeczne i zdrowotne w regionie - Małopolska Tarcza Antykryzysowa - Pakiet Medyczny
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):26/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala św. Anny w Miechowie w ramach projektu "Małopolska Tarcza Antykryzysowa - pakiet medyczny" dla działania 9.2 usługi społeczne i zdrowotne, poddziałania 9.2.1 usługi społeczne i zdrowotne w regionie - Małopolska Tarcza Antykryzysowa - Pakiet Medyczny. Zamówienie podzielone jest na osiem części/zadań:Zadanie nr 1 - Diatermia chirurgiczna (1 zestaw),Zadanie nr 2 - Kamery z detektorem ruchu na stanowiska IT wraz z konsolami zbiorczymi monitorowania IT (10 zestawów),Zadanie nr 3 - Urządzenie do aktywnej regulacji temperatury pacjenta ; system grzewczy (1 kpl.),Zadanie nr 4 - Urządzenie do aktywnej regulacji temperatury pacjenta ; system grzewczo - chłodzący (1 kpl.),Zadanie nr 5 - Stetoskop (1 szt.),Zadanie nr 6 - Konsole pielęgniarskie i szyby izolacyjne konsoli pielęgniarskich (5 zestawów),Zadanie nr 7 - Komora izolacyjna (1 szt.),Zadanie nr 8 - Hełmy do wentylacji nieinwazyjnej z dodatnim ciśnieniem końcowo wydechowym (5szt.)Szczegółowe, wymagane parametry sprzętu znajdują się w załączniku nr 2 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33100000-1
Dodatkowe kody CPV: 33157000-5, 33190000-8, 42500000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: zadanie 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
63000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Pol-Med Plus Lidia Kuśnierz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
68040.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: zadanie 2 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 3 Prawo zamówień publicznych informujemy, że w prowadzonym postępowaniu przetargowym oferta złożona przez Wykonawcę PAKTRONIK z siedzibą w Miechowie przy ul. Prądzyńskiego 36 do zadania nr 2 została odrzucona z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy -Prawo zamówień publicznych z uwagi na to, że jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust.2 pkt 3 ustawy Pzp. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7 Prawo zamówień publicznych zamawiający informuje, że postępowanie w zadaniu 2, zostało unieważnione w trybie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych -nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: zadanie 3 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13271.50
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FORMED Spółka z ograniczona odpowiedzialnością, Sp.k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14333.22
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: zadanie 4 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
27227.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FORMED Spółka z ograniczona odpowiedzialnością, Sp.k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
29405.16
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: zadanie 5 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7 Prawo zamówień publicznych zamawiający informuje, że postępowanie w zadaniu 5 zostało unieważnione w trybie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych -nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: zadanie 6 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7 Prawo zamówień publicznych zamawiający informuje, że postępowanie w zadaniu 6, zostało unieważnione w trybie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych -nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: zadanie 7 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7 Prawo zamówień publicznych zamawiający informuje, że postępowanie w zadaniu7 zostało unieważnione w trybie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych -nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: zadanie 8 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7 Prawo zamówień publicznych zamawiający informuje, że postępowanie w zadaniu 8 zostało unieważnione w trybie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych -nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MIECHOWA
- Wykonanie prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych w Pałacu Myszkowskich w Książu Wielkim
- Dostawa myjni dezynfektorów oraz maceratora dla potrzeb Szpitala św. Anny w Miechowie.
- Budowa ciągu pieszo - rowerowego na terenie Gminy Miechów
- Świadczenie usługi w zakresie wykonania napraw bieżących, konserwacji oraz okresowych przeglądów technicznych aparatury i sprzętu medycznego - powtórka.
- "Remont (modernizacja) dróg dojazdowych do pól na terenie gminy Miechów" - powtórzenie
- Przebudowa budynku mieszkalnego Wolica 12 na kancelarię L-ctwa Chrusty
więcej: przetargi w Miechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medyczno-szkoleniowego oraz innego wyposażenia
- Usługa konserwacji, serwisu i napraw urządzeń klimatyzacji, wentylacji mechanicznej i automatyki w obiektach Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części
- Dostawa urządzeń medycznych stanowiących wyposażenie bloku operacyjnego w SPZOZ w Myszkowie z podziałem na 4 części.
- 54/TP/ZP/D/2024 Dostawa mikrokoagulometru POCT wraz z odczynnikami
- Dostawa wyposażenia do Pracowni Diagnostyki Histopatologicznej, Cytologicznej i Molekularnej.
- Sukcesywna dostawa akcesoriów i materiałów laboratoryjnych
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.