eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › wyłonienie Wykonawcy w zakresie pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru nad realizacją zamierzenia inwestycyjnego polegającego na budowie nowego parku w Czyżynach przy ul. Stella Sawickiego w Krakowie, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. Znak sprawy54/2019

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-28

Ogłoszenie nr 510180260-N-2019 z dnia 28-08-2019 r.

Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie: wyłonienie Wykonawcy w zakresie pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru nad realizacją zamierzenia inwestycyjnego polegającego na budowie nowego parku w Czyżynach przy ul. Stella Sawickiego w Krakowie, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. Znak sprawy: 54/2019

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 554234-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 36177709700000, ul. Za Torem 22, 30-542 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48 1220102240, e-mail przetargi@zzm.krakow.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): https://zzm.krakow.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

wyłonienie Wykonawcy w zakresie pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru nad realizacją zamierzenia inwestycyjnego polegającego na budowie nowego parku w Czyżynach przy ul. Stella Sawickiego w Krakowie, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. Znak sprawy: 54/2019

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

54/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.1 Zakres usług nadzoru inwestorskiego objętych przedmiotem zamówienia dotyczy odpowiednio: 1.1.1 usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej, 1.1.2 usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego w branży inżynieryjnej drogowej, 1.1.3 usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, 1.1.4 usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, 1.1.5 usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego w branży terenów zieleni/ogrodniczej, 1.1.6 usługi pełnienia nadzoru przyrodniczego. 1.2 W ramach zamówienia Inspektor Nadzoru będzie koordynował, nadzorował, kontrolował i rozliczał realizację ww. zadania, które obejmuje w szczególności: 1.2.1 budowę instalacji elektroenergetycznej oświetlenia terenu wraz z latarniami parkowymi i iluminacją, 1.2.2 montaż poidełek, kurtyn zamgławiających oraz toalety publicznej wraz z infrastrukturą techniczną (wew. linia zasilająca, wew. Instalacja wod.-kan.), 1.2.3 budowę obiektów i elementów małej architektury, 1.2.4 montaż urządzeń zabawowych, w tym zestawu zabawowego Wall Holla, 1.2.5 budowę strefy sportowej (boisko wielofunkcyjne, siłownia na wolnym powietrzu, urządzenia parkour parku), 1.2.6 budowę nawierzchni betonowej i żwirowej, 1.2.7 wykonanie nasypów ziemnych wraz z założeniem trawników, 1.2.8 nasadzenia zieleni (drzewa, krzewy, kompozycje roślin bylinowych), 1.2.9 w ramach nadzoru przyrodniczego - nadzór nad zebraniem i przemieszczeniem z terenu inwestycji osobników ślimaka winniczka, 1.2.10 inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym m.in. oznakowanie oraz zabezpieczenie terenu budowy na czas wykonywania robót, organizację zaplecza, wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej, w tym inwentaryzacji do programu R3Trees. 1.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki oraz wymagania związane z ich realizacją opisane są w pkt 3)11. SIWZ poniżej, wzorze umowy i załączniku do SIWZ przywołanym poniżej. 1.4 Wykonawca robót budowlanych wykonuje prace zgodnie z umową, dokumentacją projektową, STWiORB-em, warunkami, jakie zostały nałożone na zamierzenie inwestycyjne decyzjami administracyjnymi, m.in. Decyzją nr 666/6740.1/2018r. z dnia 13 kwietnia 2018r. Prezydenta Miasta Krakowa zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę, Pozwoleniem nr 233/18 06.04.2018r. Miejskiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót budowlanych w otoczeniu zabytku wpisanego do rejestru zabytków na podstawie dokumentacji projektowej, oraz pozostałymi dokumentami - stanowiąca Załącznik do SIWZ i będąca jego integralną częścią (1 plik w formacie zip) kompletna dokumentacja przedstawiająca całość zadania będącego przedmiotem nadzoru znajduje się na stronie zzm.krakow.pl w zakładce Przetargi, pn. Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych w zakresie zagospodarowania terenu przyszłego parku w Czyżynach w Krakowie, w ramach zadania z budżetu obywatelskiego pn.: "Zamieszkaj obok parku", dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. Znak sprawy: 5/2019. https://zzm.krakow.pl/przetargi.html?task=szczegolyPrzetarg&id=355 1.5 Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi na wykonane usługi, liczonych od dnia odbioru przedmiotu umowy. 1.6 Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy PZP, polegających na powtórzeniu podobnych usług nadzoru inwestorskiego w danej specjalności na terenie objętym przedmiotem zamówienia lub zlokalizowanym w pobliżu, a w szczególności w bezpośrednim sąsiedztwie lub w innych terenach zlokalizowanych na obszarze Gminy Miejskiej Kraków, do 100% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego, co zostało skalkulowane przy szacowaniu wartości zamówienia podstawowego, na warunkach przewidzianych w umowie dla zamówienia podstawowego. Podstawowym warunkiem ewentualnego udzielenia zamówienia podobnego będzie fakt, iż Wykonawca realizował usługi w terminie i z najwyższą starannością oraz pozytywna ocena Zamawiającego dotycząca jakości wykonania usługi podstawowej. Ponadto ewentualnie udzielenie Wykonawcy zamówienia podstawowego zamówienia podobnego warunkowane jest też tym, że zapewni on nie gorszy standard i jakość oraz warunki wykonywania nowego zamówienia niż dotyczące zamówienia podstawowego, a także że Wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy, jak również strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia. Zamówienia podobne mogą dotyczyć wykonania usług w zakresie powtórzenia realizacji podobnych usług nadzoru nad robotami budowlanymi, odpowiednio w danych branżach lub w niektórych z nich. 2. Wykonawca zapewni realizację zamówienia sukcesywnie w terminie do dnia 17 lipca 2020r., liczonym od dnia udzielenia zamówienia, tj. zawarcia umowy. 3. Wykonawca musi przedstawić cenę ryczałtową oferty za przedmiot umowy wyliczoną w oparciu o własną kalkulację i przedstawić jej wartość odpowiednio we wzorze Formularza oferty stanowiącym integralną część SIWZ, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ i doświadczenia zawodowego. 4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ i jej załącznikach. 5. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców - do oferty powinien być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań. 6. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ. 7. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ. 8. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały również we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ,

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1


Dodatkowe kody CPV: 71520000-9, 71244000-0, 71313000-5, 71313450-4, 90710000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 170731.71
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Budowlany Adam Kozłowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: pl. Obr. Westerplatte 13/10
Kod pocztowy: 34-100
Miejscowość: Wadowice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 147477.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 147477.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 202273.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.