To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-18
Ogłoszenie nr 510180212-N-2020 z dnia 18-09-2020 r.
Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu: Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa
drogi powiatowej nr 1868K ul. Oświęcimska w km od 3+150 do km 3+527 w miejscowości Skidziń, Powiat Oświęcimski"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 574733-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, Krajowy numer identyfikacyjny 72181652031130,
ul. ul. Wyspiańskiego
10,
32-602
Oświęcim, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
(033) 8449600, e-mail
szp@powiat.oswiecim.pl, faks
(033) 8449619.
Adres strony internetowej (url): www.powiat.oswiecim.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1868K ul. Oświęcimska w km od 3+150 do km 3+527 w miejscowości Skidziń, Powiat Oświęcimski"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SZP.272.19.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn.:"Przebudowa drogi powiatowej nr 1868K ul. Oświęcimska w km 3+150 do km 3+527 w miejscowości Skidziń, Powiat Oświęcimski". Zakres robót obejmuje: przebudowę jezdni, przebudowę zjazdów, przebudowę i budowę chodników, budowę solarnego oświetlenia przejścia dla pieszych, budowę sieci kanalizacji deszczowej, zabezpieczenie istniejącej infrastruktury technicznej poprzez montaż rur ochronnych i zabudowę studni dwudzielnych, montaż prefabrykowanych elementów oporowych typu L, wykonanie oznakowania drogowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają odpowiednio załączniki do SIWZ, tj.: a) dokumentacja projektowa, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (ST), c) przedmiar robot. Warunki realizacji robót określają odpowiednio: wzór umowy oraz ST stanowiące załączniki do SIWZ. Zamawiający dla zadań będących przedmiotem zamówienia dokonał zgłoszenia robót budowlanych. Wykonawca jest zobowiązany: o wykonać i uzgodnić na swój koszt projekt organizacji ruchu na czas budowy oraz wykonać roboty wnikające z tego projektu wraz z bieżącym utrzymaniem wykonanego oznakowania i jego likwidacją po zakończeniu robót; o w trakcie prowadzenia robót zorganizować dojścia i dojazdy do nieruchomości znajdujących się w obszarze prowadzonych robót, a jeżeli zajdzie taka potrzeba, należy przewidzieć objazdy i dojazdy tymczasowe; o prowadzić roboty z uwzględnieniem wszelkich uzgodnień z administratorami sieci i urządzeń istniejących w obszarze prowadzonych robót; o elementy uzbrojenia podziemnego należy zlokalizować za pomocą przekopów kontrolnych i w razie konieczności zabezpieczyć zgodnie z wymaganiami określonymi w uzgodnieniach branżowych oraz dokonać regulacji wysokościowej pokryw tych urządzeń; o zapewnić sprawowanie kierownictwa budowy i robót przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do prowadzenia prac, w poszczególnych specjalnościach zgodnych z przedmiotem zamówienia. Za koordynację robót branżowych w tym wykonywanych przez podwykonawców i prowadzenie dokumentacji budowy odpowiada kierownik budowy. UWAGA: Wykonawca jest zobowiązany do ułożenia (wykonania) warstwy bitumicznej ścieralnej całą szerokością bez szwu technologicznego. Jeżeli dokumentacja projektowa, ST lub przedmiary robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp, dopuszcza składanie "produktów" równoważnych. Wszelkie "produkty" pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, na stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby które będą (podczas realizacji zamówienia) wykonywać czynności o charakterze robót fizycznych - zgodnie z dokumentacją projektową, tj.: roboty w zakresie budowy dróg, roboty rozbiórkowe, roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych, roboty w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej, wykonywanie oznakowania drogowego. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: zawarto we wzorze umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV: 45232300-5, 45111200-0, 45232451-8, 45231300-8, 45233000-9, 45233222-1, 45233221-4, 45233290-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2085849.87
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowo-Transportowe "HANDREM" Wiesław Słowik
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1632887.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- DOSTAWĘ LEKU DO PROGRAMÓW LEKOWYCH "Rak płuca"
- DOSTAWA PODŁOŻY I TESTÓW DO HODOWLI PRĄTKA GRUŹLICY WRAZ Z DZIERŻAWĄ AUTOMATYCZNEGO SYSTEMU MONITOROWANIA I HODOWLI PRĄTKA
- Budowa ogrodzenia wraz z kanalizacją teletechniczną wzdłuż ul. Leszczyńskiej w ramach Projektu Bezpieczeństwa Miejsca Pamięci Auschwitz-Birkenau
- DOSTAWA SPRZĘTU LAPAROSKOPOWEGO
- PRZEBUDOWA ODDZIAŁU DZIECIĘCEGO
- "Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia oraz całodobowego nadzoru nad urządzeniami systemu monitorowania budynków Sądu Rejonowego w Oświęcimiu"
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 102853 B Rumiejki-Źrobki, Gmina Bargłów Kościelny
- Przebudowa ul. Wojska Polskiego w Powidzu
- Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Ropa
- Modernizacja dróg w gminie Zakroczym
- Uzupełnianie i odtwarzanie oznakowania drogowego oraz wprowadzania nowych organizacji ruchu na terenie Gminy Łomianki.
- Wykonanie instalacji artystycznej o charakterze budowli odwzorowującej zabudowę narożnika ul. Piotrkowskiej110 /Pasaż Schillera w Łodzi dz.236/10, fragment działki:235/27i26/14, (...)
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.