eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzuze › Zagospodarowanie terenów rekreacyjnych w miejscowości Ostrowite i Kleszczyn - etap I i II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-18

Ogłoszenie nr 510180074-N-2020 z dnia 18-09-2020 r.

Gmina Brzuze: Zagospodarowanie terenów rekreacyjnych w miejscowości Ostrowite i Kleszczyn - etap I i II

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 569066-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Brzuze, Krajowy numer identyfikacyjny 91086672600000, ul. Brzuze 62, 87-517 Brzuze, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 054 2701123, e-mail gmina@brzuze.pl, faks 054 2701123.
Adres strony internetowej (url): www.bip.brzuze.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zagospodarowanie terenów rekreacyjnych w miejscowości Ostrowite i Kleszczyn - etap I i II

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RRG.271.2.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem Zamówienia jest: "Zagospodarowanie terenów rekreacyjnych w miejscowości Ostrowite i Kleszczyn - etap I i II" 2. Zamówienie podzielone zostało na II etapy: 1) Zakres robót I etapu obejmuje wykonanie w miejscowości Kleszczyn: a) Robót przy stawie - w zakres robót wchodzi oczyszczenie dna stawu i skarp wraz z wyregulowaniem linii brzegowej 2) Zakres robót II etapu obejmuje wykonanie w miejscowości Kleszczyn m.in.: a) miejsca na ognisko z ławkami, b) zestawu grillowego - stół + ławki, c) stojaka na rowery - 20 stanowisk, d) ścieżki - nawierzchni gruntowej z mieszanek piaszczysto-gliniastych wokół stawu, e) nawierzchni utwardzonej z kostki brukowej na podbudowie, f) założeń trawnikowych z nasadzeniami w zieleń - drzewa i krzewy, g) altany o konstrukcji drewnianej, h) ogrodzenia panelowego na cokole z bramą i furtką od strony drogi, i) ogrodzenia z siatki na słupkach stalowych osadzonych w gruncie z pozostałych stron, j) koszy na śmieci, k) ławek. 3) Zakres robót II etapu obejmuje wykonanie w miejscowości Ostrowite m.in.: a) klombu, b) lampy zewnętrznej z zasilaniem fotowoltaicznym, c) alejek spacerowo - dydaktycznych utwardzonych, d) nawierzchni utwardzonej, e) fontanny, f) ławki, g) zieleni, h) widowni z ruchomymi siedziskami. 4) Szczegółowy opis fontanny: Fontanna typu DRY PLAZA bez lustra wody. Fontanna składać się będzie z 6 dysz o średnicy strumienia wody ok. 13 mm, podświetlanych lampami LED RGB typu ring, sterowanymi protokołem DMX z pełna paletą barw. Dysze należy ustawić w kole o średnicy min. 6 m. Wysokość obrazu wodnego musi być płynnie sterowana od zera do pełnej wysokości. Wszystkie elementy do sterowania i zasilania fontanny umieszczone muszą być w skrzynce sterującej poza wodą. Dysze z lampami należy osadzić w płycie chodnika na tarczach dekoracyjnych ze stali inox o grubości 3 - 4 mm. Woda pozostanie w obiegu zamkniętym ze spływem do niecki pod dyszami. Każda dysza posiadać musi własna pompę (system 1 dysza - 1 pompa z filtrem), zasilanych napięciem bezpiecznym 24V DC i sterowanym indywidualnie protokołem DMX. Wysokość obrazu wodnego do 2,5 m lekko spienionej wody. Uwaga: podczas przygotowania oferty należy brać pod uwagę opis fontanny znajdujący się w pkt 2 ppkt 4) SIWZ. 5) Szczegółowy opis lamp zewnętrznych z zasilaniem fotowoltaicznym Zasilanie solarne Stopień szczelności - IP65 Strumień świetlny - min. 1500 lm Barwa światła 6500 K (zimna) Materiał klosza - szkło hartowane Materiał obudowy - aluminium Trwałość - min. 50000 h Temperatura pracy - od -25oC do 60oC Wysokość instalacji lampy 5-5,5 m Moc min. 15 W Automatyczny czujnik zmierzchu Czas oświetlenia pełnym światłem 1500 lm przez min. 5 godzin Czas oświetlenia światłem czuwania min. 375 lm - min. 6 godzin Możliwość ustawienia oświetlenia pełnym światłem w godzinach wieczornych i porannych Czas ładowania baterii litowo-jonowej 9-10 godzin Uwaga: Podczas przygotowywania oferty należy brać pod uwagę opis zamieszczony powyżej, opisem uzupełniającym jest opis zawarty w dokumentacji projektowej. 6) Dodatkowy opis ogrodzenia panelowego na cokole z bramą i furtką od strony drogi Panel ogrodzeniowy o wymiarach 2,5 m szerokości x 1,53 m wysokości. Słupek panelowy 60x40 mm Uwaga: Podczas przygotowywania oferty należy brać pod uwagę opis zamieszczony w dokumentacji projektowej, opisem uzupełniającym jest opis zawarty powyżej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45111291-4


Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 71421000-5, 45100000-8, 45111200-0, 39113600-3, 31520000-7, 45233250-6, 44115500-4, 34930000-5, 44210000-5, 42214110-3, 39151100-6, 34928210-3, 34928200-0, 34928480-6, 45223100-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 685000.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: JUNIPERUS Projektowanie i Urządzanie Ogrodów, Marcin Balinowski
Email wykonawcy: mbalinowski@wp.pl
Adres pocztowy: Sokołowo, ul. Chabrowa 45
Kod pocztowy: 87-400
Miejscowość: Golub-Dobrzyń
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 842550.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 842550.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 842550.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

W postępowaniu odrzucono: Ofertę nr 1 złożona przez Helbau Sp. z o.o. ul. Romanówka 32, 17-300 Siemiatycze. Oferta została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 i pkt. 6 ustawy Pzp, ponieważ jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust 2 pkt. 3. Zaoferowana cena jest niezgodna z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W złożonym Formularzu ofertowym nastąpił błąd w obliczeniu ceny, podane zostały trzy kwoty, które nie wskazują całkowitej wartości oferowanej ceny i nie kwalifikują się do poprawienia omyłki rachunkowej i innej omyłki.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.