eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leżajsk › Budowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Piskorowice i remont drogi gminnej w miejscowości Gwizdów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-18

Ogłoszenie nr 510179926-N-2020 z dnia 18-09-2020 r.

Gmina Leżajsk: Budowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Piskorowice i remont drogi gminnej w miejscowości Gwizdów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 559999-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Leżajsk, Krajowy numer identyfikacyjny 54637700000000, ul. ul. Opalińskiego 2, 37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 017 240 62 00, e-mail zamowieniapubliczne@poczta.gminalezajsk.pl, faks 017 240 62 48.
Adres strony internetowej (url): https://www.gminalezajsk.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Piskorowice i remont drogi gminnej w miejscowości Gwizdów

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.12.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest "Budowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Piskorowice i remont drogi gminnej w miejscowości Gwizdów". Zakres wykonywanych prac: 1) Budowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Piskorowice dz. o nr ewid. 29, 62/2, 131, 141/3, 209, 222/2, 401/1, 401/2. Zadanie polega na wykonaniu modernizacji ciągu drogi gminnej o długości 850 m i szerokości nawierzchni 3,5 m, zlokalizowanej na działkach nr ew. 131, 141/3, 209, 222/2, 401/1, 401,2 w miejscowości Piskorowice. Zakres robót: - Roboty pomiarowe wraz geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą, - Koryta o głębokości 15cm wraz z wywozem i rozplantowaniem urobku, - Podbudowa, warstwa dolna z mieszanki kamienia łamanego 0-63 mm, grubości 10 cm, - Nawierzchnia z mieszanki kamienia łamanego 0-31,5 mm, grubości 7 cm układana rozściełaczem, - Pobocza z gruntu rodzimego o średniej szerokości 0,5 m, 2) Remont drogi gminnej nr ew. dz. 942 w m. Gwizdów. Zadanie polega na wykonaniu modernizacji drogi gminnej o długości 264 m i szerokości nawierzchni 3,0 m, zlokalizowanej na działce nr ew. 940 w miejscowości Gwizdów. Zakres robót: - Roboty pomiarowe wraz geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą, - Wyrównanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni mechanicznie na odcinku długości 132 metrów, - Koryta o głębokości 10 cm na odcinku 132 metrów wraz z wywozem i rozplantowaniem urobku, - Podbudowa, warstwa dolna z mieszanki kamienia łamanego 0-63 mm, grubości 10 cm na odcinku 132m i 12 cm na odcinku 132m, - Nawierzchnia z mieszanki kamienia łamanego 0-31,5 mm, grubości 5 cm na odcinku 132m i 8 cm na odcinku 132m układana rozściełaczem, - Pobocza z gruntu rodzimego o średniej szerokości 0,5 m, - Podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową i grysami. Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych. Szczegółowy zakres robót określa: 1) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, 2) Przedmiary robót. Wykonawcy zobowiązani są do sporządzenia kosztorysu ofertowego zgodnie z dołączonymi do siwz przedmiarami robót z wyszczególnieniem cen jednostkowych. Każda pozycja w kosztorysie ofertowym powinna być odrębnie wyceniona. Kosztorys ofertowy uproszczony na daną część powinien w pełni odpowiadać przedmiarom robót. Wykonawca może zastosować dowolne podstawy ceny jednostkowej (pozycje KNR), istotne jest aby wycenione pozycje w kosztorysie ofertowym uproszczonym były w pełni zgodne z zapisami zawartymi w przedmiarze robót (materiał, opis, ilość). Wykonawca podczas odbioru przedstawia Zamawiającemu komplet dokumentacji niezbędnej do odbioru, który powinien zawierać w szczególności: kosztorys powykonawczy, atesty wbudowanych materiałów, deklaracja zgodności, certyfikaty, inwentaryzację powykonawczą. Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego Stosownie do treści art. 29 ust. 3a uPzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1040) - osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: roboty ziemne, podbudowy, nawierzchnia. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie - nie krótszym niż 3 dni - Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika/pracowników na podstawie umowy o pracę - zawierające informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności: imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i wymiaru etatu oraz zakres obowiązków pracownika. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233123-7


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 131688.54
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Spółdzielnia Usług Drogowo-Rolniczych, Grodzisko Dolne 125C, 37-306 Grodzisko Dolne
Email wykonawcy: sudr@rzeszow.home.pl
Adres pocztowy: Grodzisko Dolne 125C, 37-306 Grodzisko Dolne
Kod pocztowy: 37-306
Miejscowość: Grodzisko Dolne
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 123351.64
Oferta z najniższą ceną/kosztem 123351.64
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 159497.75
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.