eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokółka › Dostawa wyposażenia pracowni dla zawodu technik żywienia i technik hotelarstwa w Zespole Szkół Rolniczych im. mjra Henryka Dobrzańskiego - Hubala w Sokółce

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-18

Ogłoszenie nr 510179712-N-2020 z dnia 18-09-2020 r.

Zarząd Powiatu Sokólskiego: : Dostawa wyposażenia pracowni dla zawodu technik żywienia i technik hotelarstwa w Zespole Szkół Rolniczych im. mjra Henryka Dobrzańskiego - Hubala w Sokółce

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt Nr WND-RPPD.08.02.01-20-0032/18 pn. "Rozwój infrastruktury edukacyjno-szkoleniowej w Powiecie Sokólskim" realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej VIII Infrastruktury dla usług użyteczności publicznej Działania 8.2 Uzupełnienie deficytów w zakresie infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej Poddziałania 8.2.1 Infrastruktura przedszkolna, kształcenia zawodowego i ustawicznego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550169385-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Powiatu Sokólskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 50658628000000, ul. ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8, 16-100 Sokółka, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 857 112 008, e-mail starostwo@sokolka-powiat.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.sokolka-powiat.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

: Dostawa wyposażenia pracowni dla zawodu technik żywienia i technik hotelarstwa w Zespole Szkół Rolniczych im. mjra Henryka Dobrzańskiego - Hubala w Sokółce

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OR-IV.272.17.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego i nieużywanego, bez wad fizycznych i prawnych, pochodzącego z bieżącej produkcji, sprzętu AGD oraz drobnego wyposażenia typu sprzęt barmański, zestawy obiadowo - kawowe, naczynia szklane na wyposażenie pracowni dla zawodu technik żywienia i technik hotelarstwa w Zespole Szkół Rolniczych w Sokółce. Na przedmiot zamówienia składają się kuchenki mikrofalowe z funkcją grilla, chłodziarka barowa podblatowa, dystrybutor napojów zimnych, kostkarka do lodu, ekspres do kawy i herbaty, blender kielichowy elektryczny, czajnik bezprzewodowy, ręczna kruszarka do lodu, okap przyścienny skośny, zmywarka, gastronomiczne kuchnie elektryczne, chłodziarko - zamrażarka, termometr cyfrowy bezdotykowy, ekspres do kawy (do Starostwa Powiatowego w Sokółce), sprzęt barmański, dozowniki i miarki barmańskie, tace kelnerskie, podgrzewacz do potraw, podgrzewacz do talerzy, serwis obiadowo - kawowy, naczynia szklane i pojemnik termoizolacyjny z pokrywą i pojemnikami GN.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39220000-0


Dodatkowe kody CPV: 39710000-2, 39315000-3, 39711310-5, 39221200-9, 39221110-1, 39221120-4, 42959000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa sprzętu AGD do Zespołu Szkół Rolniczych w Sokółce

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 35634.88
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Mariusz Kimborowicz "ELDOM AGD RTV Mariusz Kimborowicz"
Email wykonawcy: eldom@vp.pl
Adres pocztowy: ul. Solidarności 3 16-200 Dąbrowa Białostocka
Kod pocztowy: 16-200
Miejscowość: Dąbrowa Białostocka
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 52759.14
Oferta z najniższą ceną/kosztem 52759.14
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 52759.14
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa drobnego wyposażenia typu sprzęt barmański, zestaw obiadowo - kawowy, naczynia szklane do Zespołu Szkół Rolniczych w Sokółce

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przedmiotowym postępowaniu strony nie wynegocjowały warunków umowy.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W postępowaniu nr OR-IV.272.16.2020 prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.