eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Prowadzenie całorocznego oczyszczania ulic lokalnych, chodników, zatok parkingowych oraz przejść; opróżnianie ulicznych koszy na śmieci; utrzymanie terenów zieleni przyulicznej, w tym poboczy ulic położonych wzdłuż dróg gminnych; na terenie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy, w roku 2019

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-27

Ogłoszenie nr 510179197-N-2019 z dnia 27-08-2019 r.

Dzielnica Włochy m.st. Warszawy: Prowadzenie całorocznego oczyszczania ulic lokalnych, chodników, zatok parkingowych oraz przejść; opróżnianie ulicznych koszy na śmieci; utrzymanie terenów zieleni przyulicznej, w tym poboczy ulic położonych wzdłuż dróg gminnych; na terenie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy, w roku 2019

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 562013-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540126628-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Dzielnica Włochy m.st. Warszawy, Krajowy numer identyfikacyjny 01525966300179, ul. Al. Krakowska 257, 02-133 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 022 4434200, 022 4434330, e-mail agrzymala@um.warszawa.pl, adebowska@um.warszawa.pl, faks 022 4434203.
Adres strony internetowej (url): www.ud-wlochy.waw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Prowadzenie całorocznego oczyszczania ulic lokalnych, chodników, zatok parkingowych oraz przejść; opróżnianie ulicznych koszy na śmieci; utrzymanie terenów zieleni przyulicznej, w tym poboczy ulic położonych wzdłuż dróg gminnych; na terenie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy, w roku 2019

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PNS 21/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie na terenie Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy niżej wymienionych prac: I. całoroczne oczyszczanie ulic lokalnych, chodników, zatok parkingowych oraz przejść na terenie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy ,w tym: a) Letnie oczyszczanie ulic lokalnych, chodników, zatok parkingowych oraz przejść na terenie Dzielnicy Włochy to jest: - mechaniczne oczyszczanie (zamiatanie wraz z wywożeniem zebranych nieczystości) jezdni, pasa przykrawężnikowego i bezpiecznika ulic lokalnych określonych każdorazowo na zlecenie Zamawiającego; - ręczne oczyszczanie (zamiatanie i usuwanie przerostów trawy i chwastów oraz innych nieczystości, wraz z wywozem) z terenów objętych umową; - realizowania wyżej wymienionych prac w warunkach, gdy ulice nie będą pokryte śniegiem lub lodem - bez względu na porę roku na terenach wymienionych w załącznikach nr 1 i 2 do umowy oraz innych miejsc określonych każdorazowo odrębnym zleceniem. b) wykonania (w razie konieczności) prac dot.: - zimowego mechanicznego utrzymania ulic na terenie Dzielnicy Włochy; - zimowego ręcznego oczyszczania chodników, zatok parkingowych oraz przejść dla pieszych (ze skutkiem odśnieżenia, zlikwidowania śliskości i ew. usunięcia śniegu ) na terenach wymienionych w załącznikach nr 1 i 2 do umowy oraz innych miejsc określonych każdorazowo odrębnym zleceniem. II. Prace porządkowe w zakresie opróżniania ulicznych koszy na śmieci (betonowych z wkładem metalowym ) ustawionych przez Zamawiającego na ulicach gminnych w Dzielnicy Włochy ( według załączonego do umowy wykazu stanowiącego załącznik nr 4), wraz z usuwaniem nieczystości wokół koszy i oczyszczaniem terenu w promieniu 1,5 m. III. Prace polegające na bieżącym utrzymaniu terenów zieleni przyulicznej, w tym poboczy ulic położonych wzdłuż dróg gminnych Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy. Zamawiający planuje wykonać nie mniej niż 50% ilości prac podanych w preliminarzach kosztów (załącznik nr 3, nr 5 i nr 7 do wzoru umowy). Zamawiający zastrzega możliwość zmian (zwiększenia lub zmniejszenia) w ilościach jednostek obmiarowych/ przewidywanej ilości zabiegów/ przewidywanej ilości akcji, podanych w preliminarzach kosztów (wynikających z bieżących potrzeb powstałych w trakcie realizacji umowy, a nie znanych w chwili jej zawarcia) w stosunku do ilości podanych w preliminarzach kosztów. Powyższe zmiany nie mogą przekroczyć wynagrodzenia wykonawcy na rok 2019, określonego na poszczególne cele w § 6 ust. 1 umowy. 2. Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę (art. 29 ust. 3a Prawa zamówień publicznych) 1) Zgodnie z § 3 pkt IV. 9 wzoru umowy Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest w całym okresie realizacji Umowy do zatrudnienia, na podstawie umowy o pracę (w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. 2018 poz 917 ze zm.), osoby/osób wykonujących czynności polegające na prowadzeniu prac związanych z: zimowym i letnim oczyszczaniem jezdni, chodników, zatok parkingowych i przejść, opróżnianiem ulicznych koszy na śmieci i sprzątaniem terenu w ich otoczeniu, pracach porządkowych związanych ze sprzątaniem terenów poboczy ulic i zieleni przyulicznej, koszeniu, grabieniu i zbieraniu materiału zgromadzonego w wyniku oczyszczania tych terenów oraz jego wywozie. KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH NA PODSTAWIE PRZEPISÓW PRAWA została zawarta w SIWZ - część VII pkt 2 ppkt 1)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90600000-3


Dodatkowe kody CPV: 90610000-6, 90620000-9, 90630000-2, 90914000-7, 90513200-8, 77314100-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 579392.59
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PARTNER Dariusz Apelski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Płytowa 1
Kod pocztowy: 03-046
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 600844.33
Oferta z najniższą ceną/kosztem 600844.33
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1190472.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.