eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Świadczenie usług odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów wraz z udostępnianiem pojemników na odpady w zakresie 8 częściCzęść 1 - wywóz odpadów komunalnych - SOI HRUBIESZÓW; Część 2 - wywóz odpadów komunalnych - SOI JAWIDZ - m. Jawidz; Część 3 - wywóz odpadów komunalnych oraz odpadów zielonych (biomasy) - SOI LUBLIN; Część 4 - wywóz odpadów komunalnych - SOI ZAMOŚĆ - m. Sitaniec Wolica; Część 5 - wywóz odpadów komunalnych - SOI ZAMOŚĆ - m. Łabunie Reforma; Część 6 - wywóz odpadów komunalnych - SOI ZAMOŚĆ - m. Zamość; Część 7 - wywóz i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych ze stołówek zlokalizowanych na terenie kompleksów wojskowych znajdujących się w rejonie działania 32 WOG Zamość; Część 8 - wywóz i zagospodarowanie ustabilizowanych osadów ściekowych oraz skratek pochodzących z mechaniczno-biologicznych oczyszczalni ścieków zlokalizowanych w miejscowości Jawidz oraz Bezwola.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-17

Ogłoszenie nr 510178734-N-2020 z dnia 17-09-2020 r.

32 Zamojski Wojskowy Oddział Gospodarczy im. Hetmana Wielkiego Koronnego Jana Zamoyskiego: Świadczenie usług odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów wraz z udostępnianiem pojemników na odpady w zakresie 8 części: Część 1 - wywóz odpadów komunalnych - SOI HRUBIESZÓW; Część 2 - wywóz odpadów komunalnych - SOI JAWIDZ - m. Jawidz; Część 3 - wywóz odpadów komunalnych oraz odpadów zielonych (biomasy) - SOI LUBLIN; Część 4 - wywóz odpadów komunalnych - SOI ZAMOŚĆ - m. Sitaniec Wolica; Część 5 - wywóz odpadów komunalnych - SOI ZAMOŚĆ - m. Łabunie Reforma; Część 6 - wywóz odpadów komunalnych - SOI ZAMOŚĆ - m. Zamość; Część 7 - wywóz i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych ze stołówek zlokalizowanych na terenie kompleksów wojskowych znajdujących się w rejonie działania 32 WOG Zamość; Część 8 - wywóz i zagospodarowanie ustabilizowanych osadów ściekowych oraz skratek pochodzących z mechaniczno-biologicznych oczyszczalni ścieków zlokalizowanych w miejscowości Jawidz oraz Bezwola.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 570148-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

32 Zamojski Wojskowy Oddział Gospodarczy im. Hetmana Wielkiego Koronnego Jana Zamoyskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 61402337000000, ul. Wojska Polskiego 2F, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 261 181 536, e-mail 32wog.zampub@ron.mil.pl, faks 261 181 607.
Adres strony internetowej (url): www.32wog.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów wraz z udostępnianiem pojemników na odpady w zakresie 8 części: Część 1 - wywóz odpadów komunalnych - SOI HRUBIESZÓW; Część 2 - wywóz odpadów komunalnych - SOI JAWIDZ - m. Jawidz; Część 3 - wywóz odpadów komunalnych oraz odpadów zielonych (biomasy) - SOI LUBLIN; Część 4 - wywóz odpadów komunalnych - SOI ZAMOŚĆ - m. Sitaniec Wolica; Część 5 - wywóz odpadów komunalnych - SOI ZAMOŚĆ - m. Łabunie Reforma; Część 6 - wywóz odpadów komunalnych - SOI ZAMOŚĆ - m. Zamość; Część 7 - wywóz i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych ze stołówek zlokalizowanych na terenie kompleksów wojskowych znajdujących się w rejonie działania 32 WOG Zamość; Część 8 - wywóz i zagospodarowanie ustabilizowanych osadów ściekowych oraz skratek pochodzących z mechaniczno-biologicznych oczyszczalni ścieków zlokalizowanych w miejscowości Jawidz oraz Bezwola.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/PN/38/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Świadczenie usług odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów wraz z udostępnianiem pojemników na odpady w zakresie 8 części: Część 1 - wywóz odpadów komunalnych - SOI HRUBIESZÓW; Część 2 - wywóz odpadów komunalnych - SOI JAWIDZ - m. Jawidz; Część 3 - wywóz odpadów komunalnych oraz odpadów zielonych (biomasy) - SOI LUBLIN; Część 4 - wywóz odpadów komunalnych - SOI ZAMOŚĆ - m. Sitaniec Wolica; Część 5 - wywóz odpadów komunalnych - SOI ZAMOŚĆ - m. Łabunie Reforma; Część 6 - wywóz odpadów komunalnych - SOI ZAMOŚĆ - m. Zamość; Część 7 - wywóz i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych ze stołówek zlokalizowanych na terenie kompleksów wojskowych znajdujących się w rejonie działania 32 WOG Zamość; Część 8 - wywóz i zagospodarowanie ustabilizowanych osadów ściekowych oraz skratek pochodzących z mechaniczno-biologicznych oczyszczalni ścieków zlokalizowanych w miejscowości Jawidz oraz Bezwola. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019r., poz.1145 - t.j.) - stosownie do postanowień art. 29 ust. 3a Pzp:1)Wymaga się zatrudnienia na podstawie umowy o pracę - przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszych Podwykonawców - osób wykonujących wszelkie czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia tj.: kierowców i osoby odbierające odpady komunalne zmieszane i segregowane, biomasę, odpady pokonsumpcyjne ze stołówek, osady ściekowe oraz skratki. UWAGA:Obowiązek zatrudniania na podstawie umowy o pracę nie dotyczy przypadku gdy: osoba prowadząca działalność gospodarczą w zakresie spółki osobowej, będzie samodzielnie świadczyć pracę w zakresie czynności określonych przez Zamawiającego. 2)Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania usługi siłami własnymi lub za pomocą podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy w terminie 7 dni od chwili powstania obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przedłoży Zamawiającemu wykaz osób wraz z oświadczeniami pracowników Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy poświadczającymi zatrudnienie na umowę o pracę. 3)WYKAZ OSÓB - powinien zawierać imiona i nazwiska, formę zatrudnienia, rodzaj umowy o pracę, okres na jaki została zawarta oraz rodzaj czynności, które będą wykonywane. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem przedmiotu umowy.4)Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia w/w osób na podstawie umowy o pracę oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań:a)W trakcie realizacji zamówienia w przypadku powstania wątpliwości co do sposobu zatrudnienia w/w personelu, Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli w/w dokumentów od Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy.b)Zamawiający może zwrócić się do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli w tym zakresie lub do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o potwierdzenie opłacania przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia wyżej wymienionych osób. c)W przypadku nieprzedłożenia zgodnie z pkt 2 ppkt 2) i 3) Rozdziału III SIWZ, aktualnego wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę lub nieprzedłożenia w wyznaczonym terminie oświadczeń pracowników potwierdzających zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - Wykonawca zapłaci Zmawiającemu karę w wysokości: 200,00 PLN za każdy taki przypadek, z zastrzeżeniem uprawnienia Zamawiającego do wielokrotnego nałożenia kary w wypadku uchylenia się Wykonawcy od powyższego obowiązku.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: CZĘŚĆ NR 1 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury w Hrubieszowie (SOI Hrubieszów) w ilości 1125 m3 w okresie 12 miesięcy, 2 punkty odbioru.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 86971.25
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EKO - KRAS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy: eko-kras@wp.pl
Adres pocztowy: Marii Konopnickiej 27 D
Kod pocztowy: 23-204
Miejscowość: Kraśnik
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 113724.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 113724.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 128088.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: CZĘŚĆ NR 2 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury w Jawidzu (SOI Jawidz) w ilości 950 m3 w okresie 12 miesięcy z 1 punktu odbioru.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 57367.20
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.H.U EKO-TRANS Cezary KUBACKI
Email wykonawcy: phu.ekotrans@wp.pl
Adres pocztowy: Wielkie 90
Kod pocztowy: 21-143
Miejscowość: Abramów
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 68850.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 68850.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 77760.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: CZĘŚĆ NR 3 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury w Lublinie (SOI Lublin) w ilości 3 025,00m3 w okresie 12 miesięcy z 10 punktów odbioru.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 147023.25
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Transportu Komunalnego Grzegorz KOSIOR
Email wykonawcy: ztk@ztk.lbn.pl
Adres pocztowy: Dys, ul. Księżycowa 18
Kod pocztowy: 21-003
Miejscowość: Ciecierzyn
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 175392.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 175392.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 178956.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: CZĘŚĆ NR 4 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury w Zamościu (SOI Zamość) - m. Sitaniec WOLICA w ilości 120 m3 w okresie 12 miesięcy z 1 punkt odbioru.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: w prowadzonym postępowaniu w zakresie części nr 4 - nie złożono żadnej oferty. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 - tekst jednolity) - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: CZĘŚĆ NR 5 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury w Zamościu (SOI Zamość) - m. Łabunie, w ilości 75 m3 w okresie 12 miesięcy z 1 punkt odbioru.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: w prowadzonym postępowaniu w zakresie części nr 5 - nie złożono żadnej oferty. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 - tekst jednolity) - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: CZĘŚĆ NR 6 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury w Zamościu (SOI Zamość) - m. ZAMOŚĆ, w ilości 1200 m3 w okresie 12 miesięcy 3 z punktów odbioru.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: w prowadzonym postępowaniu w zakresie części nr 6 - nie złożono żadnej oferty. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 - tekst jednolity) - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: CZĘŚĆ 7 - wywóz i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych ze stołówek zlokalizowanych na terenie kompleksów wojskowych znajdujących się w rejonie działania 32 WOG Zamość;

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: W prowadzonym postepowaniu w zakresie części nr 7 - została złożona jedna oferta, której kwota przewyższa środki finansowe jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tego zamówienia o 374,87%. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 - tekst jednolity) - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: CZĘŚĆ 8 - wywóz i zagospodarowanie ustabilizowanych osadów ściekowych oraz skratek pochodzących z mechaniczno-biologicznych oczyszczalni ścieków zlokalizowanych w miejscowości Jawidz oraz Bezwola.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: w prowadzonym postępowaniu w zakresie części nr 8 - nie złożono żadnej oferty. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 - tekst jednolity) - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.