eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego i przyczepy rolniczej typu tandem przystosowanych do przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy kategorii T dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gorzowie Wlkp.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-26

Ogłoszenie nr 510177825-N-2019 z dnia 26-08-2019 r.

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Gorzowie Wlkp.: Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego i przyczepy rolniczej typu tandem przystosowanych do przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy kategorii T dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gorzowie Wlkp.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 582442-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Gorzowie Wlkp., Krajowy numer identyfikacyjny 21046564700000, ul. ul. Podmiejska 18, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 957 324 377, e-mail administracja@wordgorzow.pl, faks 957 257 643.
Adres strony internetowej (url): www.wordgorzow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: wojewódzka samorządowa osoba prawna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego i przyczepy rolniczej typu tandem przystosowanych do przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy kategorii T dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gorzowie Wlkp.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

AG.2400.3.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego i przyczepy rolniczej typu tandem przystosowanych do przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy kategorii T dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gorzowie Wlkp. Ciągnik i przyczepa muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane w 2019 roku, kompletne, wolne od wad prawnych, fizycznych, konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych oraz sprawne technicznie. 2.Pojazdy w sporadycznych przypadkach wykorzystywane będą do przeprowadzania szkoleń realizowanych przez Zamawiającego. Ciągnik wykorzystywany będzie ponadto do odśnieżania powierzchni i utrzymania czystości na terenie należącym do Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gorzowie Wlkp. 3.Zespół pojazdów musi spełniać wymagania określone następującymi aktami prawa: 1)Ustawa z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz.U. z 2019 r. poz. 341 t.j. ze zm.). 2)Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2018 r. poz. 1990 t.j. ze zm.). 3)Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2016 r. poz. 2022 t.j. ze zm.). 4)Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 28 czerwca 2019 r. w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach (Dz.U. z 2019r. poz. 1206). 5)Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2355 ze zm.). 4.Wymagania dotyczące podstawowych parametrów technicznych i wyposażenia pojazdów zawarte zostały w zał. nr 1 do SIWZ - Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 5.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na dostarczony ciągnik rolniczy i przyczepę rolniczą stanowiące przedmiot zamówienia udzielił gwarancji (bez limitu motogodzin w przypadku ciągnika), o której mowa w pkt 14.1.2. SIWZ, w okresie wskazanym w ofercie, jednak nie krótszym niż 12 miesięcy i nie dłuższym niż 24 miesiące. Gwarancja na ciągnik rolniczy i przyczepę rolniczą nie może wyłączać użytkownika z przeznaczeniem do egzaminowania i szkoleń realizowanych przez Zamawiającego. 6.Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny przez wyspecjalizowany personel lub firmy przez niego upoważnione. 7.Zamawiający wymaga od Wykonawcy dojazdu serwisu do zakupionych pojazdów. W okresie obowiązywania gwarancji koszty serwisów gwarancyjnych - a w tym koszty części i materiałów eksploatacyjnych (filtrów, olei, płynów eksploatacyjnych, itp.) oraz dojazd do Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Serwis gwarancyjny realizowany będzie na zasadach określonych w książkach serwisowych/gwarancyjnych przy zachowaniu maksymalnie 24 - godzinnego czasu reakcji na zgłoszenie awarii a usunięcie usterek w ciągu 7 dni roboczych od daty zgłoszenia pocztą elektroniczną, z wyłączeniem dni wolnych. 8.W przypadku uszkodzeń/awarii pojazdów nie podlegających gwarancji Wykonawca będzie obciążał Zamawiającego za dojazd serwisu w celu naprawy przedmiotu zamówienia według stawki za 1 km w wysokości uzgodnionej przez obie Strony. 9.Przed dostarczeniem Zamawiającemu pojazdów Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia przeglądu zerowego ciągnika rolniczego odnotowanego w książce gwarancyjnej oraz badania technicznego potwierdzającego, że dostarczone pojazdy (ciągnik rolniczy i przyczepa rolnicza) są odpowiednio przystosowane i oznakowane do prowadzenia nauki jazdy/przeprowadzania egzaminów na prawo jazdy. 10.Zamawiający wymaga od Wykonawcy przeprowadzenia szkolenia dwóch pracowników Zamawiającego w obsłudze przedmiotu dostawy w dniu jego dostarczenia na adres siedziby Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 16700000-2


Dodatkowe kody CPV: 34223300-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 215000
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KUNERT Spółka Jawna
Email wykonawcy: info@kunert.com.pl
Adres pocztowy: Poladowo 70
Kod pocztowy: 64-030
Miejscowość: Śmigiel
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 235422
Oferta z najniższą ceną/kosztem 235422
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 235422
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.