eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Gdański › Usługa polegająca na usuwaniu z dróg publicznych położonych na terenie Powiatu Nowodworskiego pojazdów (rower, motorower, motocykl, pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t, pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej od 3,5 t do 7,5 t, pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej od 7,5 t do 16 t, pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t, pojazd przewożący ładunki niebezpieczne), w trybie i na zasadach określonych art. 130 a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 110 z późn. zmianami), zwanej dalej jako "ustawa Prd" i umieszczenie ich na parkingu strzeżonym oraz placu postojowym, wskazanym przez Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim.



Ogłoszenie z dnia 2020-09-15

Ogłoszenie nr 510177300-N-2020 z dnia 15-09-2020 r.

Powiat Nowodworski: Usługa polegająca na usuwaniu z dróg publicznych położonych na terenie Powiatu Nowodworskiego pojazdów (rower, motorower, motocykl, pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t, pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej od 3,5 t do 7,5 t, pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej od 7,5 t do 16 t, pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t, pojazd przewożący ładunki niebezpieczne), w trybie i na zasadach określonych art. 130 a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 110 z późn. zmianami), zwanej dalej jako "ustawa Prd" i umieszczenie ich na parkingu strzeżonym oraz placu postojowym, wskazanym przez Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Nowodworski, Krajowy numer identyfikacyjny 19264480800000, ul. ul. gen.Władysława Sikorskiego 23, 82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 552 473 668, e-mail przetargi@nowydworgdanski.pl, faks 552 473 670.
Adres strony internetowej (url): https://www.bip.nowydworgdanski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa polegająca na usuwaniu z dróg publicznych położonych na terenie Powiatu Nowodworskiego pojazdów (rower, motorower, motocykl, pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t, pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej od 3,5 t do 7,5 t, pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej od 7,5 t do 16 t, pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t, pojazd przewożący ładunki niebezpieczne), w trybie i na zasadach określonych art. 130 a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 110 z późn. zmianami), zwanej dalej jako "ustawa Prd" i umieszczenie ich na parkingu strzeżonym oraz placu postojowym, wskazanym przez Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SR.272.13.2020.RG

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

III. Opis przedmiotu zamówienia. 1. Usuwanie pojazdów z dróg, które będzie się odbywać na wniosek uprawnionych podmiotów na podstawie wydanych przez nich Dyspozycji usunięcia pojazdu z drogi zgodnie z art. 130a ustawy Prd, oraz rozporządzeń wykonawczych do ustawy. Przez usługę usunięcia pojazdu Zamawiający rozumie: 1) wyjazd do miejsca zdarzenia, 2) wykonanie dokumentacji fotograficznej lub video usuwanego pojazdu ze szczególnym uwzględnieniem uszkodzeń, 3) załadunek pojazdu, 4) ewentualne usuniecie elementów usuwanego pojazdu i skutków wycieków płynów eksploatacyjnych, 5) przewiezienie usuwanego pojazdu na wyznaczony przez Zamawiającego parking strzeżony, 6) rozładunek usuwanego pojazdu na parkingu strzeżonym, 7) zabezpieczenie odholowanego pojazdu przed zniszczeniem, uszkodzeniem, kradzieżą. 2. Usuwanie pojazdów z dróg, będzie się odbywać na wniosek uprawnionych podmiotów. 3. Zamawiający informuje, że do wyliczenia ceny oferty należy przyjąć szacunkowe roczne ilości czynności typu: usunięcie pojazdu; przechowanie pojazdu, oraz odstąpienie od usunięcia pojazdu, odpowiednio dla: 1) Rower - 1 szt, 2) Motorower - 1 szt, 3) Motocykl - 1 szt, 4) Pojazd o dmc do 3,5 t. - 70 szt. 5) Pojazd o dmc od 3,5 t. do 7,5 t. - 5 szt. 6) Pojazd o dmc od 7,5 t. do 16 t. - 3 szt. 7) Pojazd o dmc powyżej 16 t. - 3 szt. 8) Pojazd przewożący ładunek niebezpieczny - 1 szt. 9) Przechowywanie pojazdów - 60 dni. 10) Ilość odholowań - 66 szt. 11) Ilość pojazdów nie odebranych przez właścicieli - 6 szt. 4. Faktyczna ilość usuniętych pojazdów w okresie obowiązywania umowy uzależniona będzie od liczby wydanych Dyspozycji do usunięcia pojazdów przez policję, straż miejską lub kierujących akcją ratowniczą. 5. Przechowywanie pojazdów usuniętych z dróg na parkingu strzeżonym oraz placu postojowym do czasu odbioru pojazdu przez osobę uprawnioną do jego odbioru lub przeprowadzenia przedmiotowego pojazdu na wniosek Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Gdańskim, na plac postojowy po upływie do 21 dni kalendarzowych od dnia odholowania pojazdu z drogi. 6. Dysponowanie parkingiem na terenie Powiatu Nowodworskiego, przeznaczonym do przechowywania w ustawowym terminie 3 miesięcy pojazdów usuniętych z dróg na podst. art. 130a ustawy Prd, do czasu odebrania przez osobę uprawnioną, o powierzchni nie mniejszej niż 500 m². Parking powinien spełniać następujące cechy techniczne: 1) strzeżony (monitoring), 2) ogrodzony, posiadający bramę wjazdową, 3) oświetlony, 4) o utwardzonej nawierzchnia terenu, typu: masa bitumiczna, szutrowa, betonowa, z kostki brukowej, trylinki, inne utwardzone, 5) posiadający zabezpieczone pomieszczenie do przechowywania części lub elementów pojazdów i ich wyposażenia, które mogłyby ulec zniszczeniu lub zaginięciu w miejscu parkowania. 7. Zapewnienie czasu dojazdu na miejsce odholowania pojazdu nie dłuższego niż 60 minut (dla pojazdów o dmc do 3,5 t., oraz nie dłuższego nić 90 minut, dla pojazdów o dmc powyżej 3,5 t.), liczonego od chwili otrzymania uprawnionego zgłoszenia. 8. Zapewnienie całodobowego tj. 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, przyjmowania pojazdów usuniętych na podstawie wydanych dyspozycji na parking strzeżony. 9. Dysponowanie urządzeniami technicznymi (pojazdami), niezbędnymi w celu realizacji zamówienia, t. j. przystosowanych do holowania (przewożenia), pojazdów: 1) rower, 2) motorower, 3) motocykl, 4) pojazd o dmc do 3,5t, 5) pojazdów o dmc od 3,5t do 7,5 t, 6) pojazdów o dmc od 7,5t do 16t, 7) pojazdów o dmc powyżej 16t. 8) pojazdów przewożących ładunek niebezpieczny. 10. Dysponowanie narzędziami niezbędnymi w celu przygotowania pojazdu i jego elementów do załadunku i zabezpieczenia przed uszkodzeniem lub kradzieżą podczas transportu, uporządkowania miejsca zdarzenia z odpadów powypadkowych. 11. Wykonanie dokumentacji zdjęciowej potwierdzającej stan zewnętrzny usuwanego pojazdu na etapie przejmowania go od uprawnionego podmiotu; 12. Niezwłoczne przekazywanie Zamawiającemu każdorazowo pocztą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy wskazany przez Zamawiającego, skanu otrzymanej Dyspozycji usunięcia pojazdu oraz dokumentacji zdjęciowej pojazdów, o których mowa w punkcie 6; 13. Prowadzenie ewidencji otrzymanych Dyspozycji usunięcia pojazdów, ewidencji usuniętych pojazdów i ewidencji pojazdów odebranych i nieodebranych z parkingu, oraz umożliwienia każdorazowo na żądanie Zamawiającego wglądu do tej ewidencji; 14. Zabezpieczenie informacji oraz danych osobowych zebranych w trakcie wykonywania czynności objętych umową. 15. Zabezpieczenie pojazdu oraz znajdujących się w nim rzeczy przed uszkodzeniem, dewastacją lub kradzieżą. 16. Naliczanie opłat za usunięcie i przechowywanie pojazdów na parkingu strzeżonym, zgodnie z wysokością opłat ustalonych uchwałą Rady Powiatu w Nowym Dworze Gdańskim. 17. Wydawanie pojazdu osobie uprawnionej do jego odbioru po okazaniu dowodu tożsamości oraz zezwolenia na odbiór pojazdu (jeśli jest wymagane zgodnie z treścią Dyspozycji usunięcia pojazdu). 18. Przedłożenie Zamawiającemu do 5 dnia każdego miesiąca wykazu pojazdów umieszczonych na parkingu strzeżonym w miesiącu poprzednim z podziałem na tryb usunięcia, zawierający datę umieszczenia, markę pojazdu, numer rejestracyjny, datę odbioru przez osobę uprawnioną, wyliczenia należnych do uiszczenia przez osobę uprawnioną do odbioru pojazdu opłat. 19. W przypadku nieodebrania pojazdu w terminach określonych w art. 130a ustawy Prd powiadamienie o tym fakcie Zamawiającego nie później, niż w terminie 3 dni od dnia upływu tego terminu. 20. Przedłożenie Zamawiającemu corocznie do dnia 31 stycznia roku kolejnego po roku bieżącym, zbiorczo zarchiwizowanej na nośniku CD dokumentacji zdjęciowej usuwanych i przechowywanych pojazdów. 21. Złożenie oświadczenia: że deklarowane w ofercie ceny jednostkowe, nie przekraczają maksymalnych stawek określonych w aktualnej uchwale Rady Powiatu w Nowym Dworze Gdańskim w sprawie wysokości opłat za usuwanie i parkowanie pojazdu. W przypadku podjęcia uchwały przez Radę Powiatu w Nowym Dworze Gdańskim określającą niższe kwoty opłat za usuwanie i przechowywanie pojazdów od podanych przez Wykonawcę w ofercie, Wykonawca winien dokonać zmiany zaproponowanych przez siebie opłat za usunięcie pojazdu i jego przechowywanie. W przypadku braku wyrażenia zgody na zmianę stawek o których mowa powyżej, Wykonawca ma prawo odstąpienia od umowy z zachowaniem 30 dniowego okresu wypowiedzenia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50118110-9


Dodatkowe kody CPV: 98351100-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 189000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Robert Beranek Robmar
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Rychnowo Żuławskie 16
Kod pocztowy: 82-100
Miejscowość: Nowy Dwór Gdański
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 221400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 221400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 221400.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie Zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie publiczne realizowane w trybie Zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.