Ogłoszenie z dnia 2019-08-23
Ogłoszenie nr 510177223-N-2019 z dnia 23-08-2019 r.
42 Baza Lotnictwa Szkolnego: Dostawa sprzętu chłodniczego, mroźniczego, gastronomicznego oraz sprzętu gastronomicznego z montażem dla 42 BLSZ w 2019 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
42 Baza Lotnictwa Szkolnego, Krajowy numer identyfikacyjny 14267631600000,
ul. Sadków
9,
26-603
Radom, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
261 511 500, e-mail
zamowieniapubliczne42.blsz@ron.mil.pl, faks
261 511 300.
Adres strony internetowej (url): www.42blsz.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Wojskowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu chłodniczego, mroźniczego, gastronomicznego oraz sprzętu gastronomicznego z montażem dla 42 BLSZ w 2019 r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):24/PN/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa sprzętu chłodniczego, mroźniczego, gastronomicznego oraz sprzętu gastronomicznego z montażem. Sprzęt żywnościowy /gastronomiczny i chłodniczy. 1) Sprzęt żywnościowy /gastronomiczny i chłodniczy/; 2) Kocioł warzelny gazowy z montażem; 3) Inny sprzęt gastronomiczny.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 44621210-4
Dodatkowe kody CPV: 42215100-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Sprzęt żywnościowy /gastronomiczny i chłodniczy/ |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
84538.62
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe ,,BMS´´ sp. j. Z. Bielecki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
90740.79
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Oferta w części I zamówienia spełnia wszystkie wymogi ustawy oraz SIWZ i otrzymała największą liczbę punktów tj.: 100 pkt (łączna ilość zdobytych pkt) |
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Kocioł warzelny gazowy z montażem |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
26000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe ,,BMS´´ sp. j. Z. Bielecki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
40390.74
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Oferta w części II zamówienia spełnia wszystkie wymogi ustawy oraz SIWZ i otrzymała największą liczbę punktów tj.: 87 pkt (łączna ilość zdobytych pkt). |
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Inny sprzęt gastronomiczny |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Podstawą unieważnienia postępowania to art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający unieważnia postępowanie w części III zamówienia, ponieważ opis przedmiotu zamówienia obarczone jest wadą niemożliwą do usunięcia. W poniższych pozycjach występują błędy w parametrach technicznych, które uniemożliwiają zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego, tj.: a) w poz. patelnia elektryczna uchylna 0,2-025 m² - pojemność misy 35-45 l - brak takiego asortymentu na rynku; b) w poz. 7 maszyna elektryczna do krojenia chleba (krajalnica pieczywa) - moc znamionowa do 45 kW - brak takiego asortymentu na rynku. c) w poz. 9 szatkownica do warzyw - moc 0.6 kW - brak takiego asortymentu na rynku. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa materiałów szewnych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
- Opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania: "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Józefowskiej w Radomiu"
- Usługa wykonania modernizacji ewidencji gruntów i budynków m. Radomia dla obrębów 0111-Idalin
- Świadczenie usługi serwisu urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych na obiektach MOSiR w Radomiu Sp. z o.o. - 2024/2025
- Dostawy kaszy jęczmiennej, kaszy gryczanej. kaszy pęczak, kaszy manny, płatków owsianych i ryżu do jednostek organizacyjnych podległych OISW w Lublinie
- Remont dachów.
więcej: przetargi w Radomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.