eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Przebudowa wiaduktu nad torami PKP w ciągu drogi powiatowej nr 1745 S Trzebyczka-Głazówka w miejscowości Trzebyczka.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-15

Ogłoszenie nr 510177219-N-2020 z dnia 15-09-2020 r.

Powiat Zawierciański : Przebudowa wiaduktu nad torami PKP w ciągu drogi powiatowej nr 1745 S Trzebyczka-Głazówka w miejscowości Trzebyczka.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 566931-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540148764-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Zamawiający: Powiat Zawierciański ul. Sienkiewicza 34 42-400 Zawiercie, za którego działa na podstawie art. 15 ust 2 - 4 ustawy Pzp jako Pełnomocnik Zamawiającego, upoważniony na podstawie pełnomocnictwa do przeprowadzenia niniejszego postępowania w imieniu i na rzecz w/w Zamawiającego - Uchwałą nr 90/556/20 Zarządu Powiatu Zawierciańskiego z dnia 28 lutego 2020 r. jako Pełnomocnik Zamawiającego, upoważniony na podstawie pełnomocnictwa do przeprowadzenia niniejszego postępowania w imieniu i na rzecz w/w Zamawiającego - Uchwałą nr 90/556/20 Zarządu Powiatu Zawierciańskiego z dnia 28 lutego 2020 r.: Centrum Usług Wspólnych w Zawierciu ul. Rataja 29a 42-400 Zawiercie tel. 32/ 67-107-65 e-mail: sekretariat@cuw-zawiercie.pl strona internetowa: www.cuw-zawiercie.4bip.pl


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Zawierciański , Krajowy numer identyfikacyjny 27625525200000, ul. ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 450 71 00, e-mail sod@zawiercie.powiat.pl, faks 326 721 971.
Adres strony internetowej (url): https://www.zawiercie.powiat.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa wiaduktu nad torami PKP w ciągu drogi powiatowej nr 1745 S Trzebyczka-Głazówka w miejscowości Trzebyczka.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZ.261-0017/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wchodzące w zakres zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa wiaduktu nad torami PKP w ciągu drogi powiatowej nr 1745 S Trzebyczka-Głazówka w miejscowości Trzebyczka". Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, tj: projekcie budowlanym, projekcie wykonawczym, projekcie drogowym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiORB), przedmiarach robót, inwentaryzacji istniejącego obiektu, uzgodnieniach, tymczasowej organizacji ruchu na czas przebudowy wiaduktu oraz projektu stałej organizacji ruchu. Wyżej wymienione dokumenty stanowią załączniki do SIWZ. 2. Charakterystyka istniejącego obiektu: a) klasa obciążenia A wg PN-85/10030 oraz obciążenia specjalne klasy 150, b) konstrukcja nośna trzyprzęsłowa z belek prefabrykowanych "Płońsk BP", c) całkowita długość obiektu: 45,06 m (ze skrzydłami 49,06 m), d) kąt ukosu 90°, e) rozpiętość teoretyczna: 14,94 m + 14,94 m +14,94 m, f) całkowita szerokość przęsła: 10,93 m, g) pasy ruchu kołowego 2 x 3,0 m = 6 m, h) chodniki dla pieszych 2 x 1,5 m = 3,0 m, i) przeszkoda- jeden tor PKP zelektryfikowany pod przęsłem środkowym, j) pod skrajniami - droga gruntowa. 3. Całość prac została podzielona na następujące etapy realizacji: I etap: Skierowanie ruchu kołowego i pieszego na kierunkach przed przebudową tj. Trzebyczka - Chruszczobród. Następnie zostaną wykonane prace przebudowy na pozostałej części przęseł i podporach wraz z podniesieniem przęseł. II etap: Skierowanie ruchu kołowego i pieszego na przebudowany fragment wiaduktu - likwidacja prowizorycznych podpór. Prace rozbiórkowe na fragmencie wiaduktu z etapu I, podniesienie przęseł (przy użyciu prowizorycznych podpór wraz z przebudową). III etap: Obejmuje scalenie remontowanych przęseł, prace wykończeniowe. Równolegle z przebudową przęseł należy w poszczególnych etapach dokonać rozbiórki istniejących płyt przejściowych i budowę nowych wraz z korektą dojazdów do wiaduktu. 4. Zakres prac w ramach przebudowy wiaduktu obejmuje: a) rozbiórkę nawierzchni na przęsłach, b) izolację chodników, c) demontaż balustrad, d) demontaż osłon przeciwpożarowych, e) wyburzenie betonowych podłużnych zamków scalających belki, f) wykonanie prowizorycznych podpór umożliwiających podniesienie przęseł, g) rozbiórkę łożysk, h) rozbiórkę ciosów podłożyskowych i remont podpór, i) opuszczenie przęseł na zabudowane łożyska, j) likwidację prowizorycznych podpór, k) wykonanie płyty z betonu wylewanego na przęsłach, l) prace izolacyjne i nawierzchniowe, m) zabudowę balustrady, osłon przeciwporażeniowych, n) porządkowanie terenów podmostowych (rowy, skarpy), o) prace drogowe przed i za wiaduktem, p) oznakowanie drogowe. 5. Zakres prac w ramach przebudowy drogi powiatowej obejmuje: a) podniesienie niwelety drogi na dojazdach, b) rozbiórkę koniecznych warstw istniejącej konstrukcji jezdni na dojazdach do wiaduktu, c) budowę nowych warstw jezdni w celu zapewnienia pełnej konstrukcji bez krawężników, d) ulepszenie obustronne poboczy gruntowych, e) kształtowanie nowych skarp zgodnie z zakresem, f) regulację wysokościową istniejących barier drogowych skrajnych, g) ustawienie nowych odcinków barier drogowych skrajnych. 6. Zamawiający (Inwestor) przekaże Wykonawcy zatwierdzoną Czasową organizację ruchu w celu wprowadzenia jej na budowie. 7. Sposób realizacji robót a) sposób realizacji robót musi być zgodny z technologią ich wykonania. Wszelkie wątpliwości bądź propozycje rozwiązań zamiennych winny być zgłaszane i uzgadniane z Inspektorem nadzoru inwestorskiego, którego wskaże Zamawiający. b) Wykonawca robót ponosi całkowitą odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz jakość zastosowanych materiałów. c) podczas wykonywania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania aktualnie obowiązujących przepisów prawa, z uwzględnieniem zapisów niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ), postanowień zawartych w Projekcie umowy (Załącznik nr 7), Dokumentacji projektowej, Przedmiarów robót i STWiORB oraz treści złożonej Oferty. 8. Ubezpieczenie Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu zamówienia (od dnia podpisania umowy do dnia odbioru końcowego) musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) za wyrządzone szkody materialne (mienie osób trzecich i mienie powierzone) powstałe w związku z realizacją przedmiotu zamówienia i na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartość przyszłej umowy wyrażoną w PLN lub dla walut obcych w wysokości równoważnej, przeliczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP na ostatni dzień roboczy poprzedzający dzień zawarcia umowy. Wykonawca utrzyma ważność ubezpieczenia przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. 9. Rozwiązania równoważne: a) jeżeli w treści SIWZ, w tym w dokumentacji projektowej, SSTWiORB, przedmiarze robót, został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, źródło pochodzenia lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań "równoważnych" w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów technicznych takich samych bądź lepszych niż wskazane w dokumentacji projektowej. b) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy zharmonizowane przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy. c) Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów, znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego rzenoszącą tę normę lub innymi normami lub dokumentami, zgodnie z przepisami Prawa zamówień publicznych. d) materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych oraz wymogom STWiORB i SIWZ. 10. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę: a) zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Wykonawca, Podwykonawca lub Dalszy Podwykonawca wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednio czynności w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, Podwykonawca lub Dalszy Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby bezpośrednio wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia (osoby pracujące na stanowiskach robotniczych, pod kierownictwem Kierownika budowy oraz Kierowników robót), tj. prace objęte przedmiotem zamówienia, wymienione w przedmiarach robót. b) wymóg nie dotyczy miedzy innymi osób: kierujących budową, wykonujących usługi transportowe, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. c) w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę pracowników, o których mowa w punkcie a. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Szczegółowe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte w § 4 ust. 11,12,13 projektu umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 11. Wszelkie uzgodnienia z PKP dotyczące zamknięcia wiaduktu na czas przebudowy - leżą po stronie Wykonawcy i należy je wycenić w poz. 186 przedmiaru robót - część mostowa. 12. Zastosowanie art. 29 ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiający informuje, że opis przedmiotu zamówienia, został sporządzony zgodnie z postanowieniami art. 29 ust. 5 oraz zgodnie z art. 30 ust. 8 pkt 1 ustawy Pzp. Przedmiot zamówienia został zaprojektowany z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. 13. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia minimum 48 miesięcznego okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Zadeklarowana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym długość tego okresu będzie stanowiła pozacenowe kryterium oceny ofert, szczegółowo opisane w rozdziale XXII SIWZ (należy podać pełną liczbę miesięcy w zakresie: od 48 miesięcy do 72 miesięcy).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9


Dodatkowe kody CPV: 45220000-5, 45221000-2, 45233190-8, 45233294-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

W postępowaniu Zamawiający zastosował tzw. PROCEDURĘ ODWRÓCONĄ: zgodnie z art. 24aa ustawy Pzp, tj.: Zamawiający w pierwszej kolejności dokonał oceny ofert, a następnie zbadał czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3054858.90
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AMBET Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
Email wykonawcy: biuro@ambet.pl
Adres pocztowy: ul. Ludowa 10/7
Kod pocztowy: 41-909
Miejscowość: Bytom
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3531245.62
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3531245.62
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6328077.32
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.