eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzostek › Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa drogi gminnej 106118 Głobikówka - Grudna Dolna w miejscowości Grudna Dolna".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-15

Ogłoszenie nr 510177110-N-2020 z dnia 15-09-2020 r.

Gmina Brzostek: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa drogi gminnej 106118 Głobikówka - Grudna Dolna w miejscowości Grudna Dolna".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 569367-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Brzostek, Krajowy numer identyfikacyjny 85166108500000, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 14 680 30 26, e-mail zamowienia@brzostek.pl, faks 14 680 30 25.
Adres strony internetowej (url): www.bipbrzostek.mserwer.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa drogi gminnej 106118 Głobikówka - Grudna Dolna w miejscowości Grudna Dolna".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZP.271.13.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa drogi gminnej 106118 Głobikówka-Grudna Dolna w miejscowości Grudna Dolna" w km 0+200 - 1+494 polegających na przebudowie do parametrów klasy technicznej D z jezdnią o szerokości 3,5 m (szerokość jezdni mijanek 5,0 m), odwodnieniem jezdni rowami przydrożnymi, dofinansowanych w ramach Funduszu Dróg Samorządowych. 2. Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest w województwie podkarpackim, na terenie gminy Brzostek w miejscowości Grudna Dolna na działce nr ewid.: 296. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) roboty przygotowawcze: odtworzenie trasy i punktów wysokościowych (ok. 0,99 km), wykonanie tymczasowej organizacji ruchu, usunięcie drzew i krzaków, rozbiórka elementów dróg (przepustów rurowych, nawierzchni); 2) roboty ziemne: wykonanie wykopów i przekopów (ok. 1988 m2), korytowanie (ok. 177 m3), nasypy (ok. 700 m3); 3) podbudowy: doziarnienie istniejącej podbudowy kruszywem 0-31,5mm (ok. 2165 m2), w-wa odcinająca z pospółki 0-63 mm (177 m2), w-wa podbudowy zasadniczej gr. 12 cm z mieszanki 0-31,5 mm (5317,5 m2), w-wa podbudowy pomocniczej gr. 25 cm metodą recyklingu głębokiego (5147 m2), drenaż francuski, skropienie, oczyszczenie warstw konstrukcyjnych (ok. 7750 m2), frezowanie istniejącej nawierzchni (ok. 2982 m2); 4) nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych - warstwa wiążąca AC16W (ok. 3900 m2 gr. 5 cm), ścieralna AC11S (ok. 3850 m2 gr. 4 cm); 5) roboty wykończeniowe - umocnienie powierzchniowe skarp rowów i cieków korytkami (ok. 530 m) i płytami ażurowymi 60x40x8 cm (ok. 636 m2), odmulenie i konserwacja rowów (ok. 1988 m), umocnienie poboczy kruszywem 8-31,5mm i utrwalenie emulsją asfaltową (ok. 1491 m2); oznakowanie pionowe - tablice znaków drogowych (4 szt.); 6) urządzenia bezpieczeństwa ruchu - bariera ochronna stalowa z pochwytem U-14a AN2W5 wraz z zakończeniem (ok. 44 m); 7) zjazdy do gospodarstw i na drogi boczne - wykonanie przepustów z rur z polietylenu PP o średnicy 50 cm po zjazdami (141 m), ścianki czołowe (26 szt.). 4. Przedmiot zamówienia obejmuje również: 1) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia prac oraz jego realizacja; 2) pełna obsługa geodezyjna budowy: wytyczenie, ewentualne wskazanie granic, inwentaryzacja powykonawcza (4 egzemplarze); 3) wszelkie naprawy urządzeń nad- i podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót; 4) dopełnienie wszelkich obowiązków, nakazów i zaleceń wynikających z wszystkich uzgodnień branżowych; 5) przeprowadzenie wszelkich robót i czynności związanych z odbiorem przedmiotu zamówienia i przekazaniem go do eksploatacji, itp.; 6) zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy i wokół niego oraz ubezpieczenie budowy; 7) wykonanie wszelkich robót i czynności związanych z prawidłową realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte w przetargowym przedmiarze robót 8) inne czynności wynikające z przepisów branżowych bądź specyfiki zamówienia. 5. Przedmiot zamówienia opisany jest w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót budowlanych oraz w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (załączniki nr 6, 7 i 9 do SIWZ). 6. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu zamówienia. Roboty takie muszą być zatwierdzone przez Zamawiającego i będą rozliczane kosztorysem tzw. "różnicowym", tzn. od ceny roboty "pierwotnej" odliczy się cenę roboty "zamiennej" w oparciu o ceny z kosztorysu ofertowego. Kosztorysy "różnicowe" opracowane będą na podstawie odpowiednich KNR-ów lub KNNR-ów w oparciu o następujące założenia: a) ceny jednostkowe robót zostaną przyjęte z kosztorysów szczegółowych złożonych przez Wykonawcę, a ilości wykonanych robót z książki obmiarów; b) w przypadku, gdy nie będzie możliwe rozliczenie danej roboty w oparciu o w/w zapisy, brakujące ceny czynników produkcji zostaną przyjęte z zeszytów SECOCENBUD (jako średnie) za okres ich wbudowania. 7. Przewiduje się także możliwość rezygnacji z wykonywania części (elementów) przedmiotu zamówienia przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru przepisami, wykonania przedmiotu zamówienia. Roboty takie nazywane są "robotami zaniechanymi". Roboty takie muszą być zatwierdzone przez Zamawiającego. W przypadku odstąpienia od całego elementu robót nastąpi odliczenie wartości tego elementu, od ogólnej wartości przedmiotu umowy. W przypadku odstąpienia od części robót z danego elementu obliczenie niewykonanej części tego elementu nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego, przygotowanego przez Wykonawcę, a zatwierdzonego przez Inspektora nadzoru i Zamawiającego. Kosztorysy te opracowane będą na podstawie odpowiednich KNR-ów lub KNNR-ów w oparciu o następujące założenia: a) ceny jednostkowe robót zostaną przyjęte z kosztorysów złożonych przez Wykonawcę, a ilości wykonanych robót z książki obmiarów; b) w przypadku, gdy nie będzie możliwe rozliczenie danej roboty w oparciu o w/w zapisy, brakujące ceny czynników produkcji zostaną przyjęte z zeszytów SECOCENBUD (jako średnie) za okres ich wbudowania. 8. Wykonawca zobowiązany jest do: a) zabezpieczenia robót budowlanych przez cały okres wykonywania robót (wraz z ewentualną tymczasową organizacją ruchu); b) utrzymania zaplecza budowy przez cały okres wykonywania robót; c) podjęcia wszelkich niezbędnych działań w przypadku zaistnienia takiej konieczności, celem zapewnienia prawidłowej eksploatacji obiektu. 9. W trakcie realizacji robót Wykonawca będzie dbać o prawidłowość oznakowania przez cały czas realizacji robót oraz zapewniać warunki bezpieczeństwa. Po zakończeniu robót wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren budowy i przekazać go Zamawiającemu w dniu odbioru. 10. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, dopuszcza składanie "produktów" równoważnych. Wszelkie "produkty" pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów / produktów / ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie przez Zamawiającego, która będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji "równoważników". Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Użycie w dokumentacji projektowej oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy oznacza, że Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie od siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. 11. Zaleca się, aby wykonawcy dokonali szczegółowej inspekcji placu budowy, a w szczególności możliwości dojazdu do niego oraz wizji lokalnej na terenie przewidzianej do realizacji inwestycji w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania przez Zamawiającego. Materiały pochodzące z rozbiórek, nieprzewidziane do ponownego wbudowania, stanowią własność Zamawiającego. 12. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga aby w okresie od dnia przekazania wykonawcy terenu robót do dnia odbioru końcowego robót osoby, które będą świadczyły pracę u wykonawcy lub podwykonawcy związaną z wykonywaniem niezbędnych czynności do realizacji zamówienia zatrudnione były na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę to wykonywanie robót budowlanych szczegółowo określonych w przedmiarach robót. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są w projekcie umowy (załącznik nr 11).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45111000-8, 45112000-5, 45111200-0, 45112700-2, 45200000-9, 45230000-8, 45233000-9, 45233120-6, 45233220-7, 45233290-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

1. Termin rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia ustala się na dzień podpisania umowy. 2. Wykonawca wykona całość przedmiotu zamówienia w terminie do 16.11.2020 r. 3. Za termin zakończenia robót przyjmuje się termin zgłoszenia Zamawiającemu przez Wykonawcę na piśmie zakończenia robót z jednoczesnym potwierdzeniem tego faktu przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz pracownika merytorycznego Zamawiającego. Strony uzgadniają, iż termin zgłoszenia staje się terminem wykonania umowy jeżeli końcowy protokół odbioru robót będzie pozytywny. 4. Na wykonane roboty Wykonawca zobowiązuje się udzielić pisemnej gwarancji jakości i rękojmi na okres wskazany w ofercie, liczony od daty końcowego, bezusterkowego odbioru robót (załącznik nr 8 do SIWZ).

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 766950.67
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe S.A.
Email wykonawcy: sekretariat@pdmdebica.pl
Adres pocztowy: ul. Drogowców 1
Kod pocztowy: 39-230
Miejscowość: Dębica
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 663377.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 663377.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 874204.59
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.