eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zagórz › Zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych oraz kotłowni na biomasę w budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Zagórz"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-15

Ogłoszenie nr 510176767-N-2020 z dnia 15-09-2020 r.

Gmina Zagórz: Zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych oraz kotłowni na biomasę w budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Zagórz"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: "Wsparcie rozwoju OZE na terenie Gminy Zagórz poprzez wyposażenie budynków użyteczności publicznej w kotły na biomasę i panele fotowoltaiczne" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020, Oś priorytetowa III Czysta energia, działanie 3.1 Rozwój OZE , nabór nr RPPK.03.01.00-18-0488/17-00.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 512659-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540046212-N-2020, 540052978-N-2020, 540060565-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Zagórz, Krajowy numer identyfikacyjny 37044077800000, ul. ul. 3 Maja 2, 38-540 Zagórz, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 134 622 062, e-mail zp@zagorz.pl, faks 134 622 062.
Adres strony internetowej (url): www.zagorz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych oraz kotłowni na biomasę w budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Zagórz"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PZP.271.6.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

4.1. Nazwa zamówienia: "Zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych oraz kotłowni na biomasę w budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Zagórz". Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu pn.: "Wsparcie rozwoju OZE na terenie Gminy Zagórz poprzez wyposażenie budynków użyteczności publicznej w kotły na biomasę i panelefotowoltaiczne" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020. 4.2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 3 części, jak poniżej: 4.2.1. część 1 zamówienia - "Zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych w budynkach użyteczności publicznej" obejmująca: 1) opracowanie indywidualnych inwentaryzacji i ekspertyz oraz symulacji dla 18 zestawów fotowoltaicznych w celu sprawdzenia wytrzymałości wszystkich istotnych elementów konstrukcyjnych na dodatkowe obciążenia które zostaną wywołane przez dobudowanie instalacji PV na budynkach. 2) opracowanie indywidualnych projektów budowlanych niezbędnych do dostawy i montażu 18 zestawów instalacji fotowoltaicznych o minimalnej łącznej mocy zainstalowanej 209,55 kW wraz z innymi niezbędnymi instalacjami i połączeniami - na podstawie PFU pn. "Wsparcie rozwoju OZE na terenie Gminy Zagórz przez wyposażenie budynków użyteczności publicznej w kotły na biomasę i panele fotowoltaiczne". UWAGA!!! Niniejszy PFU obejmuje również swoim zakresem wytyczne do zaprojektowania, dostawy i montażu kotłów na biomasę. Część nr 1 obejmuje swoim zakresem jedynie zaprojektowanie, dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznych. 3) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych uzgodnień, pozwoleń, decyzji administracyjnych w celu realizacji inwestycji. 4) dostawę i montaż na budynkach użyteczności publicznej 18 zestawów instalacji fotowoltaicznych wraz z innymi niezbędnymi instalacjami i połączeniami, zgodnie z opracowanymi projektami budowlanymi. 5) Wykonawca zobowiązany jest do montażu optymalizatorów mocy w przypadkach, jeżeli uzna się je konieczne. 6) wykonanie prób, badań i rozruchów instalacji fotowoltaicznej, 7) przeszkolenie użytkowników co do zasad prawidłowej eksploatacji instalacji fotowoltaicznej wraz z opracowaniem szczegółowych instrukcji obsługi i ich przekazaniem użytkownikom, 8) wykonanie dokumentacji zgłoszeniowej oraz dokonanie zgłoszenia w imieniu Zamawiającego do dostawcy energii elektrycznej. 4.2.2. część 2 zamówienia - "Zaprojektowanie, dostawa i montaż kotłowni na biomasę w budynku Domu Ludowego w Łukowem", obejmująca: 1) opracowanie indywidualnej inwentaryzacji obiektu umożliwiającej wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej obejmującej swoim zakresem dostawę i montaż kotła na biomasę wraz z budową zbiornika na paliwo stałe o pojemności minimum 250 dm3. Uwaga!!! Wykonawca zobowiązany jest do budowy zbiornika na paliwo o takiej pojemności aby zapewnić ciągłość pracy pieca przez 30 dni. 2) Dostawa z montażem wraz z dodatkowymi robotami budowlanymi dotyczy lokalizacji - Dom Ludowy / Łukowe 69, 38-516 Tarnawa Dolna - minimalna zainstalowana moc kotła - 30 kW; 3) uzyskanie i aktualizacja map geodezyjnych do celów projektowych, 4) opracowanie projektu budowlanego dla wszystkich branż obejmujących cały zakres realizowanego zadania na podstawie PFU pn. "Montaż kotłów na biomasę na obiektach użyteczności publicznej" w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę z uzyskaniem niezbędnych do realizacji decyzji, opinii, uzgodnień, pozwoleń, itp. UWAGA!!! PFU zawiera wytyczne dotyczące zaprojektowania, dostawy i montażu kotłów w różnych lokalizacjach. Wykonawca zobowiązany jest jedynie do wykonania prac w lokalizacji - Dom Ludowy / Łukowe 69, 38-516 Tarnawa Dolna. 5) opracowanie projektów wykonawczych dla wszystkich branż obejmujących cały zakres realizowanego zadania, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, planu organizacji budowy i technologii robót, 6) wykonanie robót rozbiórkowych oraz budowlano-montażowych na podstawie w/w projektów i specyfikacji technicznych, 7) przeszkolenie użytkowników co do zasad prawidłowej eksploatacji oraz opracowanie instrukcji obsługi i konserwacji kotłowni. 4.2.3. część 3 zamówienia - "Zaprojektowanie, dostawa i montaż kotłowni na biomasę w budynku Szkoły Podstawowej w Łukowem", obejmująca: 1) opracowanie indywidualnej inwentaryzacji obiektu umożliwiającą wykonanie kompletnych dokumentacji projektowej obejmującej swoim zakresem dostawę i montaż kota na biomasę wraz z budową zbiornika na paliwo stałe o pojemności minimum 250 dm3. 2) Uwaga!!! Wykonawca zobowiązany jest do budowy zbiornika na paliwo o takiej pojemności aby zapewnić ciągłość pracy pieca przez 30 dni. 3) Dostawa z montażem wraz z dodatkowymi robotami budowlanymi dotyczy lokalizacji - Szkoła Podstawowa / Łukowe 64, 38-516 Tarnawa Dolna - minimalna zainstalowana moc kotła - 300 kW. 4) uzyskanie i aktualizacja map geodezyjnych do celów projektowych, 5) opracowanie projektu budowlanego dla wszystkich branż obejmujących cały zakres realizowanego zadania na podstawie PFU pn. "Montaż kotłów na biomasę na obiektach użyteczności publicznej" w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę z uzyskaniem niezbędnych do realizacji decyzji, opinii, uzgodnień, pozwoleń, itp. UWAGA!!! PFU zawiera wytyczne dotyczące zaprojektowania, dostawy i montażu kotłów w różnych lokalizacjach. Wykonawca zobowiązany jest jedynie do wykonania prac w lokalizacji - Szkoła Podstawowa / Łukowe 64, 38-516 Tarnawa Dolna 6) opracowanie projektów wykonawczych dla wszystkich branż obejmujących cały zakres realizowanego zadania, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, planu organizacji budowy i technologii robót, 7) wykonanie robót rozbiórkowych oraz budowlanomontażowych na podstawie w/w projektów i specyfikacji technicznych, 8) przeszkolenie użytkowników co do zasad prawidłowej eksploatacji oraz opracowanie instrukcji obsługi i konserwacji kotłowni. 4.3. Szczegółowy zakres prac (Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym: 1) załącznik Nr 1a do SIWZ (część 1 zamówienia-instalacje fotowoltaiczne). 2) załącznik Nr 1b do SIWZ (część 2 i 3 zamówienia - kotły na biomasę). 4.4. Rozwiązania równoważne. W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz "lub równoważne". W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego. Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją projektową. 4.5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia. 4.6.Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 09331200-0


Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 71320000-7, 71248000-8, 45311200-2, 45310000-3, 45315300-1, 45317300-5, 45332200-5, 45331110-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Nie dotyczy

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych w budynkach użyteczności publicznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 975609.76
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FLEXIPOWER GROUP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Spółka komandytowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Kudrowice 12
Kod pocztowy: 95-200
Miejscowość: Pabianice
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1309769.19
Oferta z najniższą ceną/kosztem 921385.01
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1309769.19
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zaprojektowanie, dostawa i montaż kotłowni na biomasę w budynku Domu Ludowego w Łukowem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 77235.77
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FLEXIPOWER GROUP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Spółka komandytowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Kudrowice 12
Kod pocztowy: 95-200
Miejscowość: Pabianice
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 74415.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 74415.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 95940.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zaprojektowanie, dostawa i montaż kotłowni na biomasę w budynku Szkoły Podstawowej w Łukowem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 343089.43
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "NOVUM" CENTRUM TECHNIKI GRZEWCZEJ I SANITARNEJ STANISŁAW MARKIEWICZ
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Michała Mięsowicza 2
Kod pocztowy: 38-400
Miejscowość: Krosno
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 370845.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 370845.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 404670.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.