eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Gdański › Przebudowa istniejących pomieszczeń budynku Starostwa Powiatowego Wydziału Architektury i Budownictwa usytuowanych w poziomie parteru oraz pomieszczeń usytuowanych na holu I piętra, polegająca na zmianie układu funkcjonalnego, dofinansowanie, w ramach modułu I "Instytucje" programu "STABILNE ZATRUDNIENIE - osoby niepełnosprawne w administracji i służbie publicznej".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-14

Ogłoszenie nr 510175544-N-2020 z dnia 14-09-2020 r.

Powiat Nowodworski: Przebudowa istniejących pomieszczeń budynku Starostwa Powiatowego Wydziału Architektury i Budownictwa usytuowanych w poziomie parteru oraz pomieszczeń usytuowanych na holu I piętra, polegająca na zmianie układu funkcjonalnego, dofinansowanie, w ramach modułu I "Instytucje" programu "STABILNE ZATRUDNIENIE - osoby niepełnosprawne w administracji i służbie publicznej".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 575354-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Nowodworski, Krajowy numer identyfikacyjny 19264480800000, ul. ul. gen.Władysława Sikorskiego 23, 82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 552 473 668, e-mail przetargi@nowydworgdanski.pl, faks 552 473 670.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.nowydworgdanski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa istniejących pomieszczeń budynku Starostwa Powiatowego Wydziału Architektury i Budownictwa usytuowanych w poziomie parteru oraz pomieszczeń usytuowanych na holu I piętra, polegająca na zmianie układu funkcjonalnego, dofinansowanie, w ramach modułu I "Instytucje" programu "STABILNE ZATRUDNIENIE - osoby niepełnosprawne w administracji i służbie publicznej".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SR.272.12.2020.RG

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

III. Opis przedmiotu zamówienia. 1. Lokalizacja: Miejscem realizacji zamówienia jest budynek Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Gdańskim, ul. gen. Władysława Sikorskiego 23, 82-100 Nowy Dwór Gdański. 2. Wytyczne do prac budowlanych: Prace budowlane należy wykonać zgodnie z opracowaną Dokumentacją projektową, oraz Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącymi załączniki do SIWZ. 3. Zakres robót - Założenia generalne wykonawcze: 1) W poziomie parteru należy wykonać następujące prace: a) rozebrać istniejące ścianki działowe, b) ustabilizować ścianę od strony korytarza, c) zdemontować grzejniki w ilości 3 szt., d) przenieść instalację c.o., z możliwością zamontowania grzejników pod oknami, e) zamontować nowe 3 grzejniki w celu ogrzania pomieszczenia o powierzchni 40,58 m2 i wysokości 3,32 m, przy założeniu braku izolacji termicznej budynku, f) oczyścić ściany i sufity ze starych powłok malarskich, g) zdemontować oświetlenie, h) uzupełnić tynki na ścianach i suficie, i) uzupełnić posadzkę po rozebranych ściankach, j) wymienić wykładzinę z zachowaniem tego samego wzoru i koloru, k) wykonać prace malarskie, l) zamontować oświetlenie. 2) W poziomie I piętra, na holu wykonać następujące prace: a) zerwać wykładziny typu TARKET, b) wykonać warstwę wyrównawczą, c) ułożyć nową wykładzinę typu TARKET, wg wzoru i koloru wskazanego przez Zamawiającego. 4. Wymagania ogólne: 1) Podczas wykonywanych prac w ciągach komunikacyjnych należy zachować czystość oraz porządek, 2) Wszystkie roboty należy prowadzić zgodnie harmonogramem uzgodnionym z Zamawiającym, 3) Oprócz zakresu robót, które ujęto w opisie technicznym, części rysunkowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót należy wykonać niezbędne prace związane z realizacją niniejszego zadania, które Wykonawca powinien ująć w cenie oferty, w tym między innymi: a) wszystkie materiały z rozbiórek, których nie przewidziano do ponownego wbudowania lub zwrotu do Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek wywieźć i zutylizować zgodnie z obowiązującymi przepisami na swój koszt; b) opracować kompletną dokumentację powykonawczą w postaci operatu kolaudacyjnego w zakresie i ilości określonej przez Zamawiającego w SIWZ, 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany jest w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących załączniki do SIWZ, 5) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, 6) Załączony do SIWZ przedmiar robót należy traktować jako pomocniczy, 7) Przed złożeniem oferty zaleca się dokonania wizji lokalnej w terenie w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty (roboty płatne w formie ryczałtu) wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania zgodnie z technologią robót określonych PN oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót. Termin wizji lokalnej należy ustalić indywidualnie z Panem Arkadiuszem Gorczyńskim pod nr telefonu 55 247 36 68 wew. 104. Zamawiający informuje, iż nie dokonanie wizji lokalnej przez Wykonawcę nie skutkować będzie konsekwencjami w postaci wykluczenia z postępowania bądź odrzucenia oferty, 8) W przypadku, gdy w Dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji, 9) Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem istotnych (głównych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi przy realizacji zamówienia, 10) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót ogólnobudowlanych z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie, 11) Wyżej wymienione prace wykonywane będą przez osoby, które zostaną wymienione w wykazie pracowników przedstawionym Zamawiającemu przed rozpoczęciem realizacji prac, 12) Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania na umowę o pracę oraz sankcji z tytułu niespełniania tych wymagań zawarty został w Ogólnych warunkach umowy, 13) Wykonawca jest obowiązany dostarczyć kosztorys powykonawczy, który został zweryfikowany i zatwierdzony przez Inspektora nadzoru inwestorskiego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 32306.55
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Klaudia Malinowska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Norwida 10/1
Kod pocztowy: 82-200
Miejscowość: Malbork
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 50931.63
Oferta z najniższą ceną/kosztem 50931.63
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 50931.63
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.