To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-14
Ogłoszenie nr 510175252-N-2020 z dnia 14-09-2020 r.
Zespół Opieki Zdrowotnej: Pełnienie funkcji ekspertów na potrzeby realizacji projektu pn.: ''Innovative hospital ward refurbishment solutions to minimise disruption, improve patient outcomes and enhance environmental sustainability" realizowanego w ramach grantu pn.: Collaborative Innovation Procurement Action to Improve the Efficiency, Quality and Sustainability of Healthcare - EcoQUlP Plus´ finansowanego ze środków Executive Agency for Small and Medium-sized Enterprises (EASME) na mocy uprawnień przekazanych przez Komisję Europejską (Grant Agreement number: 857790 - EcoQUIP Pliis-COS-PP)-2018-2-01)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Collaborative Innovation Procurement Action to Improve the Efficiency, Quality and Sustainability of Healthcare - EcoQUlP Plus´ finansowanego ze środków Executive Agency for Small and Medium-sized Enterprises (EASME) na mocy uprawnień przekazanych przez Komisję Europejską (Grant Agreement number: 857790 - EcoQUIP Pliis-COS-PP)-2018-2-01)
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 577315-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540165745
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 00030441500000,
ul. ul. Szpitalna
22,
34-200
Sucha Beskidzka, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
+48338723111, e-mail
zozsuchabeskidzka@wp.pl, faks
+480338723111.
Adres strony internetowej (url): www.zozsuchabeskidzka.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji ekspertów na potrzeby realizacji projektu pn.: ''Innovative hospital ward refurbishment solutions to minimise disruption, improve patient outcomes and enhance environmental sustainability" realizowanego w ramach grantu pn.: Collaborative Innovation Procurement Action to Improve the Efficiency, Quality and Sustainability of Healthcare - EcoQUlP Plus´ finansowanego ze środków Executive Agency for Small and Medium-sized Enterprises (EASME) na mocy uprawnień przekazanych przez Komisję Europejską (Grant Agreement number: 857790 - EcoQUIP Pliis-COS-PP)-2018-2-01)
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZOZ.V.010/DZP/55/20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji ekspertów w ramach projektu : "''Innovative hospital ward refurbishment solutions to minimise disruption, improve patient outcomes and enhance environmental sustainability" realizowanego w ramach grantu pn.: Collaborative Innovation Procurement Action to Improve the Efficiency, Quality and Sustainability of Healthcare - EcoQUlP Plus´ finansowanego ze środków Executive Agency for Small and Medium-sized Enterprises (EASME) na mocy uprawnień przekazanych przez Komisję Europejską (Grant Agreement number: 857790 - EcoQUIP Pliis-COS-PP)-2018-2-01) Zakres obowiązków Część nr I Ekspert 1: a. nadzór nad prawidłową realizacją projektu w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem i planem działań, b. nadzór nad aspektem ekonomiczno-finansowym przedsięwzięcia, w tym w szczególności realizacją budżetu zgodnie z zapisami umowy c. współudział w rozliczaniu zadań w ramach przedsięwziecia d. nadzór nad przestrzeganiem harmonogramu płatności oraz tworzeniem wniosków o płatność dla instytucji wdrażającej e. udział w jednostce decyzyjnej (grupie roboczej - Decision Making Unit) Część nr II Ekspert 2: a) rozeznanie rynku i uruchamianie odpowiednich procedur przetargowych w zakresie zakupów sprzętu / usług i robót budowlanych, b) uczestnictwo w pracach komisji przetargowych obejmujące: a. przygotowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia i warunków umowy, b. upoważnienie do udzielania informacji i wyjaśnień w sprawach merytorycznych dotyczących projektu z ramienia Zamawiającego/Inwestora c. analizę ofert, d. przedstawienie Dyrektorowi wyników prac komisji przetargowych c) nadzór nad realizacją umowy i prowadzeniem robót budowlanych realizowanych w ramach Projektu, d) organizacja i uczestnictwo w naradach budowlanych e) udział w odbiorach robót budowlanych f) zatwierdzenie merytoryczne faktur dotyczących robót budowlanych, g) nadzór nad prawidłową realizacją projektu w zakresie merytorycznym oraz zgodności z przyjętym harmonogramem, kosztorysem i planem działań, h) informowanie Dyrekcji o stanie prac dotyczących realizacji projektu oraz o ewentualnych nieprawidłowościach związanych z jego realizacją, i) współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie formalno-prawnej realizacji projektu, j) uczestnictwo w przygotowaniu części merytorycznej SIWZ oraz weryfikacja materiałów (załączników merytorycznych) do SIWZ, k) uczestnictwo w odbiorach częściowych i odbiorze końcowym inwestycji l) zapewnienie merytorycznego postępu realizacji projektu, m) gromadzenie i przechowywanie dokumentacji merytorycznej dotyczącej projektu w zakresie inwestycji budowlanej, n) udział w jednostce decyzyjnej (grupie roboczej - Decision Making Unit). Część nr III Junior Ekspert 1: a) przeprowadzenie badania dotyczącego niezaspokojonej potrzeby oraz wywiadów z ekspertami, b) organizacja Dni Otwartych, c) udział w jednostce decyzyjnej (grupie roboczej - Decision Making Unit) d) opracowanie kwestionariuszy ewaluacyjnych, e) gromadzenie materiałów, zdjęć i danych dokumentujących realizację celów projektu, f) organizowanie i realizowanie wszelkich działań związanych z procesami promocyjnymi i informacyjnymi dotyczącymi projektu, a w szczególności: a. nadzór nad opracowaniem materiałów promocyjnych, b. umieszczanie odpowiednich znaków graficznych na materiałach, dokumentach, pomieszczeniach, budynkach, zakupionym sprzęcie, publikacjach itp. zgodnie z wymogami projektu, c. informowanie społeczeństwa o realizacji projektu i jego rezultatach, d. przeprowadzanie działań promocyjnych upowszechniających rezultaty projektu, g) dokumentowanie działań promocyjnych h) nadzór nad prawidłowym archiwizowaniem dokumentacji projektu w zakresie działań promocyjnych i ewaluacyjnych Część nr IV Junior Ekspert 2: a) współpraca z ekspertami w zakresie obsługi i realizacji przedmiotu umowy / projektu b) nadzór nad zgodnością z wytycznymi w zakresie informacji i promocji, c) organizowanie i realizowanie działań marketingowych zadeklarowanych w projekcie, w zakresie prowadzenia strony WWW, Bezpośrednia współpraca z Asystentem Dyrektora ds. pozyskiwania środków finansowych zewnętrznych w poniższym zakresie: d) nadzór nad zgodnością realizacji projektu z umową o dofinansowanie oraz wytycznymi danego programu UE, e) współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie realizacji projektu, f) sporządzanie harmonogramu płatności oraz wniosków o płatność dla instytucji nadrzędnych, g) nadzorowanie wykonania wymaganych umową o dofinansowanie raportów oraz sprawozdań z realizacji projektu, h) uczestnictwo w przygotowaniu SIWZ oraz weryfikacja materiałów do SIWZ, i) monitoring poziomu osiągnięcia produktów i rezultatów określonych w projekcie, j) gromadzenie i przechowywanie dokumentacji dotyczącej projektu, k) prowadzenie rozliczeń finansowych zrealizowanych zadań w ramach projektu we współpracy z Głównym Księgowym oraz pozostałymi członkami Zespołu projektowego, l) udział w jednostce decyzyjnej (grupie roboczej - Decision Making Unit)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 79421000-1
Dodatkowe kody CPV: 72222400-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4200
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Janusz Baczewski
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Cena oferty określa cenę za godzinę pracy. |
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14700
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Monika Kubasiak
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Cena oferty określa cenę za godzinę pracy. |
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4125
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Monika Wróblewska Polak
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
15
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Cena oferty określa cenę za godzinę pracy. |
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4125
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Kamila Zientek
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
15
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Cena oferty określa cenę za godzinę pracy. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Rozbudowa sieci wodociągowej przy ul. Błądzonka w Suchej Beskidzkiej
- Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Miejskiego Przedszkola Samorządowego w Suchej Beskidzkiej w 2024 r. - część II
- Budowa zewnętrznej windy osobowej, przebudowa budynku Domu Pomocy Społecznej w Łętowni na działce ewid. Nr 12503 jedn. Ewid. 121505-2 Jordanów, obręb 0001 Łętownia ...
- Dostawa produktów leczniczych i innych materiałów do Apteki Szpitalnej - uzupełnienie VIII
- Dostawę jarzyn i owoców
- Dostawa nici i siatek chirurgicznych
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia funkcji koordynatora projektu w ramach Programu Współpracy Interreg VI A Mecklenburg-Vorpommern/Brandenburg /Polska 2021-2027
- Usługi kompleksowego zarządzania i prowadzenia projektu pn. Przedszkole w Ustroniu Morskim - zwiększenie miejsc wychowania przedszkolnego w Gminie Ustronie Morskie.
- Pełnienie funkcji koordynatora projektu unijnego pn. "Modernizacja infrastruktury Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu wraz z budową nowych wystaw stałych..."
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.