eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sucha Beskidzka › Pełnienie funkcji ekspertów na potrzeby realizacji projektu pn.''Innovative hospital ward refurbishment solutions to minimise disruption, improve patient outcomes and enhance environmental sustainability" realizowanego w ramach grantu pn.Collaborative Innovation Procurement Action to Improve the Efficiency, Quality and Sustainability of Healthcare - EcoQUlP Plus´ finansowanego ze środków Executive Agency for Small and Medium-sized Enterprises (EASME) na mocy uprawnień przekazanych przez Komisję Europejską (Grant Agreement number857790 - EcoQUIP Pliis-COS-PP)-2018-2-01)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-14

Ogłoszenie nr 510175252-N-2020 z dnia 14-09-2020 r.

Zespół Opieki Zdrowotnej: Pełnienie funkcji ekspertów na potrzeby realizacji projektu pn.: ''Innovative hospital ward refurbishment solutions to minimise disruption, improve patient outcomes and enhance environmental sustainability" realizowanego w ramach grantu pn.: Collaborative Innovation Procurement Action to Improve the Efficiency, Quality and Sustainability of Healthcare - EcoQUlP Plus´ finansowanego ze środków Executive Agency for Small and Medium-sized Enterprises (EASME) na mocy uprawnień przekazanych przez Komisję Europejską (Grant Agreement number: 857790 - EcoQUIP Pliis-COS-PP)-2018-2-01)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Collaborative Innovation Procurement Action to Improve the Efficiency, Quality and Sustainability of Healthcare - EcoQUlP Plus´ finansowanego ze środków Executive Agency for Small and Medium-sized Enterprises (EASME) na mocy uprawnień przekazanych przez Komisję Europejską (Grant Agreement number: 857790 - EcoQUIP Pliis-COS-PP)-2018-2-01)

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 577315-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540165745


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 00030441500000, ul. ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48338723111, e-mail zozsuchabeskidzka@wp.pl, faks +480338723111.
Adres strony internetowej (url): www.zozsuchabeskidzka.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji ekspertów na potrzeby realizacji projektu pn.: ''Innovative hospital ward refurbishment solutions to minimise disruption, improve patient outcomes and enhance environmental sustainability" realizowanego w ramach grantu pn.: Collaborative Innovation Procurement Action to Improve the Efficiency, Quality and Sustainability of Healthcare - EcoQUlP Plus´ finansowanego ze środków Executive Agency for Small and Medium-sized Enterprises (EASME) na mocy uprawnień przekazanych przez Komisję Europejską (Grant Agreement number: 857790 - EcoQUIP Pliis-COS-PP)-2018-2-01)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZOZ.V.010/DZP/55/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji ekspertów w ramach projektu : "''Innovative hospital ward refurbishment solutions to minimise disruption, improve patient outcomes and enhance environmental sustainability" realizowanego w ramach grantu pn.: Collaborative Innovation Procurement Action to Improve the Efficiency, Quality and Sustainability of Healthcare - EcoQUlP Plus´ finansowanego ze środków Executive Agency for Small and Medium-sized Enterprises (EASME) na mocy uprawnień przekazanych przez Komisję Europejską (Grant Agreement number: 857790 - EcoQUIP Pliis-COS-PP)-2018-2-01) Zakres obowiązków Część nr I Ekspert 1: a. nadzór nad prawidłową realizacją projektu w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem i planem działań, b. nadzór nad aspektem ekonomiczno-finansowym przedsięwzięcia, w tym w szczególności realizacją budżetu zgodnie z zapisami umowy c. współudział w rozliczaniu zadań w ramach przedsięwziecia d. nadzór nad przestrzeganiem harmonogramu płatności oraz tworzeniem wniosków o płatność dla instytucji wdrażającej e. udział w jednostce decyzyjnej (grupie roboczej - Decision Making Unit) Część nr II Ekspert 2: a) rozeznanie rynku i uruchamianie odpowiednich procedur przetargowych w zakresie zakupów sprzętu / usług i robót budowlanych, b) uczestnictwo w pracach komisji przetargowych obejmujące: a. przygotowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia i warunków umowy, b. upoważnienie do udzielania informacji i wyjaśnień w sprawach merytorycznych dotyczących projektu z ramienia Zamawiającego/Inwestora c. analizę ofert, d. przedstawienie Dyrektorowi wyników prac komisji przetargowych c) nadzór nad realizacją umowy i prowadzeniem robót budowlanych realizowanych w ramach Projektu, d) organizacja i uczestnictwo w naradach budowlanych e) udział w odbiorach robót budowlanych f) zatwierdzenie merytoryczne faktur dotyczących robót budowlanych, g) nadzór nad prawidłową realizacją projektu w zakresie merytorycznym oraz zgodności z przyjętym harmonogramem, kosztorysem i planem działań, h) informowanie Dyrekcji o stanie prac dotyczących realizacji projektu oraz o ewentualnych nieprawidłowościach związanych z jego realizacją, i) współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie formalno-prawnej realizacji projektu, j) uczestnictwo w przygotowaniu części merytorycznej SIWZ oraz weryfikacja materiałów (załączników merytorycznych) do SIWZ, k) uczestnictwo w odbiorach częściowych i odbiorze końcowym inwestycji l) zapewnienie merytorycznego postępu realizacji projektu, m) gromadzenie i przechowywanie dokumentacji merytorycznej dotyczącej projektu w zakresie inwestycji budowlanej, n) udział w jednostce decyzyjnej (grupie roboczej - Decision Making Unit). Część nr III Junior Ekspert 1: a) przeprowadzenie badania dotyczącego niezaspokojonej potrzeby oraz wywiadów z ekspertami, b) organizacja Dni Otwartych, c) udział w jednostce decyzyjnej (grupie roboczej - Decision Making Unit) d) opracowanie kwestionariuszy ewaluacyjnych, e) gromadzenie materiałów, zdjęć i danych dokumentujących realizację celów projektu, f) organizowanie i realizowanie wszelkich działań związanych z procesami promocyjnymi i informacyjnymi dotyczącymi projektu, a w szczególności: a. nadzór nad opracowaniem materiałów promocyjnych, b. umieszczanie odpowiednich znaków graficznych na materiałach, dokumentach, pomieszczeniach, budynkach, zakupionym sprzęcie, publikacjach itp. zgodnie z wymogami projektu, c. informowanie społeczeństwa o realizacji projektu i jego rezultatach, d. przeprowadzanie działań promocyjnych upowszechniających rezultaty projektu, g) dokumentowanie działań promocyjnych h) nadzór nad prawidłowym archiwizowaniem dokumentacji projektu w zakresie działań promocyjnych i ewaluacyjnych Część nr IV Junior Ekspert 2: a) współpraca z ekspertami w zakresie obsługi i realizacji przedmiotu umowy / projektu b) nadzór nad zgodnością z wytycznymi w zakresie informacji i promocji, c) organizowanie i realizowanie działań marketingowych zadeklarowanych w projekcie, w zakresie prowadzenia strony WWW, Bezpośrednia współpraca z Asystentem Dyrektora ds. pozyskiwania środków finansowych zewnętrznych w poniższym zakresie: d) nadzór nad zgodnością realizacji projektu z umową o dofinansowanie oraz wytycznymi danego programu UE, e) współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie realizacji projektu, f) sporządzanie harmonogramu płatności oraz wniosków o płatność dla instytucji nadrzędnych, g) nadzorowanie wykonania wymaganych umową o dofinansowanie raportów oraz sprawozdań z realizacji projektu, h) uczestnictwo w przygotowaniu SIWZ oraz weryfikacja materiałów do SIWZ, i) monitoring poziomu osiągnięcia produktów i rezultatów określonych w projekcie, j) gromadzenie i przechowywanie dokumentacji dotyczącej projektu, k) prowadzenie rozliczeń finansowych zrealizowanych zadań w ramach projektu we współpracy z Głównym Księgowym oraz pozostałymi członkami Zespołu projektowego, l) udział w jednostce decyzyjnej (grupie roboczej - Decision Making Unit)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 79421000-1


Dodatkowe kody CPV: 72222400-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Pakiet nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4200
Waluta EURO

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Janusz Baczewski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szpitalna 8B/1
Kod pocztowy: 34-200
Miejscowość: Sucha Beskidzka
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 30
Waluta: EURO

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Cena oferty określa cenę za godzinę pracy.


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Pakiet nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 14700
Waluta EURO

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Monika Kubasiak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. na stoku 22
Kod pocztowy: 34-220
Miejscowość: Maków Podhalański
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 30
Waluta: EURO

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Cena oferty określa cenę za godzinę pracy.


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Pakiet nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4125
Waluta EURO

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Monika Wróblewska Polak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Zawoja Mosorne 179
Kod pocztowy: 34-222
Miejscowość: Zawoja
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Cena oferty określa cenę za godzinę pracy.


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Pakiet nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4125
Waluta EURO

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Kamila Zientek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Swiętokrzyska 26
Kod pocztowy: 34-143
Miejscowość: Lanckorona
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15
Waluta: EURO

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Cena oferty określa cenę za godzinę pracy.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.