eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO PRZY UL. JULIUSZA ZARĘBSKIEGO 5A ORAZ PRZY UL. JULIUSZA ZARĘBSKIEGO 7A W KATOWICACH WRAZ Z LIKWIDACJĄ NISKIEJ EMISJI BUDYNKÓW

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-11

Ogłoszenie nr 510174015-N-2020 z dnia 11-09-2020 r.

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO PRZY UL. JULIUSZA ZARĘBSKIEGO 5A ORAZ PRZY UL. JULIUSZA ZARĘBSKIEGO 7A W KATOWICACH WRAZ Z LIKWIDACJĄ NISKIEJ EMISJI BUDYNKÓW

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia (część 1 i część 2) realizowany będzie w ramach projektu pn.: "Kompleksowa modernizacja energetyczna wielorodzinnych budynków mieszkalnych położonych przy ul. Gliwickiej 13, 13A, ul. J. Zarębskiego 5A, 7A i ul. Ks. bpa H. Bednorza 14 w Katowicach." Zadania w ramach w/w projektu będą objęte dofinansowaniem w ramach POIiŚ: POIS.01.07.01-00-0048/19, zgodnie z podpisaną umową o dofinansowanie nr 42/2020 z dnia 23.04.2020 r.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550036-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, Krajowy numer identyfikacyjny 00051578000000, ul. ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 258 20 21-25, e-mail przetargi@kzgm.katowice.pl, faks 32 258 20 25, 41 63 167.
Adres strony internetowej (url): https://kzgm.katowice.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO PRZY UL. JULIUSZA ZARĘBSKIEGO 5A ORAZ PRZY UL. JULIUSZA ZARĘBSKIEGO 7A W KATOWICACH WRAZ Z LIKWIDACJĄ NISKIEJ EMISJI BUDYNKÓW

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

NZ.231.034.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa termomodernizacja budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Katowicach. Zamówienie podzielone jest na dwie części: Część 1 obejmuje termomodernizację budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Juliusza Zarębskiego 5a w Katowicach wraz z likwidacją niskiej emisji, w tym wykonanie wymiennikowni, instalacji c.o., wymiana bądź wzmocnienie elementów konstrukcyjnych budynku, wykonanie instalacji gazowej, wod.-kan., elektrycznej i teletechnicznej, wykonanie zagospodarowania terenu, wraz z robotami towarzyszącymi, zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową. Prace polegać będą w szczególności na: 1. ociepleniu ścian zewnętrznych, 2. ociepleniu i wykonaniu izolacji pionowej ścian fundamentowych, 3. ociepleniu dachu wraz z remontem warstw pokrycia dachowego, 4. uporządkowaniu przewodów kominowych wraz z ich dobudową i przebudową, 5. wydzieleniu z przestrzeni piwnic nowo urządzonego węzła cieplnego, 6. remoncie piwnic, 7. budowie instalacji c.o., 8. rozbiórce i odłączeniu pieców pokojowych kaflowych, trzonów kuchennych wraz z rozbiórką istniejących fundamentów po piecach kaflowych, odłączenie pieców żeliwnych, zamurowanie przewodów dymowych po zlikwidowanych piecach, 9. wymianie instalacji wod-kan, 10. przebudowie instalacji gazowej, 11. remoncie klatki schodowej, 12. wymianie części okien oraz drzwi wewnętrznych na strych, 13. robotach budowlanych w lokalach mieszkalnych, 14. robotach dotyczących urządzenia zagospodarowania terenu wraz z odprowadzeniem wód deszczowych, 15. wymianie rozdzielni głównej, 16. wymianie wewnętrznych linii zasilających do rozdzielnic mieszkaniowych RM, 17. rozbudowie i modernizacji instalacji administracyjnych, 18. rozbudowie i modernizacji instalacji mieszkaniowych, 19. promocji projektu - montaż tablicy informacyjnej i pamiątkowej, 20. wykonaniu audytu ex-post, 21. badaniu termowizyjne i szczelności budynku, 22. nadzorze ornitologicznym i realizacji postanowień opinii ornitologiczno - chriropterologicznej. 23. przeszkoleniu pracowników Zamawiającego. Wyżej wymienione roboty będą wykonywane na postawie decyzji (pozwolenia) RBDEC - 1791/2019 co szczegółowo opisuje dokumentacja projektowa wraz ze STWiORB stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ oraz przedmiary robót stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ. Część 2 obejmuje termomodernizację budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Juliusza Zarębskiego 7a w Katowicach wraz z likwidacją niskiej emisji, w tym wykonanie wymiennikowni, instalacji c.o., wymiana bądź wzmocnienie elementów konstrukcyjnych budynku, wykonanie instalacji gazowej, wod.-kan., elektrycznej i teletechnicznej, wykonanie zagospodarowania terenu, wraz z robotami towarzyszącymi", zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową. Prace będą polegać w szczególności na: 1. ociepleniu ścian zewnętrznych, 2. ociepleniu i wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych, 3. ociepleniu stropodachu, 4. remoncie balkonu, 5. remoncie strefy wejścia głównego i tylnego, 6. uporządkowaniu przewodów kominowych wraz z ich dobudową i przebudową, 7. wydzieleniu z przestrzeni piwnic nowo urządzonego węzła cieplnego, 8. remoncie piwnic, 9. budowie instalacji c.o., 10. rozbiórce i odłączenie pieców pokojowych kaflowych, trzonów kuchennych wraz z rozbiórką istniejących fundamentów po piecach kaflowych, odłączenie pieców żeliwnych, zamurowanie przewodów dymowych po zlikwidowanych piecach, 11. wymianie instalacji wod-kan, 12. przebudowie instalacji gazowej, 13. remoncie klatki schodowej, 14. wymianie części okien oraz drzwi zewnętrznych, 15. robotach budowlanych w lokalach mieszkalnych, 16. robotach dotyczących urządzenia zagospodarowania terenu wraz z remontem przyłączy kanalizacji, 17. rozbudowie rozdzielni głównej, 18. rozbudowie i modernizacji instalacji administracyjnych, 19. rozbudowie i modernizacji instalacji mieszkaniowych, 20. promocji projektu - montaż tablicy informacyjnej i pamiątkowej, 21. wykonaniu audytu ex-post, 22. badaniu termowizyjnym i szczelności budynku, 23. nadzorze ornitologicznym i realizacji postanowień opinii ornitologiczno - chiropterologicznej, 24. przeszkoleniu pracowników Zamawiającego. Wyżej wymienione roboty będą wykonywane na postawie decyzji (pozwolenia) RBDEC - 1612/2019 co szczegółowo opisuje dokumentacja projektowa wraz ze STWiORB stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ oraz przedmiary robót stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Uwaga: Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania i dostarczenia do Zamawiającego harmonogramu rzeczowo-finansowego wykonania przedmiotu umowy dla danej części, opracowanego zgodnie ze wzorem załączonym do projektu umowy, który stanowił będzie załącznik nr 6 do umowy, w terminie do 3 dni roboczych od daty podpisania umowy oraz uzgodnienia przedmiotowego harmonogramu z Zamawiającym w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od daty podpisania umowy. 4. Przedmiot zamówienia (część 1 i część 2) realizowany będzie w ramach projektu pn.: "Kompleksowa modernizacja energetyczna wielorodzinnych budynków mieszkalnych położonych przy ul. Gliwickiej 13, 13A, ul. J. Zarębskiego 5A, 7A i ul. Ks. bpa H. Bednorza 14 w Katowicach." Zadania w ramach w/w projektu będą objęte dofinansowaniem w ramach POIiŚ: POIS.01.07.01-00-0048/19, zgodnie z podpisaną umową o dofinansowanie nr 42/2020 z dnia 23.04.2020 r. 5. Wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia dla danej części, sposób rozliczania zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. 6. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę dla każdej części: Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.). Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności określone w dokumentacji (projekt budowlany wraz z rysunkami wykonawczymi oraz STWiORB) oraz przedmiarach robót bezpośrednio związane z wykonywaniem, w szczególności, następujących czynności: wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych i stropodachów, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i cieplnej ścian fundamentowych, wymiana stolarki otworowej, wykonanie instalacji elektrycznej, centralnego ogrzewania, kanalizacji, wodnej, gazowej, wykonanie robót rozbiórkowych oraz wykończeniowych (prace glazurnicze, malarskie, tynkarskie, montażowe itd.), zagospodarowanie podwórza, remont dachu, rozebranie i uzupełnienie rynien, wymiana obróbek blacharskich wraz z pracami towarzyszącymi. Wymóg nie dotyczy osób kierujących budową, robotami, osób wykonujących usługi transportowe, dostawców materiałów, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej, w zakresie w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Wymagania dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę, sposób kontroli oraz sankcje zostały szczegółowo określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 7. Uwaga: Prace, w przypadku każdej części, będą prowadzone w zamieszkanych budynkach. Wykonawca będzie zobowiązany do utrzymania na bieżąco czystości dróg komunikacyjnych, podwórka oraz innych pomieszczeń objętych robotami. 8. Parametry równoważności: 1) Jeżeli dokumentacja projektowa wraz ze STWiORB lub przedmiary robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, znaki towarowe lub pochodzenie lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o którychmowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza składanie "produktów" równoważnych lub zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań "równoważnych" w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania. Wszelkie "produkty" pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. 2) Tam, gdzie w dokumentacji projektowej wraz ze STWiORB lub przedmiarach robót przedmiot zamówienia został opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów referencji, o których mowa w art. 30 ust. 1 i 3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2


Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45450000-6, 45453000-7, 45262522-6, 45262500-6, 45443000-4, 45442100-8, 45421000-4, 45421100-5, 45430000-0, 45410000-4, 45320000-6, 45321000-3, 45310000-3, 45311100-1, 45311200-2, 45330000-9, 45332000-3, 45332300-6, 45333000-0, 45233200-1, 45233250-6, 45111291-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Juliusza Zarębskiego 7a w Katowicach.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 918165.04
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ROB-BUD Robert Siudyka
Email wykonawcy: budowa.robbud@gmail.com
Adres pocztowy: ul. 21 Stycznia 235
Kod pocztowy: 42-460
Miejscowość: Przeczyce
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 983765.87
Oferta z najniższą ceną/kosztem 983765.87
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1136258.95
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.