eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nieporęt › Modernizacja boiska przy Szkole Podstawowej w Nieporęcie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-10

Ogłoszenie nr 510172399-N-2020 z dnia 10-09-2020 r.

Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta: Modernizacja boiska przy Szkole Podstawowej w Nieporęcie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 559730-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540128115-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. Pl. Wolności 1, 05-126 Nieporęt, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 022 7670416, 7670442, e-mail inwestycje@nieporet.pl, faks 227 670 441.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja boiska przy Szkole Podstawowej w Nieporęcie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZF.271.16.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. 45.23.31.40 - Roboty drogowe - Roboty drogowe 2. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja istniejącego boiska do piłki nożnej przy szkole podstawowej w Nieporęcie o wymiarach 68,5 x 44. Zakres robót obejmuje: - demontaż istniejących bramek do piłki nożnej i ręcznej, - demontaż istniejącej nawierzchni trawiastej i jej utylizacji, - częściowe usunięcie podbudowy i jej wyrównanie, - dostawę i montaż nowej nawierzchni ze sztucznej trawy syntetycznej o wysokości włókien 60 - 62 mm, - dostawę i montaż bramek do piłki ręcznej i nożnej. - wykonywanie przeglądów gwarancyjnych nawierzchni boiska tj: Wykonawca zobowiązany jest do wpisania terminu wykonywania przeglądów konserwacyjnych w latach, jako jedno z kryteriów wyboru oferty. Przy czym w ramach każdego roku Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania 2 przeglądów boiska, zgodnie z zaleceniami producenta polegających m.in. na: - przeglądzie stanu technicznego wszystkich zamontowanych urządzeń; - usunięciu luźnych zanieczyszczeń z powierzchni; - oczyszczeniu murawy z zanieczyszczeń takich jak: kamienie, kawałki szkła, liście, chwasty, luźne kawałki syntetycznej trawy; - równomiernym rozprowadzeniu granulatu na całej powierzchni z ewentualnym uzupełnieniem; - końcowym maszynowym czesaniu odświeżającym powyginane włókna trawy. Zamawiający ustala następujące wymagania dot. trawy syntetycznej 60 mm: 1. Typ włókna włókno polietylen, monofilowe 100% wzmocnione rdzeniem, dwa różne kolory włókien 2. Wysokość włókna min. 60 mm 3. Grubość włókna min. 375 mikronów 4. Dtex min. 13 200 5. Gęstość włókien min. 112 000 włókien/m2 6. Ilość pęczków/m2 min. 9 350 7. Wytrzymałość na wyrywanie pęczków min. 59 N (postarzane) 8. Wytrzymałość łączenie klejonego min. 124N/100mm (postarzane) 9. Waga włókna min. 1550 gr/m2 10. Całkowita waga nawierzchni min. 2 970 gr/m2 11. Wypełnienie nawierzchni granulat gumowy EPDM 12. Przepuszczalność wody (cały system) min. 1 600 mm/h 13. Przepuszczalność wody (przez nawierzchnie) min. 3 500 mm/h W celu potwierdzenia, że oferowany produkt odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy przedstawić na wezwanie Zamawiającego przed podpisaniem umowy następujące dokumenty: biuro@solidstet.com Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 60-miesięcznej gwarancji, oraz 60-miesięcznej rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i zamontowane materiały. 3. Zamówienie obejmuje także obowiązki Wykonawcy polegające na: 1) powierzeniu kierowania robotami kierownikowi budowy, posiadającemu odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności drogowej; 2) zapewnieniu niezbędnych mediów do należytego prowadzenia prac; 3) przekazaniu Zamawiającemu kompletu dokumentów i oświadczeń opisanych w ustawie Prawo budowlane; 4) stałej obecności kierownika budowy w trakcie prowadzenia robót budowlanych. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa "Przedmiar robót" dotyczący robót objętych niniejszym postępowaniem, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia związanych z: - brygadzista - min. 1 osoba, 6. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności wymienione powyżej, będą zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 poz. 917, z późn. zm.). 7. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 10 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej. 8. Wymogi, o których mowa w ust. 5-7, dotyczą również podwykonawców. 9. Dane osobowe zawarte w dokumentach, o których mowa w ust. 7 będą anonimizowane.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Modernizacja boiska przy Szkole Podstawowej w Nieporęcie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 265552.18
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 15
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 15
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 11

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SOLID-STET Sp. z o.o. Sp. k., ,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Międzyparkowa 12A/6
Kod pocztowy: 71-346
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 362868.89
Oferta z najniższą ceną/kosztem 362868.89
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1610930.99
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.