eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wymiana drzwi szybowych do dźwigów osobowych w Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-10

Ogłoszenie nr 510172006-N-2020 z dnia 10-09-2020 r.

Dom Pomocy Społecznej im. L. A. Helclów: Wymiana drzwi szybowych do dźwigów osobowych w Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 574691-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Dom Pomocy Społecznej im. L. A. Helclów, Krajowy numer identyfikacyjny 00029317200000, ul. Helclów 2, 31-148 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 634 42 55 , e-mail sekretariat@dpshelclow.pl, faks 12 633 08 28 .
Adres strony internetowej (url): www.dpshelclow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wymiana drzwi szybowych do dźwigów osobowych w Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DO.271.1.13.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych na terenie Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie (DPS), na nieruchomości położonej przy ul. Helclów 2, oznaczonej jako działka ewidencyjna nr 116/14 obręb 116, jednostka ewidencyjna Śródmieście, polegających na wymianie dwóch sztuk drzwi szybowych do dźwigów osobowych, zlokalizowanych w poziomie piwnic budynku A DPS na drzwi o odporności przeciwpożarowej EI60. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) opracowanie dokumentacji modernizacyjnej i dokonanie uzgodnień w Urzędzie Dozoru Technicznego, 2) demontaż istniejących drzwi szybowych, 3) dostawę i montaż nowych drzwi szybowych ze stali nierdzewnej szczotkowanej o wymaganej odporności ogniowej EI60, o wymiarach 90 x 200 cm, 4) modernizację kasety wezwań na przystanku, 5) wykonanie regulacji drzwi szybowych, 6) wykonanie pomiarów i testów, 7) uruchomienie systemu zjazdu pożarowego (z wyłączeniem prac związanych z doprowadzeniem kabla sygnałowego do maszynowni, które są po stronie Zamawiającego), 8) opracowanie dokumentacji powykonawczej i techniczno-rozruchowej, 9) udział w badaniu dźwigu przez Inspektora UDT, 10) przekazanie dźwigu do eksploatacji użytkownikowi i uzyskanie wymaganych pozwoleń na eksploatację dźwigu. 2. Dźwigi osobowe zlokalizowane są w liczbie po 1 sztuce w lewym i prawym narożu piwnicy budynku A DPS. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji przedmiotu Zamówienia określono w dokumentacji projektowej, Ekspertyzie technicznej - pożarowej oraz we Wzorze Umowy oraz pozostałej dokumentacji stanowiącej Złączniki do niniejszej SIWZ. 4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje pełny proces robót budowlanych wraz z zakupem, montażem, dostawą, wbudowaniem materiałów i urządzeń oraz usunięciem z terenu DPS odpadów, materiałów z rozbiórki i demontażu oraz utylizacją materiałów, zgodnie z informacjami zawartymi w dokumentacji, o której mowa w ust. 3 oraz decyzjach, pozwoleniach i innych dokumentach, stanowiących Załączniki do SIWZ. 5. Przedmiot Umowy dotyczy nieruchomości przy ul. Helclów 2 w Krakowie oznaczonej jako działka ewidencyjna nr 116/14 obręb 116 jednostka ewidencyjna Śródmieście, powierzchnia działki 3,5976 ha, w tym powierzchnia zabudowy obiektów na terenie nieruchomości: 7 448,26 m2. Budynek w którym będą prowadzone roboty budowlane znajduje się w strefie objętej ochroną Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, został wpisany do rejestru zabytków pod Nr rej. 114 i znajduje się na obszarze układu urbanistycznego Kleparza, wpisanego do rejestru zabytków pod numerem A-648 oraz na obszarze uznanym za pomnik historii "Kraków - historyczny zespół miasta". 6. Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia szczegółowo określono we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ, oraz w Załącznikach do Wzoru Umowy, będących integralną częścią Wzoru Umowy. 7. Wykonawca załączy do oferty Wykaz Wycenionych Elementów Rozliczeniowych (WWER). 8. Cena oferty ma być zgodna z załączonym WWER oraz ma zawierać wszystkie koszty, satysfakcjonujące Wykonawcę zysk oraz podatki, dla poprawnej realizacji przedmiotu zamówienia. W ramach wynagrodzenia Wykonawca ma uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w niniejszej SIWZ oraz Załącznikach do SIWZ, w tym koszty: robót budowlanych, opracowania dokumentacji powykonawczej i uzyskania wszystkich wymaganych prawem odbiorów w szczególności pozwolenia na eksploatację dźwigów, zabezpieczenia i utrzymania placu budowy oraz utrzymania czystości i zabezpieczeń w budynku przed szkodliwymi substancjami i zapyleniem. Cena oferty ma uwzględniać również jakość i parametry techniczne materiałów, sprzętów i urządzeń będących przedmiotem zamówienia, a określonych w dokumentacji projektowej. 9. Załączony do SIWZ WWER ma tylko charakter informacyjny: 1) Wykonawca, w oparciu o dokumentację projektową załączoną do SIWZ oraz informacje zawarte w SIWZ i uzyskane podczas wizji lokalnej, sporządza własny WWER, który musi zawierać co najmniej pozycje z WWER załączonego przez Zamawiającego (zarówno rodzaj robót, jak i ilość). Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie za roboty budowlane, które zostały wskazane w dokumentacji projektowej załączonej do SIWZ, a są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i nie zostały uwzględnione w WWER złożonym w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszystkie roboty wskazane w dokumentacji projektowej w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie. 2) Wykonawca winien oznaczyć określeniem "pozycja dodana" nowe pozycje, które zostały przez Wykonawcę dodane do WWER w wyniku analizy dokumentacji. 3) Zamawiający będzie weryfikował, na etapie składania ofert, WWER załączony do oferty. Weryfikacja prowadzona na tym etapie dotyczyć będzie ujęcia wszystkich pozycji z WWER załączonego do SIWZ (zarówno rodzaj robót i ilość). Zamawiający przyjmie ofertę, w której WWER nie będzie uwzględniał wszystkich pozycji z WWER załączonego do SIWZ jeżeli wykonawca wyjaśni, że wykona przedmiot zamówienia z zachowaniem jakości robót w zakresie rzeczowym określonym w dokumentacji projektowej, SIWZ oraz za cenę nie wyższą niż wskazał w ofercie. 4) Wykonawca sporządzi WWER na podstawie dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ metodą kalkulacji uproszczonej tj. poprzez obliczenie wartości robót objętych WWER jako sumy iloczynów ilości jednostek robót i ich cen jednostkowych bez podatku Vat. 10. Wymagania dotyczące WWER: 1) powinien uwzględniać wszystkie koszty niezbędne do poniesienia przez wykonawcę, w tym koszt materiałów, robocizny (z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa dotyczących minimalnego wynagrodzenia za pracę), transportu i dostaw, ubezpieczenia, pracy sprzętu i inne koszty niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ, 2) nie można zmieniać kolejności ani treści istniejących w WWER pozycji, 3) powinny zostać wycenione wszystkie pozycje WWER, 4) nie dopuszcza się wyceny pozycji na kwotę zerową. 11. Dopuszcza się nie ujęcie w WWER pozycji z WWER dołączonego do SIWZ pod warunkiem, że Wykonawca oświadczy, że wykona zakres zamówienia pomimo, że nie uwzględnił tej pozycji w wycenie. 12. Cena oferty musi być podana z dokładnością do 1 grosza, tj. do dwóch miejsc po przecinku, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 i wyższe zaokrągla się do 1 grosza (ostatnią pozostawioną cyfrę powiększa się o jednostkę). 13. Jeżeli Wykonawca uznaje, że opublikowana przez Zamawiającego dokumentacja zawiera wady mogące obniżyć jakość robót zobowiązany jest o tym powiadomić Zamawiającego przed złożeniem Oferty. 14. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył, na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie potrzebne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia Umowy i wykonania zamówienia. Zamawiający informuje Wykonawców o ich uprawnieniu do przeprowadzenia wizji lokalnej planowanych robót budowlanych. Koszt dokonania wizji lokalnej planowanych robót budowlanych poniesie Wykonawca. Wykonawca może skorzystać z wizji lokalnej, która została zaplanowana w terminie: 20 sierpnia 2020 r. o godzinie 9.00 - miejsce wizji lokalnej: Kraków, ul. Helclów 2 15. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zapewniając na własny koszt siłę roboczą oraz wszystkie środki techniczne potrzebne do jego realizacji. 16. Stawka podatku VAT: 8% dla robót budowlanych wewnątrz budynku. 17. Okres rękojmi: minimum 60 miesięcy od daty odbioru robót budowlanych wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, bez wad (obowiązywał będzie okres wskazany w ofercie Wykonawcy) 18. Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia: nie mniej niż 60 miesięcy od daty odbioru robót budowlanych bez wad (obowiązywał będzie okres wskazany w ofercie Wykonawcy). 19. Wszystkie urządzenia objęte niniejszym zamówieniem, dla których istnieją normy zharmonizowane winny posiadać deklaracje zgodności i być oznakowane znakiem CE. 20. Wszystkie urządzenia objęte niniejszym zamówieniem, dla których nie istnieją normy zharmonizowane winny posiadać deklarację zgodności i oznaczenie znakiem B, zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych lub być dopuszczone do stosowania w kraju członkowskim Unii Europejskiej lub EFTA w myśl przepisów art. 5 ust. 3 ww. ustawy. 21. Wszystkie nazwy własne urządzeń, materiałów, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy. 22. Przedmiot zamówienia ma być wykonany zgodnie ze sztuką jego wykonania oraz obowiązującymi w zakresie jego wykonania standardami, normami i przepisami prawa w tym w szczególności ustawy Prawo Budowlane.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 42416100-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 28720.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "Firma Be-Jot Naprawa Konserwacja Montaż Dźwigów" spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy: firma@be-jot.com.pl
Adres pocztowy: ul. Gen. Stefana Grota-Roweckiego 39/26, 30-348 Kraków
Kod pocztowy: 30-348
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 31017.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 31017.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 31017.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.