eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skoczów › Remonty nawierzchni dróg zarządzanych przez Miejski Zarząd Dróg, w technologii asfaltobetonu (masa asfaltobetonowa układana na gorąco).

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-09

Ogłoszenie nr 510171276-N-2020 z dnia 09-09-2020 r.

Miejski Zarząd Dróg: Remonty nawierzchni dróg zarządzanych przez Miejski Zarząd Dróg, w technologii asfaltobetonu (masa asfaltobetonowa układana na gorąco).

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 569528-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Zarząd Dróg, Krajowy numer identyfikacyjny 24138096400000, ul. ul. Mickiewicza 14, 43-430 Skoczów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 33 487 49 43, 487 49 44, e-mail zamowienia.publiczne@mzd.skoczow.pl, faks 33 487 49 45.
Adres strony internetowej (url): www.mzd.skoczow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remonty nawierzchni dróg zarządzanych przez Miejski Zarząd Dróg, w technologii asfaltobetonu (masa asfaltobetonowa układana na gorąco).

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

MZD.341.102.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów nawierzchni dróg gminnych oraz wewnętrznych, zarządzanych przez Miejski Zarząd Dróg w technologii asfaltobetonu (masa asfaltobetonowa układana na gorąco). 1. Roboty ziemne (korytowanie/ścinanie poboczy) - bez względu na szerokość oraz głębokość pasa prowadzonych robót, alternatywnie: rozplantowanie lub załadunek urobku na środek transportowy z odwozem na odległość do 1 km. Bez względu na kategorię gruntu i sposób wykonania - 293,43 m3. 2. Odwóz urobku - za każdy następny 1 km. Bez względu na użyty środek transportowy - 1 173,72 m3. 3. Roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1km - 123,40 m2. 4. Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego (mieszanka 0-63). Grubość po zagęszczeniu - 20cm. Bez względu na szerokość pasa prowadzonych robót (licząc wraz z transportem technologicznym i zewnętrznym) - 551,55 m2. 5. Wykonanie/wyrównanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego (mieszanka 0-31,5). Grubość po zagęszczeniu - 8 cm. Bez względu na szerokość pasa prowadzonych robót (licząc wraz z transportem technologicznym i zewnętrznym) - 551,55 m2. 6. Wykonanie/wyrównanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego (mieszanka 0-31,5). Dodatek za każdy następny 1 cm. Bez względu na szerokość pasa prowadzonych robót (licząc wraz z transportem technologicznym i zewnętrznym) - 3 860,85 m2. 7. Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni ulepszonej - 6 263,30 m2. 8. Skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową - 6 263,30 m2. 9. Wyrównanie istniejącego podłoża masą asfaltobetonową (tzw. "zerówka") - licząc wraz z transportem technologicznym i zewnętrznym - 654,37 t. 10. Warstwa wiążąca z mieszanki mineralno-bitumicznej (grysowo-asfaltowa) o grubości po zagęszczeniu 4 cm. Bez względu na szerokość pasa prowadzonych robót (licząc wraz z transportem technologicznym i zewnętrznym) - 741,33 m2. 11. Warstwa wiążąca z mieszanki mineralno-bitumicznej (grysowo-asfaltowa) o grubości po zagęszczeniu za każdy dalszy 1 cm. Bez względu na szerokość pasa prowadzonych robót (licząc wraz z transportem technologicznym i zewnętrznym) - 1 902,98 m2. 12. Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - wpusty, włazy kanałowe - 8 szt. 13. Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - zawory gazowe i wodociągowe - 9 szt. 14. Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S o grubości po zagęszczeniu 3 cm. Bez względu na szerokość pasa prowadzonych robót (licząc wraz z transportem technologicznym i zewnętrznym) - 7 149,08 m2. 15. Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S. Dodatek za każdy dalszy 1 cm grubości. Bez względu na szerokość pasa prowadzonych robót (licząc wraz z transportem technologicznym i zewnętrznym) - 7 149,08 m2. 16. Obsypanie pobocza jezdni klińcem wraz z profilowaniem i zagęszczeniem "na czysto". Bez względu na szerokość pasa prowadzonych robót (licząc wraz z transportem technologicznym i zewnętrznym) - 153,58 m3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach nr 10 i 11 do SIWZ. Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy, stanowiący załącznik nr 9. Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu stosuje się prawo opcji do ilości asortymentów podanych w tabeli. Oznacza to, że podane ilości są ilościami orientacyjnymi, ustalonymi jako przewidywane zapotrzebowanie na prace będące przedmiotem zamówienia w okresie realizacji umowy. Ilości te zostały przyjęte do wyceny i będą przyjęte do porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej, jednakże Zamawiający może zrealizować umowę zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem a Wykonawcy nie służy roszczenie o realizację robót w podanych powyżej ilościach. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zmiany ilości robót, na rzecz innych stanowiących przedmiot zamówienia. Zamawiający gwarantuje natomiast zapłatę za realizację 70% ceny podanej w formularzu ofertowym (obliczonej na podstawie powyższej tabeli). Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej dróg oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą posłużyć mu do najlepszego przygotowania oferty a następnie wykonania zamówienia. Wymagany minimalny okres gwarancji i rękojmi: 36 miesięcy na wykonany przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru końcowego prac. W Formularzu ofertowym, (Załącznik nr 1 do SIWZ), należy podać pełną liczbę miesięcy oferowanej gwarancji i rękojmi, nie mniejszą niż 36 miesięcy (minimalny okres gwarancji i rękojmi) i nie większą niż 84 miesięcy. Udzielenie dłuższego okresu gwarancji i rękojmi nie będzie dodatkowo punktowane. Okres gwarancji jest równy okresowi rękojmi. Okres udzielonej gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert, o którym mowa w Rozdziale 17 SIWZ. Tam, gdzie w specyfikacji został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp zaoferowanie rozwiązań "równoważnych" w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f) standardów emisyjnych. Ilekroć w dokumentacji mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 215) oraz wymogom specyfikacji technicznych. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na faktycznym wykonaniu robót budowlanych przez operatorów sprzętu remontowego oraz osoby wykonujące roboty ręczne niezbędne do wykonania zamówienia, przez cały okres trwania realizacji zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7


Dodatkowe kody CPV: 45233252-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 503305.89
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MAREK KUNZ "DRO-MOST"
Email wykonawcy: dromost@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Górecka 56
Kod pocztowy: 43-438
Miejscowość: Brenna
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 483947.65
Oferta z najniższą ceną/kosztem 483947.65
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 713813.39
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.