To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-08-13
Ogłoszenie nr 510169330-N-2019 z dnia 13-08-2019 r.
32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku: Konserwacja oraz naprawa bezprzerwowych zasilaczy UPS
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 576159-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, Krajowy numer identyfikacyjny 73009757200000,
ul. Gucin
58 A,
98-113
Buczek, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
261 554 591, e-mail
32bltprz@ron.mil.pl, faks
261 554 709.
Adres strony internetowej (url): http://32blot.wp.mil.pl/pl/73.html
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja oraz naprawa bezprzerwowych zasilaczy UPS
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):49/PN/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie jednorazowego przeglądu konserwacyjnego i napraw bezprzerwowych zasilaczy UPS. 2. Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 2 części zgodnie z pkt 18. SIWZ. 3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części. 4. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ oraz opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. 7. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 8. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone. 9. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w miejscu zabudowania sprzętu na terenie Zamawiającego, 32 Baza Lotnictwa Taktycznego, w kompleksie: Gucin 58A oraz w m. Wronowice 1B. 10. Dostarczone przez Wykonawcę materiały i części zamienne do wykonania przedmiotu umowy, muszą być fabrycznie nowe, nie mogą być po naprawie, regeneracji, renowacji, itp. dokumentacja eksploatacyjno - techniczna musi być w języku polskim. 11. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wysoką jakość i prawidłowe funkcjonowanie sprzętu zgodnie z parametrami określonymi przez producenta. 12. W związku ze specyfiką wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest do: 12.1. ustalenia z osobami funkcyjnymi wskazanymi przez Zamawiającego harmonogramu prac, który nie będzie kolidował ze szkoleniem lotniczym i innymi zadaniami jednostki; 12.2. przestrzegania zasad wjazdu na teren jednostki; 12.3. bezwzględnego wykonywania poleceń służby dyżurnej i innych osób funkcyjnych jednostki; 12.4. w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych sytuacji Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w harmonogramie lub odwołania prac w konkretnym dniu po powiadomieniu Wykonawcy. 13. W przypadku wykrycia w trakcie przeglądu niesprawności urządzenia, której usunięcie nie wchodzi w zakres umowy: 13.1. Wykonawca zdiagnozuje uszkodzenie i określi koszt naprawy (zakup części zamiennych + robocizna), które przedstawi do zaakceptowania Zamawiającemu; 13.2. Osobą uprawniona do akceptacji protokołu jest pan Jan Szałapski tel. 785 198 613; 13.3. Zamawiający w formie pisemnej zleci Wykonawcy usunięcie uszkodzenia; 13.4. Wykonanie zlecenia zostanie potwierdzone osobnym protokółem odbioru robót; 13.5. Na wykonaną naprawę Wykonawca udzieli Zamawiającemu 24 miesięczną gwarancję; 13.6. Za wykonaną naprawę Wykonawca wystawi osobną fakturę. Kwota tej faktury nie pomniejsza wartości umowy. 14. Dla części 1 wymagane jest wykonanie oceny stanu technicznego i określenie zakresu napraw. Po naprawie sprzęt musi być sprawny. 15. Ilość i typ urządzeń oraz zakres prac określa - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 8 do SIWZ. 16. Ilościowy i jakościowy odbiór usługi będącej przedmiotem zamówienia będzie dokonywany przez Zamawiającego w miejscu jego wykonania osobno dla każdego urządzenia (protokół Wykonawcy) i zbiorczo (protokół odbioru robót Zamawiającego).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zasilacze UPS produkcji firmy "SILTEC" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
86295.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo Usługowa POWER SUPPLY
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
82800.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zasilacze UPS produkcji firmy "A&M Michałowski" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9900.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.I.W. CAMCO Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5189.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI BUCZEK
- Wzmocnienie skarp na zbiorniku wodnym w Buczku
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Buczku i w Czestkowie
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla Szkoły Podstawowej w Buczku i Szkoły Podstawowej w Czestkowie
więcej: przetargi BUCZEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja instalacji elektrycznych dla jednostek podległych IAS 2024/2025
- Kompleksowa obsługa techniczno-eksploatacyjna i gospodarcza SP ZOZ w Ustrzykach Dolnych
- Wykonanie usługi naprawy urządzeń UPS
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót elektrycznych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych zarządzanych przez ZZK w rejonach F i G.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.